Sillicious Skrevet 31. mai 2014 #1041 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvorfor svarer dere ikke bare sånn i tråder isteden for å lage en egen tråd her dere kan ... baksnakke andre svar? Skjønner ikke poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 31. mai 2014 #1042 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvorfor svarer dere ikke bare sånn i tråder isteden for å lage en egen tråd her dere kan ... baksnakke andre svar? Skjønner ikke poenget For å ikke avspore den originale tråden. Jeg sliter med å ikke påpeke ting jeg synes er morsomt, men jeg skjønner jo at det ikke nødvendigvis er like morsomt for andre; derfor poster jeg heller her. Baksnakking er i alle fall ikke poenget 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 31. mai 2014 #1043 Del Skrevet 31. mai 2014 Sex med butikkansatt Javel? Fint for deg da. For meg: Hvem bryr seg???? Av og til er det det eneste jeg kan tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 31. mai 2014 #1044 Del Skrevet 31. mai 2014 Når blir man regnet som høy? Når du er ganske tørr og hesten begynner å tygge på deg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 31. mai 2014 #1045 Del Skrevet 31. mai 2014 Når blir man regnet som høy? Når du er ganske tørr og hesten begynner å tygge på deg Haha! Dette minte meg faktisk på at en gang kjente jeg en ganske høy fyr som het Stein! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. juni 2014 #1046 Del Skrevet 1. juni 2014 Haha! Dette minte meg faktisk på at en gang kjente jeg en ganske høy fyr som het Stein! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelia Skrevet 1. juni 2014 #1047 Del Skrevet 1. juni 2014 Når blir man regnet som høy? Når du er ganske tørr og hesten begynner å tygge på deg Når blir man regnet som høy? Når du har røykt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. juni 2014 #1048 Del Skrevet 2. juni 2014 Kos, hvilke områder er best for barn DU er tvilsom!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 2. juni 2014 #1049 Del Skrevet 2. juni 2014 Muntlig eksamen - hva hvis man ikke vet svaret? Ja, da blir du sendt inn i skolens versjon av "The Hunger Games" for å kjempe mot andre elever for en ståkarakter da. Lykke til. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 2. juni 2014 #1050 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg gir mine flåsete svar i de trådene jeg, gidder ikke sensurere meg selv Helt off topic: Men er du og Dude91 samme person? Dere ligner så sykt at jeg blir helt forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 2. juni 2014 #1051 Del Skrevet 2. juni 2014 Muntlig eksamen - hva hvis man ikke vet svaret? Ja, da blir du sendt inn i skolens versjon av "The Hunger Games" for å kjempe mot andre elever for en ståkarakter da. Lykke til. Haha,denne lo jeg av faktisk May the odds be ever in your favor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. juni 2014 #1052 Del Skrevet 2. juni 2014 Helt off topic: Men er du og Dude91 samme person? Dere ligner så sykt at jeg blir helt forvirret Han er en ung musklebunt hunky kar, jeg er en gammel sliten pensjonist, syns ikke vi ligner i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 2. juni 2014 #1053 Del Skrevet 2. juni 2014 Han er en ung musklebunt hunky kar, jeg er en gammel sliten pensjonist, syns ikke vi ligner i det hele tatt Hvis det er deg på avataren, så er du alt annet enn gammel og sliten pensjonist 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. juni 2014 #1054 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvis det er deg på avataren, så er du alt annet enn gammel og sliten pensjonist Det er bare hatten som får meg til se yngre ut, er egentlig 203 år gammel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 2. juni 2014 #1055 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er bare hatten som får meg til se yngre ut, er egentlig 203 år gammel Du var nesten litt morsom nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. juni 2014 #1056 Del Skrevet 2. juni 2014 Du var nesten litt morsom nå Jeg er alltid nesten litt morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ung tøff mann Skrevet 2. juni 2014 #1057 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg drømmer om at en kvinner rengjør kuken min for kukost med tungen sin. Er dette noe dere damer kunne tenkt dere å gjøre med en fyr dere liker? Har dere testet det? http://www.youtube.com/watch?v=6u0DsK5SBPM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 3. juni 2014 #1058 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=841927Magen er i veien!Du får passe på sånn at den ikke blir påkjørt da. Endret 3. juni 2014 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. juni 2014 #1059 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvordan dra alene på byen? Du må ikke finne på noe slikt uten å ta med morra di eller en annen voksen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 5. juni 2014 #1060 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvordan teste om man kan få barn? - ha deg med en mann... Hvor vil du bo? - hjemme Kjæresten min er teit. - ok, hvem er teitest, han eller DU fordi du er sammen med ham? Har banken rævkjørt meg? - alle i hele banken? Hvor kjøpe sånne bukser? - i klesbutikken, mest sannsynlig. Noen ganger selger de bukser i andre butikker også. Om jeg får "mensen" på sukkerpillene, er det et tegn på at jeg ikke er gravid? - ja. Men husk å vaske sukkerpilene før du svelger dem! Jeg er mannen som snakker med kvinner. Hvem er du? - personen som snakker med alle og ikke diskriminerer og velger samtalepartner utifra kjønn... Hvordan få vannet ut av kroppen? - det er liksom meningen at ca 60% av kroppen din skal bestå av vann. Hvor i Los Angeles er det lurt å bo på hotel? - med mindre du har familie der nede, er det lurt å bo på hotell uansett hvor i Los Angeles du tenkte å dra. Å overnatte hjemme hos fremmede er ikke anbefalt. Hull i ørene, hjelp meg! - helt normalt. Det er for at du skal kunne høre... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå