Gå til innhold

Jeg er ikke tjukk.


Gjest Iben

Anbefalte innlegg

På tross av at jeg aldri trener, på tross av at mitt kosthold stort sett består av kebab, burgere og annen drittmat og på tross av at jeg for lengst har nådd 30-40-50 årsalderen, er jeg fortsatt ikke direkte tjukk (bare litt tynnfeit).

Gratulasjoner mottaes herved i denne tråden. På forhånd takk til alle gratulanter.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pics or it didnt happen



Anonymous poster hash: 3f6c5...da0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Og jeg som alltid har trudd at evenukker hadde lett for å legge på seg... Myte fra det gamle Egypt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare advarsel til deg. Gad ane hva slags fett og hvor mye som presser på dine indre organer.



Anonymous poster hash: c0570...b2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nok en gang få si tusen takk for alle de flotte gratulasjonene så langt i denne tråden. Det setter jeg umåtelig stor pris på. Dere er bare best! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Husk at mat også er mer enn bare kalorier, mens vekt er kalorier inn og ut, så siden du ikke sier noe spes om mengden på matinntaket eller ditt generelle aktivitetsnivå (har du bil, feks) og hvor lenge du har hatt din nåværende livsstil, er det ikke mulig å sende noe annet enn en generell gratulasjon, men jeg tror det bare er det du ønsker denne gangen?

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke så veldig mange bryr seg...



Anonymous poster hash: 5733b...73d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Kanskje du ikke er feit i kroppen, men kanskje blodårene dine, de store arteriene og venene dine er helt igjen-grodd av fett?

Jeg er ikke feit jeg heller, selv om jeg i en lang periode spiste bare burgere, pølser og kebab. Jeg fikk beskjed av legen om at mitt kolesterol er litt for høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...