Gjest Winza Skrevet 12. september 2018 #7261 Del Skrevet 12. september 2018 Ikke hatt sex på 5 måneder. Hva vill du gjort? Vente i 5 måneder til slik at det blir et rundt tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 12. september 2018 #7262 Del Skrevet 12. september 2018 Hva gjør jeg når NAV sier jeg må jobbe? Da sier du følgende: "Finn én eneste skikkelig jobb til meg i detta drit-systemet, så skal jeg ta den med én gang!!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 12. september 2018 #7263 Del Skrevet 12. september 2018 «Er jeg feit?» *Legger ut et bilde av en flott og veltrent kropp* Om du så sårt trenger å høste komplimenter for kroppen din så skaff deg en jævla Instagram konto! »Jeg har lagt på meg 40 kg, men spiser bare sunt! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har lagt på meg» Well sister, med mindre du har en sykdom eller går på medisiner som kødder med kroppen din så spiser du for mye! Enkelt og greit. Lukk hullet i trynet og spis normale mengder til normaler tider og beveg deg mer. Helt greit med de som innser at det har et vektproblem og vet problemet sitt, men de som sitter og klager på at de på mystisk vis har lagt på seg mangfoldige kilo må vel fatte at er fordi de inntar for mange kalorier? «Han behandler meg som dritt, han snakker dritt til meg og han er utro. Jeg elsker han og vil gifte meg med han og føde barna hans» Trenger jeg egentlig engang å skrive hva jeg vil si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 12. september 2018 #7264 Del Skrevet 12. september 2018 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1219611-er-svea-jakker-fortsatt-populære-i-2018-kan-man-bruke-de-fremdeles/?tab=comments#comment-22178930 Nei, du kan ikke det for da kommer motepolitiet og setter deg i fengsel....🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 12. september 2018 #7265 Del Skrevet 12. september 2018 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1219640-bh/ Det er sånne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sala Q Skrevet 12. september 2018 #7266 Del Skrevet 12. september 2018 Buss på holdeplass som ikke blinker ut Noen som har hørt om holdeplasser som kan blinke? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 12. september 2018 #7267 Del Skrevet 12. september 2018 Hva angrer du på at du ikke gjorde? At jeg ikke kjøpte mer øl da jeg var i butikken i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 13. september 2018 #7268 Del Skrevet 13. september 2018 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1219747-hund-i-matbutikk/ Da må du til Kina 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. september 2018 #7269 Del Skrevet 13. september 2018 Synes ikke det bobler så mye i buksa lenger. Bløtelegg dem i et boblebad ved neste vask, da skal du se at boblene kommer tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. september 2018 #7270 Del Skrevet 13. september 2018 Babyen har sår rumpe! Hjelp! Bra at du henvender deg til KG først. Å ta ungen med til lege er bare tull..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 13. september 2018 #7271 Del Skrevet 13. september 2018 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1219656-vanskelig-å-gå-fra-en-som-er-en-gud-i-sengen/ Har du sex med Zeus .....Eller er det Odin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. september 2018 #7272 Del Skrevet 13. september 2018 Happn; Hva skjer hvis noen X'er meg? Skjønner at jeg begynner å bli gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. september 2018 #7273 Del Skrevet 13. september 2018 41 minutter siden, FrankDrebin skrev: Happn; Hva skjer hvis noen X'er meg? Skjønner at jeg begynner å bli gammel. Da blir det en Xs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. september 2018 #7274 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) 1 time siden, FrankDrebin skrev: Synes ikke det bobler så mye i buksa lenger. Bløtelegg dem i et boblebad ved neste vask, da skal du se at boblene kommer tilbake. Bare å helle vaskemiddel nedi buksa Endret 13. september 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. september 2018 #7275 Del Skrevet 13. september 2018 47 minutter siden, Winza skrev: Da blir det en Xs Ikke umulig. Må ha ny mobil snart, må finne en som ikke koster for mange millioner. xD 46 minutter siden, Winza skrev: Bare å helle vaskemiddel nedi buksa 🤔 En kortvarig løsning, men funker en stund. Skal jeg være skikkelig råflott bruker jeg sjampis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. september 2018 #7276 Del Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Ikke umulig. Må ha ny mobil snart, må finne en som ikke koster for mange millioner. xD En kortvarig løsning, men funker en stund. Skal jeg være skikkelig råflott bruker jeg sjampis. Skulle være en ikke 🤔, har ingen anelse om hvordan den kom opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. september 2018 #7277 Del Skrevet 13. september 2018 9 minutter siden, Winza skrev: Skulle være en ikke 🤔, har ingen anelse om hvordan den kom opp Sånt skjer noen ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 13. september 2018 #7278 Del Skrevet 13. september 2018 Synes ikke det bobler så mye i buksa lenger Du har altså fått bedre fordøyelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 13. september 2018 #7279 Del Skrevet 13. september 2018 Men stakkars deg da, sånn kan du jo ikke ha det! Hva du gjør? Send meg en PM, så blir du umiddelbart kvitt dette fryktelige problemet. Diskresjon loves. Med vennlig hilsen, hjelpsomme Ichiko 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. september 2018 #7280 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg fikk inn 10 780 88 kr.på konto, hva gjør jeg nå? Betaler faste utgifter og drar ut og kjøper det du trenger. Blir det noe igjen setter du det til sparing eller tar deg en fest til helgen. You're welcome. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå