Gå til innhold

Ikke hatt sex på 5 måneder. Hva vill du gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på 2 typer medisiner som gjør at sexlysten daler helt.

Jeg og samboer har snart vært sammen i 5 år.

Vi har ikke hatt sex siden April. Vi holder sammen uansett, men jeg har null sexlyst og samboer sier at det går helt fint, jeg skal ikke tenke på det. Bedre at jeg holder meg frisk.

Hadde du klar det det, ellerhva ville du gjort i en slik situasjon?

Anonymkode: 64656...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært på grunn av forbigående sykdom, og kjæresten ellers var kjærlig og god/ kunne flørte med meg og hjulpet meg en gang i blant så er det ikke noe problem. Men om dette hadde vært for alltid, og han ellers også var "uinteressert " i meg ville jeg gått. 😋

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null stress. Elsker man hverandre så er ikke sex viktig. Man gir ikke opp på kjernefamilien sin pga sex, om man bryr seg en smule. Dere kan da ha sex på andre måter/tilfredstille partneren din innimellom om du ønsker. Jeg hadde ikke sexlyst på en stund, men fingret kona fordi jeg ville jo at hun skulle få orgasme sev om jeg ikke fikk det til i den perioden. Og etter svangerskap og fødsel fikk kona komplikasjoner som førte til null sex på ca 2 år, - såklart null stress. år hun følte for det så runket/sugde hun meg (men såklart ikke noe krav eller noe man skal presse seg til). Men om det kun går på lyst og ikke faktiske fysiske skader, så kan man jo ha sex - men såklart ikke noe man skal kreve eller forvente. ER man familie, så ER man familie. Og elsker man hverandre på ekte, så gjør ikke sexmangel noe i perioder. Så lenge man er intim på andre måter, viser nærhet, kjærlighet, gir kos og er bestevenner. 

Anonymkode: 4d0e8...cc7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle nok tålt det meste om det var på grunn av sykdom, du kan jo ikke noe for det. Så lenge man er flinke til å ha nærhet ellers så tenker jeg at sexen ikke er det viktigste om man elsker noen.

Anonymkode: d72f7...337

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud sex er da ikke hele livet. Vært singel i 4 år. Prøv det du. 

Anonymkode: 9b848...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud sex er da ikke hele livet. Vært singel i 4 år. Prøv det du. 

Anonymkode: 9b848...8b4

Leste du HI?

Til TS; hadde det vært min mann hadde det gått helt fint. Kjærlighet over sex.

Anonymkode: a92b1...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart det og vært på begge sider av dette scenarioet. Ikke noe problem,  man trenger ikke sex for å føle seg elsket 

Anonymkode: 7d305...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på 2 typer medisiner som gjør at sexlysten daler helt.

Jeg og samboer har snart vært sammen i 5 år.

Vi har ikke hatt sex siden April. Vi holder sammen uansett, men jeg har null sexlyst og samboer sier at det går helt fint, jeg skal ikke tenke på det. Bedre at jeg holder meg frisk.

Hadde du klar det det, ellerhva ville du gjort i en slik situasjon?

Anonymkode: 64656...867

Er det livsvarig medisiner.. 

Anonymkode: 562b5...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har heller ikke noe spesielt sexlyst. For min del er deg greit, bortsett fra at jeg merker at vi krangler mindre hvis han har hatt utløsning. Jeg fikser mine egne orgasmer, og har så bakoverbøyd livmor (syke støtsmerter, ikke noe å gjøre med) at glede under samleie er uansett noe jeg faker.

Anonymkode: a8387...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2018 den 7.00, AnonymBruker skrev:

Jeg går på 2 typer medisiner som gjør at sexlysten daler helt.

Jeg og samboer har snart vært sammen i 5 år.

Vi har ikke hatt sex siden April. Vi holder sammen uansett, men jeg har null sexlyst og samboer sier at det går helt fint, jeg skal ikke tenke på det. Bedre at jeg holder meg frisk.

Hadde du klar det det, ellerhva ville du gjort i en slik situasjon?

Anonymkode: 64656...867

Det har mye å si at årsaken er rent medisinsk. Vi hadde en lang pause i forbindelse med graviditet og fødsel og det var uproblematisk. Man blir skuffende lett vant til det. 

Hadde det vært ren sur og kald avvisning så ville forholdet vært i krise etter et halvt år, selv med felles barn. Sånt forgifter stemningen 24/7 og er mye verre enn å være singel. Jeg har opplevd det også. 

Selv om det var medisinsk ville det vært tungt hvis jeg var ung og det var snakk om null sex resten av livet. Jeg vet nesten ikke hva jeg ville gjort. Det kan hende jeg hadde blitt, men det hadde vært en liten sorg og et savn der. 

Husk at alle er forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...