Gå til innhold

Sambo dro ut igår, har ikke kommet hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han ringte meg ett par ganger fra byen igår og sa at han snart kommer hjem. Vi har noen "regler". Vi kan dra ut uten hverandre, men vi drar ikke på nach alene. Så det er jo tydeligvis det han har gjort. Det er han som bestemte at det er sånn det skal være for alle vet holdt jeg på å si at det ofte skjer ting på nach. Jeg er drit irritert, men jeg vet ikke hva jeg skal si til han når han kommer hjem. Så forresten at han var pålogget på face rundt 09 men han pratet ikke til meg.

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FOR EN JÆVLA IDIOT. DUMP HAN!



Anonymous poster hash: bb037...7aa
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere sagt til han når han kommer hjem? Glemte også å skrive at det er ikke første gang det skjer, er vel tredje eller fjerde gang siden påsken. Jeg roper og gråter til han hver gang, om det skjer igjen kan han pakke tingene sine osv, men det funker tydeligvis ikke så jeg trenger en ny taktikk ;) TS

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere sagt til han når han kommer hjem? Glemte også å skrive at det er ikke første gang det skjer, er vel tredje eller fjerde gang siden påsken. Jeg roper og gråter til han hver gang, om det skjer igjen kan han pakke tingene sine osv, men det funker tydeligvis ikke så jeg trenger en ny taktikk ;) TS

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

PAKK DE JÆVLA TINA HANS FØR HAN KOMMER HJEM Å SETT DE UTAFOR DØRA.

HAN BØR TA DET JÆVLA HINTET!

Anonymous poster hash: bb037...7aa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ville dere sagt til han når han kommer hjem? Glemte også å skrive at det er ikke første gang det skjer, er vel tredje eller fjerde gang siden påsken. Jeg roper og gråter til han hver gang, om det skjer igjen kan han pakke tingene sine osv, men det funker tydeligvis ikke så jeg trenger en ny taktikk ;) TS

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Din eller hans leiilighet? Er det hans, så kan du jo bare flytte ut og forlate han i dag om du vil.

Anonymous poster hash: 786f3...403

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din eller hans leiilighet? Er det hans, så kan du jo bare flytte ut og forlate han i dag om du vil.

Anonymous poster hash: 786f3...403

Det er min leilighet, men vi har det bra ellers, er bare all festingen hans som ødelegger. Dette var bursdagshelgen hans så eg sa ingenting på at han ville feste med kompisene.. Men det er så trist at han sjeldent kommer hjem. Og jeg prøvde å ligge oppe å vente på han, sovnet på sofaen og i dag er jeg ødelagt i kroppen..

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere sagt til han når han kommer hjem? Glemte også å skrive at det er ikke første gang det skjer, er vel tredje eller fjerde gang siden påsken. Jeg roper og gråter til han hver gang, om det skjer igjen kan han pakke tingene sine osv, men det funker tydeligvis ikke så jeg trenger en ny taktikk ;) TS

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Du bør vise han at du mener det som du sier...

Anonymous poster hash: 786f3...403

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min leilighet, men vi har det bra ellers, er bare all festingen hans som ødelegger. Dette var bursdagshelgen hans så eg sa ingenting på at han ville feste med kompisene.. Men det er så trist at han sjeldent kommer hjem. Og jeg prøvde å ligge oppe å vente på han, sovnet på sofaen og i dag er jeg ødelagt i kroppen..

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Da bør du begynne å dra på nach alene du også

Anonymous poster hash: 7f852...ac1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde kastet bort energi på krangle med han. Det fungerer jo tydeligvis ikke uansett. Ta deg en tur ut med venner/familie og bli borte hele dagen. Så kan han sitte igjen med samvittigheten sin. Snakk heller rolig med han når dere har fått roet dere litt.

Anonymous poster hash: db971...ab5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde kastet bort energi på krangle med han. Det fungerer jo tydeligvis ikke uansett. Ta deg en tur ut med venner/familie og bli borte hele dagen. Så kan han sitte igjen med samvittigheten sin. Snakk heller rolig med han når dere har fått roet dere litt.

Anonymous poster hash: db971...ab5

Ja, søndagsmiddag med familien i dag hehe.. Han pleier ofte å ligge her alene hele dagen, gidder ikke å bli med på noe. Han elsker å ligge på sofaen hele dagen så tror ikke han kommer til å kjenne på samvittigheten sin av den grunn. Ts

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, søndagsmiddag med familien i dag hehe.. Han pleier ofte å ligge her alene hele dagen, gidder ikke å bli med på noe. Han elsker å ligge på sofaen hele dagen så tror ikke han kommer til å kjenne på samvittigheten sin av den grunn. Ts

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

DUMP IDIOTEN!

