Edna Mode Skrevet 28. august 2014 #1181 Del Skrevet 28. august 2014 Sambo dro ut i går, har ikke kommet hjem Slapp av, han er sikkert bare ute og rægger i trekkoppbilen med vesle Jumbo og Amandus dokkemann. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 29. august 2014 #1182 Del Skrevet 29. august 2014 Sambo dro ut i går, har ikke kommet hjem Slapp av, han er sikkert bare ute og rægger i trekkoppbilen med vesle Jumbo og Amandus dokkemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 29. august 2014 #1183 Del Skrevet 29. august 2014 Sint. Ung. Kvinne - skaff. Deg. Hjelp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 29. august 2014 #1184 Del Skrevet 29. august 2014 Å se for seg selv som gravid. I motsetning til å la andre se for seg. Eventuelt bruke førerhund under svangerskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. august 2014 #1185 Del Skrevet 30. august 2014 Ikke et svar. Men overskriften "Når kan man slutte å koke vann til babyen" leser jeg som "når kan man slutte å koke babyen" og syntes det er litt morbid å gjøre!Man skal aldri koke babyen! Den skal bare trekke. (mohaha) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. august 2014 #1186 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan har folk råd til barn? Det er jo bare å la være å gå for sossebarna da.. Jeg kjøpte mine på Nille til 19,90. Du får tydeligvis hva du betaler for, for de er noen skikkelig møkkaunger til tider, men å betale tusenvis av kroner for dem på en designerbutikk synes jeg dem ikke er verdt.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 30. august 2014 #1187 Del Skrevet 30. august 2014 Hahahahaha Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. august 2014 #1188 Del Skrevet 30. august 2014 Hahahahaha Noz De er faktisk så møkkaunger at jeg gir dem bort til loppis nå til høsten. Har hørt om andre som har gjort det samme, så man får faktisk barn billig altså! Loppisbarna er faktisk billigst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 30. august 2014 #1189 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan har folk råd til barn? Det er jo bare å la være å gå for sossebarna da.. Jeg kjøpte mine på Nille til 19,90. Du får tydeligvis hva du betaler for, for de er noen skikkelig møkkaunger til tider, men å betale tusenvis av kroner for dem på en designerbutikk synes jeg dem ikke er verdt.. Og jeg som hele tiden har trodd at jeg kunne lage dem selv .....? Men 19,90 er jo særdeles billig da.....Da driter jeg i hjemmeproduksjonen og kjøper dem heller på nille til spotpris Bra tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 30. august 2014 #1190 Del Skrevet 30. august 2014 Dine beste skjønnhetstips? -øl. Dess flere øl jeg drikker, jo penere blir jeg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 31. august 2014 #1191 Del Skrevet 31. august 2014 Har fått endel overflødig hud etter slanking Åh, heldiggris For en generøs presang! Personen som ga deg det må være riktig så stolt og glad i deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livet er godt Skrevet 1. september 2014 #1192 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=865985 Hvor kan man finne et bredt svart belte? De aller fleste karatestudioer har sikkert en del liggende. Det er bare å spørre. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=860647 Ned i vekt=gravid? Ja alle som går ned i vekt blir gravide. Både damer og menn... Endret 1. september 2014 av Livet er godt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. september 2014 #1193 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg må velge mellom to menn!? Nei vet du hva! Om de ikke lar deg leve lykkelig i polygami med dem begge så er de ikke noe å samle på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. september 2014 #1194 Del Skrevet 2. september 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=866934#entry15018936 Jeg så en kald mann en dag, jeg lånte han en ullgenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. september 2014 #1195 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Fest over meg? Finn et kosteskaft. ****** Hva faen feiler det dere menn? Mannen vil ikke legge seg... Dette har Delillos svart godt på. Endret 2. september 2014 av Lutetium 71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 4. september 2014 #1196 Del Skrevet 4. september 2014 Hvordan holder man en barnebursdag? Inviter barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2014 #1197 Del Skrevet 4. september 2014 Hvordan holder man en barnebursdag? Inviter barn. Neinei, du har misforstått kraftig der.. Man holder den høyt over hodet med en fast hånd, akkuratt som når man viser frem Emmyprisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 4. september 2014 #1198 Del Skrevet 4. september 2014 Neinei, du har misforstått kraftig der.. Man holder den høyt over hodet med en fast hånd, akkuratt som når man viser frem Emmyprisen Søren og. Ikke rart jeg ikke har barn nå jeg feiler selv på hvordan holde barnebursdager!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. september 2014 #1199 Del Skrevet 6. september 2014 Hvor treffer man menn - En gang hver blåmåne, hvis man er heldig, og stiller opp i skumringstimen, kan man treffe et eksemplar mens de kryper ut av hula på let etter en make, eller/og alkohyler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 6. september 2014 #1200 Del Skrevet 6. september 2014 Hvor treffer man menn - En gang hver blåmåne, hvis man er heldig, og stiller opp i skumringstimen, kan man treffe et eksemplar mens de kryper ut av hula på let etter en make, eller/og alkohyler. Og jeg som trodde de var lettest å treffe med en rifle med kikkertsikte sånn at de kan treffes på litt langt hold... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå