Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_KnightOwl

Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? :klo: Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? :vetikke:

Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet...

Hvis du føler det er greit å være respektløs mot folk, så for all del. Skriv alle de sarkastiske flåsesvarene rett i tråden til TS personlig. Da blir du nok skikkelig godt likt.

Ja, det er bare du som er teit.

(Hvordan føles det?)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomst83

Hvis du føler det er greit å være respektløs mot folk, så for all del. Skriv alle de sarkastiske flåsesvarene rett i tråden til TS personlig. Da blir du nok skikkelig godt likt.

Ja, det er bare du som er teit.

(Hvordan føles det?)

Nå misforsto du hva NOZ mente.Hun skrev at svarene her nå ikke var sarakatiske eller flåsete,men ordentlige og saklige svar som man kunne skrive i den oppbrinelige tråden. Altså at veldig mange svar i denne tråden nå ikke var flåsete,men saklige.

edit:kastet ut en stygg skrivefeil

Endret av Blomst83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Nå misforsto du hva NOZ mente.Hun skrev at svarene her nå ikke var sarakatiske eller flåsete,men ordentlige og saklige svar som man kunne skrive i den opbrinlige tråden. Altså at veldig mange svar i denne tråden nå ikke var flåsete,men saklige.

Takk Blomst...Jeg begynte å skrive et svar jeg også, men kjente fort at jeg heller ga litt f.

Rett og slett fordi AB her vrir innlegget mitt("meningen" min) omtrent i 360 graders vinkel.

Og fordi jeg ikke ville spore av mer (så beklager for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Takk Blomst...Jeg begynte å skrive et svar jeg også, men kjente fort at jeg heller ga litt f.

Rett og slett fordi AB her vrir innlegget mitt("meningen" min) omtrent i 360 graders vinkel.

Og fordi jeg ikke ville spore av mer (så beklager for det)

Jeg satt og tenkte lenge på om jeg skulle gidde,men jeg greide ikke å la vær. Ble litt for provosert over å se at noen blir "angrepet" uten grunn. Men nok avsporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Blomst...Jeg begynte å skrive et svar jeg også, men kjente fort at jeg heller ga litt f.

Rett og slett fordi AB her vrir innlegget mitt("meningen" min) omtrent i 360 graders vinkel.

Og fordi jeg ikke ville spore av mer (så beklager for det)

Åh, å... nå klarer jeg ikke å la vær... 360 grader... det er tilbake til utgangspunktet...!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, å... nå klarer jeg ikke å la vær... 360 grader... det er tilbake til utgangspunktet...!

En veldig veldig fin film. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Regnes akvarie som kjæledyr?

Ja.Det må ha mat to ganger om dagen,og må luftes i bånd.

Endret av Blomst83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med mobbing på arbeidsplassen?

Ja, jeg har langt erfaring i det å mobbe folk på arbeidsplassen min. Bare å spørre dersom du trenger tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva må jeg ha til BHG

...barn?

+1

Min umiddelbare respons var: -Sikker på du ikke mente GHB? I tilfelle trenger du hydrogen- og oksygenatomer.

Men jeg skjønner at jeg overtenkte litt, her...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF vil ikke ha meg ..

Jeg trodde fotballfrue var gift med barn og slikt? Er du fotballmannen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...