Gå til innhold

Kos, hvilke områder er best for barn


Gjest Seajewel

Anbefalte innlegg

Gjest Seajewel

Jeg vurderer å bestille tur til Kos, har små barn og vil derfor være en plass med sandstrand og gjerne litt langgrunn sjø. Hvor er det best for barn på Kos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos er veldig partyøy og jeg anbefaler egentlig ikke å ta med barn dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fordommer ute å går.

Kos er absolutt ikke noe dårligere alternativ enn mye annet! Var selv ferierende pjokk i det kos ble en destinasjon for unge partyløver, men jeg har ikke fått noen varige mèn av den grunn.

Det er kanskje greit å finne et hotell som ikke har så høy partyfaktor.

St.Constantine var et bra familiehotell i "gamledager", men her er det kun fulle ungdommer nå for tiden ;)

Finn et rolig hotell, så tror jeg dere vil få en fin ferie :)

Innlegget redigert for reklame

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mange år siden jeg festet fra meg på Kos, men mine erfaringer derfra var at det var veldig mye støy på restauranter og hotell i en ganske stor omkrets fra bargatene. Vi bodde nok 15-20 min gange fra dem, og det var party hele veien, og musikk på restaurantene ved hotellene frem til 04-05 om morgenen! Høy musikk! ;)

Ville nok bodd laaaaangt unna bargatene og "byen", i motsatt ende av øya. Der går det nok an å oppholde seg med barn uten å bli tussete! Fin øy, men litt lite å finne på der om man ikke fester eller ligger på stranden. Mange fine strender der! :) Jeg ville nok valgt en annen øy med barn siden Kos er en partyøy! Kalymnos som er naboøya er nok mer barnevennlig.



Anonymous poster hash: 10fd8...45a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos er et litt kjedelig sted, dere har ikke tenkt på Rhodos? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer? Jeg har vært der en gang vi fikk billige restplasser. Frister ikke til gjentakelse. Øya er ikke spesielt fin og der er lite å finne på om du ikke bare vil ligge på stranda og å feste. Vi leide scooter og var rundt hele øya på egen hånd. Reiste til den varme kilden og tenkte å få en fin opplevelse der men akk nei. stappfullt av folk OG søppel. Æsj.

Synes generelt Syden er trashy. Foretrekker selv Asia og Sør Amerika. Men det er jo ett stykke å reise med barn..

nærmeste jeg kan tenke meg som jeg heller hadde reist om dere vil på ett typisk feriested med strand og opplevelser må være Kroatia eller Tunisia. Jeg synes Tunisia var flott og hadde mye å by på av opplevelser. Prisnivået var veldig lavt. Der får du mye for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Hvordan er det å reise alene som kvinne (og med barn) i Tunisia? Og hva kan vi finne på der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...