Anonymous poster hash: bb037...7aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, søndagsmiddag med familien i dag hehe.. Han pleier ofte å ligge her alene hele dagen, gidder ikke å bli med på noe. Han elsker å ligge på sofaen hele dagen så tror ikke han kommer til å kjenne på samvittigheten sin av den grunn. Ts

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Kanskje det hjelper om du blir borte lenge (f.eks til i morgen)?

Anonymous poster hash: 786f3...403

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere sagt til han når han kommer hjem? Glemte også å skrive at det er ikke første gang det skjer, er vel tredje eller fjerde gang siden påsken. Jeg roper og gråter til han hver gang, om det skjer igjen kan han pakke tingene sine osv, men det funker tydeligvis ikke så jeg trenger en ny taktikk ;) TS

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Les det her en gang til. Mange ganger til faktisk, TS.

Skjønner du ikke hvorfor det ikke fungerer?

Tomme trusler driter alle i. Ingen bryr seg. Eneste du oppnår er at han ligger lavt en stund vel vitende om at du snart har roet deg ned. Ikke si det, gjør det! Og hvis du ikke har tenkt å gjøre det, så slutt å si det.

Og det at han ville ha de reglene fordi alle "vet" hva som skjer på nach får meg egentlig til å lure på om det egentlig er slik at han vet hva han gjør på nach. Det er heller der jeg ville presset ham i så fall. Ikke slenge ut tomme trusler!

Ellers ville jeg holdt meg hjemme i dag om jeg var deg. Og lagd så mye bråk at han virkelig angrer på festinga si. Techno på full guffe, start sommerrengjøring, og smell med gryter og skaper. Støvsug og "mist" et glass og 3 i gulvet. Gjør dagen hans til et helvete.

Så respektløs som han har vært så har han fortjent det.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Dra ut nå bli lenge vekk.. gjerne til i morg.

2 i morg eller litt ut i uka går du gjennom tlf hans. Om han har noe på gang med noen andre så har de kontakt.

Anonymous poster hash: 8fbec...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ER, SAMBOER***** Er det så vanskelig

Akkurat.

Det kommer kanskje av "nabo"? Man tror "en sambo" pga. "en nabo? Vel, det er feil.

Sambo er en kjøttetende potteplante. Det KAN jo tenkes at TS sikter til en slik. I så fall, er det mer eller mindre bekymringsfullt at sambo er ute om natten?

Anonymous poster hash: da8f1...106

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva ville dere sagt til han når han kommer hjem? Glemte også å skrive at det er ikke første gang det skjer, er vel tredje eller fjerde gang siden påsken. Jeg roper og gråter til han hver gang, om det skjer igjen kan han pakke tingene sine osv, men det funker tydeligvis ikke så jeg trenger en ny taktikk ;) TS

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Det er vel klart han ikke bryr seg om, når du setter det ene ultimatumet etter det andre, men ikke setter alvor bak ordene dine. Når det er sagt, synes jeg han oppfører seg likegyldig mot deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er min leilighet, men vi har det bra ellers, er bare all festingen hans som ødelegger. Dette var bursdagshelgen hans så eg sa ingenting på at han ville feste med kompisene.. Men det er så trist at han sjeldent kommer hjem. Og jeg prøvde å ligge oppe å vente på han, sovnet på sofaen og i dag er jeg ødelagt i kroppen..

Anonymous poster hash: 9466d...b9b

Gjett hvor mange ganger jeg har hørt dette som krisesentermedarbeider. Nå er ikke ditt tilfelle på den måten, men ordene er nøyaktig de samme. "Bortsett fra det og det og slik og sånn, så har vi det så bra ellers".

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvor mange ganger jeg har hørt dette som krisesentermedarbeider. Nå er ikke ditt tilfelle på den måten, men ordene er nøyaktig de samme. "Bortsett fra det og det og slik og sånn, så har vi det så bra ellers".

Mener du at det at han ikke kom hjem fra byen kan sammenlignes med de som opplever ting som gjør at de må dra på krisesenteret? Det er vel alltid ting som ikke er perfekte i et forhold, tror du noen har det perfekt og ikke har en eneste ting de er misfornøyde med?

Anonymous poster hash: 3c2ac...283

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...