Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Ok, det er greit nok at du synes det da. Jeg forstår bare ikke hva som er rett med å kommentere at Caroline bruker alt for billige klær, Caroline har stort forbruk, Caroline bruker alt for mye penger på klær, Caroline spiser for lite (som ingen vet noe om), Caroline trener 3 ganger om dagen (nei, hun trener en gang?), Caroline ditt, Caroline datt. Det er dette jeg synes er så unødvendig, og jeg synes det virker så forferdelig å måtte lese slikt om seg selv hver bidige dag, og føle at uansett hva man gjør så er man utilstrekkelig! Nå vet ikke jeg om Caroline føler dette da, hvis hun ikke gjør det så er hun en j**** sterk person.

Jeg synes bare man skal holde seg saklig i denne tråden, og heller kommentere det som faktisk er kritikkverdig da! Men nå er ikke jeg moderator og nå var det ikke meningen å diskutere dette.

Anonym poster: 049c04ffc573f4de4f96e94e1b61c87d

Akkurat dette som jeg har uthevet syns jeg det er både saklig, rett og til en viss grad nødvendig å kommentere (i den grad det kan kalles nødvendig å kommentere noe som helst om bloggere). Stort forbruk er et stor problem i dagens kjøp og kast-samfunn, og bloggere som tilsynelatende aldri bruker samme plagg to ganger fyrer opp under tenåringsjenters holdninger om at det er nødvendig å kjøpe nye klesplagg ol. til enhver anledning. Det bidrar til kjøpepress. Etter miljøhensyn er det uetisk å ha såpass mange klær og sko som det Fotballfrue har. Og selv om hun helt sikkert får mye av det gratis, så kunne hun valgt å si nei.

Anonym poster: cf302b009f39224fb5761c4cae36b24f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pluss det skjemmer bloggen når hun er så gjentagende. Hver eneste dag er hun stappmett, liksom. Det går utover kvaliteten.

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

Alle gjentagelsene skjemmer kvaliteten på denne tråden også. Den er klin lik alle de andre trådene som har blitt slettet en etter en.

Anonym poster: 73d7a343f25801fcecc486197a3f5967

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Men det er jo hans personlige mening, som han sier. På lik linje som at mange her inne personlig synes Caroline er for tynn. I tillegg var vel kommentaren hans ment som et forsvar for Carolines del, som ble hetset i kommentarfeltet for at hun var så tynn? Han bør vel få like mye lov til det, som andre jenter for lov til å pepeke hvor tynn Caroline og andre damer er!

Hvorfor er det egentlig en skam at han skrev en kommentar om dette i kommentarfeltet til kjæresten sin blogg? Det var jo ikke han som gikk ut i avisen med det, det var jo de som dro saken opp.

Anonym poster: 049c04ffc573f4de4f96e94e1b61c87d

Aksepterer selvfølgelig hans personlige syn, men alle med sunn fornuft ser at Beyonce er ei flott dame. Greit nok at han forsvarer sin frue, men han tenner kun på undervektige damer og synes at alle som har en gjennomsnittelig kropp er feite. Familien Berg Eriksen er dessuten kjent for å komme med mange drøye utspill som ikke henger på greip og gjør så andre ungjenter får helt besatte tanker om hvordan de skal set ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette som jeg har uthevet syns jeg det er både saklig, rett og til en viss grad nødvendig å kommentere (i den grad det kan kalles nødvendig å kommentere noe som helst om bloggere). Stort forbruk er et stor problem i dagens kjøp og kast-samfunn, og bloggere som tilsynelatende aldri bruker samme plagg to ganger fyrer opp under tenåringsjenters holdninger om at det er nødvendig å kjøpe nye klesplagg ol. til enhver anledning. Det bidrar til kjøpepress. Etter miljøhensyn er det uetisk å ha såpass mange klær og sko som det Fotballfrue har. Og selv om hun helt sikkert får mye av det gratis, så kunne hun valgt å si nei.

Anonym poster: cf302b009f39224fb5761c4cae36b24f

Jeg er enig med deg, og klør meg i hodet når ekteparet Eriksen understreker at de kjøper økologiske produkter når det er mulig, stopper og kjøper egg rett fra gården når de er ute og kjører osv. Hvorfor det, når i alle fall fruen i huset har langt over snittet med klær, sko og smykker? Er det for å "rettferdiggjøre" det enorme forbruket av billigklær?

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette som jeg har uthevet syns jeg det er både saklig, rett og til en viss grad nødvendig å kommentere (i den grad det kan kalles nødvendig å kommentere noe som helst om bloggere). Stort forbruk er et stor problem i dagens kjøp og kast-samfunn, og bloggere som tilsynelatende aldri bruker samme plagg to ganger fyrer opp under tenåringsjenters holdninger om at det er nødvendig å kjøpe nye klesplagg ol. til enhver anledning. Det bidrar til kjøpepress. Etter miljøhensyn er det uetisk å ha såpass mange klær og sko som det Fotballfrue har. Og selv om hun helt sikkert får mye av det gratis, så kunne hun valgt å si nei.

Anonym poster: cf302b009f39224fb5761c4cae36b24f

Hehe joda, det er jeg enig i, men det jeg egentlig mente var de tre første utsagnene sett sammen. På den ene siden påpekes det at "herregud hun er ikke classy, hun bruker bare billige klær", "hun har brukt den samme veska nå hver dag" (ja, det er faktisk noen som har sagt dette!!), mens på den andre siden påpekes det det helt motsatte. Hun må jo bli helt utmattet!

