LempikasPromise Skrevet 30. juni 2014 #1081 Del Skrevet 30. juni 2014 Silikon i brystene i Bergen? Nei, for Guds skyld, ikke i Bergen. Oslo og Stavanger osv er greit, men ta det ut før du kommer til Bergen.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 30. juni 2014 #1082 Del Skrevet 30. juni 2014 Her hadde noen allerede gitt flåsete svar i tråden, men: Hvordan bli gravid? Ha sex... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 1. juli 2014 #1083 Del Skrevet 1. juli 2014 "Tenner på hårete vagina" -...uffda, syns kanskje det var en litt drastisk tilnærming til problemet. Jeg anbefaler heller bruk av barberhøvel eller voks. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 1. juli 2014 #1084 Del Skrevet 1. juli 2014 "Tenner på hårete vagina" -...uffda, syns kanskje det var en litt drastisk tilnærming til problemet. Jeg anbefaler heller bruk av barberhøvel eller voks. Har du ikke hørt om Vagina dentata? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 1. juli 2014 #1085 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Når er det greit og ringe til politiet - ved plagsomme "og/å"-feil Endret 1. juli 2014 av ekkoet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 1. juli 2014 #1086 Del Skrevet 1. juli 2014 Har du ikke hørt om Vagina dentata? Haha, nei, men nå vet jeg hva jeg ønsker meg til jul :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. juli 2014 #1087 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Svigermor sa ikke ha det ..så da hadde vi det ikke. Men vi klarte ikke å holde oss lenger enn tre dager. Dæggern, da var det godt! Hvor oppbevarer du sengeklærne? I hjulbrønnen på bilen (der reservehjulet vanligvis oppbevares). Reservehjulet oppbevarer jeg i klesskapet på soverommet. Hage - hvordan skaffe planter? Enten ta en tur på nærmeste hagesenter for å kjøpe noen, eller bare sette seg ned og vente. Planter etablerer seg helt av seg selv, uten noen form for hjelp, og fullstendig gratis. Det tar bare litt lengre tid. Endret 4. juli 2014 av Lutetium 71 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. juli 2014 #1088 Del Skrevet 6. juli 2014 Kjæresten ønsker ikke å bære ring når vi gifter oss Tattover den på fingeren hans og merk han med en bagasjelapp, så alle skjønner at han er din. Moah ha ha ha haaa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. juli 2014 #1089 Del Skrevet 6. juli 2014 Her hadde noen allerede gitt flåsete svar i tråden, men:Hvordan bli gravid? Ha sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 6. juli 2014 #1090 Del Skrevet 6. juli 2014 Bare to uker ferie på barnet - er ikke det drøyt? To uker ferie er vel heller snaut enn drøyt, og om jeg kunne velge, ville jeg nok foretrukket ferie på landet, på fjellet, eller i syden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #1091 Del Skrevet 11. juli 2014 Hvor er alle mennene blitt av ? Siden det er midt i fellesferien, så har de sikkert reist bort for et par uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #1092 Del Skrevet 11. juli 2014 Bare to uker ferie på barnet - er ikke det drøyt? To uker ferie er vel heller snaut enn drøyt, og om jeg kunne velge, ville jeg nok foretrukket ferie på landet, på fjellet, eller i syden. For min del tror jeg ungen kommer til å få vondt etter et par minutter, så... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #1093 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Heltdekkende hijab ble for varmt. Da får du kanskje ta på noe annet? Et lett sjal og en solhatt, er kankje noe å vurdere? Endret 11. juli 2014 av Tøytigern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. juli 2014 #1094 Del Skrevet 14. juli 2014 Er det greit at en singel dame prater med mannen din? Det er ikke noe problem her i huset, fordi jeg holder han innelåst i kjelleren når jeg ikke selv kan passe på han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. juli 2014 #1095 Del Skrevet 15. juli 2014 Kan du ha et forhold til en mann uten å få felles barn? Ja, det vil jeg si. Jeg har er par forhold bak meg og ingen barn. Er det rett å slette en date jeg dumpet på facebook? Det er nok lurt. Tviler nemlig på at han kommer til å møte opp når du allerede har dumpet han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. juli 2014 #1096 Del Skrevet 15. juli 2014 Går fra mannen min. Hvordan ordne det reint praktisk. Om han er i dårlig form er det enkelt. Er han i god form må du kanskje ty til et kjøretøy av noe slag. Mange bruker bilen. Med full tank kan man komme seg mange mil unna på relativt kort tid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude Ruth Skrevet 15. juli 2014 #1097 Del Skrevet 15. juli 2014 Kattunger - vil vite alt Høres forferdelig slitsomt ut med en skokk kattunger som forfølger deg gjennom huset og konstant vil vite alt. Jeg hadde ikke orket. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. juli 2014 #1098 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Venninne sur etter uskyldig prank Prank? Hvite jenter som får barn med svarte menn. ..får veldig vakre døtre... Endret 16. juli 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. juli 2014 #1099 Del Skrevet 16. juli 2014 Om ikke homoparadene byttes ut med opplysningskampanjer, kommer hele Norge til få HIV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 17. juli 2014 #1100 Del Skrevet 17. juli 2014 kom ikke inn, hva gjør jeg nå?!? Kjøp glidekrem, sats på skikkelig forspill og håp på det beste neste gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå