Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

«Er jeg feit?»

*Legger ut et bilde av en flott og veltrent kropp*

Om du så sårt trenger å høste komplimenter for kroppen din så skaff deg en jævla Instagram konto!

»Jeg har lagt på meg 40 kg, men spiser bare sunt! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har lagt på meg»

Well sister, med mindre du har en sykdom eller går på medisiner som kødder med kroppen din så spiser du for mye! Enkelt og greit. Lukk hullet i trynet og spis normale mengder til normaler tider og beveg deg mer. 

Helt greit med de som innser at det har et vektproblem og vet problemet sitt, men de som sitter og klager på at de på mystisk vis har lagt på seg mangfoldige kilo må vel fatte at er fordi de inntar for mange kalorier?

«Han behandler meg som dritt, han snakker dritt til meg og han er utro. Jeg elsker han og vil gifte meg med han og føde barna hans»

Trenger jeg egentlig engang å skrive hva jeg vil si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

47 minutter siden, Winza skrev:

Da blir det en Xs :P

Ikke umulig. :P Må ha ny mobil snart, må finne en som ikke koster for mange millioner. xD

46 minutter siden, Winza skrev:

Bare å helle vaskemiddel nedi buksa 🤔

En kortvarig løsning, men funker en stund. Skal jeg være skikkelig råflott bruker jeg sjampis. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Ikke umulig. :P Må ha ny mobil snart, må finne en som ikke koster for mange millioner. xD

En kortvarig løsning, men funker en stund. Skal jeg være skikkelig råflott bruker jeg sjampis. :)

Skulle være en :P ikke 🤔, har ingen anelse om hvordan den kom opp :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Winza skrev:

Skulle være en :P ikke 🤔, har ingen anelse om hvordan den kom opp :P 

Sånt skjer noen ganger. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stakkars deg da, sånn kan du jo ikke ha det! Hva du gjør? Send meg en PM, så blir du umiddelbart kvitt dette fryktelige problemet. Diskresjon loves.

Med vennlig hilsen, hjelpsomme Ichiko

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...