Anonym poster: 049c04ffc573f4de4f96e94e1b61c87d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ingen popstjerne, dronning, prinsesse eller noe annet enn en vanlig dødelig jente fra østlandet. Ei dama som tror hun er høyere enn alle disse jeg nevnte og ser på seg som Posh Victoria og mannen er Beckham. Nei Caroline, du er ikke det. Kom deg ned fra din høye hest og oppfør bedre. Du er ikke et godt forbilde for unge og usikre jente i tenårene.

Anonym poster: 0937b2c151456a32df1c08879e5044d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg, og klør meg i hodet når ekteparet Eriksen understreker at de kjøper økologiske produkter når det er mulig, stopper og kjøper egg rett fra gården når de er ute og kjører osv. Hvorfor det, når i alle fall fruen i huset har langt over snittet med klær, sko og smykker? Er det for å "rettferdiggjøre" det enorme forbruket av billigklær?

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

Jeg tenker som så at det at man er opptatt av en ting betyr ikke at man er opptatt av alle ting. Vi velger alle våre hjertesaker. De er opptatt av økologisk mat og at kosmetikk ikke skal være testet på dyr, men de er ikke opptatt av overforbruk. Sånn er vi alle sammen, velger noen ting vi bryr oss om mens andre ting ikke engasjerer oss.

Anonym poster: f562b14c31bf61792ee7e5302b295cec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt i grunn at man bryr seg mer om dyrhold enn hvordan mennesker har det. Økologiske egg skal man ha, men klær og stæsj laget av mennesker under elendige forhold er vissnok greit.

Anonym poster: 2b9d94e8d6b30de7ae79fbd793cbd8e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt i grunn at man bryr seg mer om dyrhold enn hvordan mennesker har det. Økologiske egg skal man ha, men klær og stæsj laget av mennesker under elendige forhold er vissnok greit.

Anonym poster: 2b9d94e8d6b30de7ae79fbd793cbd8e3

Er ikke det bedre enn å ikke bry seg om dyrehold, kjøpe vanlige egg fra burhøns samtidig som man også kjøper klær og stæsj laget av mennesker under elendige forhold?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bedre enn å ikke bry seg om dyrehold, kjøpe vanlige egg fra burhøns samtidig som man også kjøper klær og stæsj laget av mennesker under elendige forhold?

Alt er bedre enn å gi faen. Stusser bare litt på valgene man tar.

Anonym poster: 2b9d94e8d6b30de7ae79fbd793cbd8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe, løpe, løpe,kjøpe, kjøpe, kjøpe, så mett, stappmett, sprekkmett

Der oppsummerte jeg bloggen til FF.

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bedre enn å gi faen. Stusser bare litt på valgene man tar.

Anonym poster: 2b9d94e8d6b30de7ae79fbd793cbd8e3

Jeg er helt sikker på at hvis Caroline hadde valgt å kjøpe økologiske og lokalproduserte klær, så ville hun fått kritikk hvis hun ikke kjøpte økologiske egg "hun som sier hun er så glad i dyr."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at hvis Caroline hadde valgt å kjøpe økologiske og lokalproduserte klær, så ville hun fått kritikk hvis hun ikke kjøpte økologiske egg "hun som sier hun er så glad i dyr."

Haha, nei. Får da være måte på å forsvare CBE :fnise:

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Intro

Ingen av dem er gode forbilder. Kjøpehysteri og utseendefiksert er aldri gode forbilder. Overflatiske og shoppehysteri uten like. En dag tar pengene slutt og de må klare seg med Spenol og lypsyl.

Anonym poster: 0937b2c151456a32df1c08879e5044d5

Spenol er konge! Ikke diss kompisen min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Får da være måte på å forsvare CBE :fnise:

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

For all del, jeg er helt enig med mye av kritikken mot CBE - hennes usunne forhold til trening, hennes overfladiske fokus på bloggen, hennes manglende evne til å se hennes usunne forbilde for andre... Jeg har ikke noe ønske om å forsvare henne i det hele tatt.

Jeg synes bare at en del av kritikken mot henne bærer preg av å være litt vel "nitpicky". Jeg tror hun er "damned if you and damned if you don't", og vil aldri vinne hos noen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter hun ikke med en ØL på et av bildene fra 17. mai?

Men... HAHA, den kjøper jeg ikke as. Fotballfruen er vel den siste i verden som hadde jekka seg en pils. Må være noe hun prøver å motbevise.

Anonym poster: c1c42805cac1eb39a152a9e50eb53abb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sitter hun ikke med en ØL på et av bildene fra 17. mai?

Men... HAHA, den kjøper jeg ikke as. Fotballfruen er vel den siste i verden som hadde jekka seg en pils. Må være noe hun prøver å motbevise.

Anonym poster: c1c42805cac1eb39a152a9e50eb53abb

Stemmer, øl drikker ikke FF. Det står et vannglass der, så hun har vel bare lånt mannens ølglass da fotoet ble tatt. I tillegg tok de ikke taxi i går, en av dem kjørte. Jeg tviler sterkt på at mannen var edru mens FF drakk øl ;)

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så helt tilfeldig, det låtvalget av beatles der nei.. ;-) er det rart folk spør om graviditet? Hvis det er så privat for frua, kunne hun lett la være med disse hintene. Men det er nok nettopp det hun ønsker = mer klikk på bloggen.. Blir spennende å se hvordan det fortsetter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå sjalu på fotballfrue=( hun har alt!

Anonym poster: eb3810d74cd299f800077b3340519017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis "alt" er å gifte seg tidlig og ikke ha en jobb hvor hun treffer folk, så har hun kanskje det.

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...