Gå til innhold

Magen er i veien!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har startet en etterlengtet livsstilsendring og har siden februar gått ned 20 kilo fra 110 til 90. Ennå er det minst 30 kilo igjen! Problemet mitt nå er at jeg har lyst å flytte treninga ut nå på sommeren i stedet for å gå på tredemølle og spinning inne i en svett hall klemt inn mellom alle de andre som går der. Så, i dag prøvde jeg meg på 8 kilometer med gåing, lett jogg og noe spurt, men magen min er i veien! Den disser fra side til side, opp og ned og jeg mister helt takten når jeg prøver å komme inn i en god rytme i jogginga. :rasende:

finnes det noen form for magebelte som kan holde det hele på plass så jeg får økt tempoet og aktivitetsnivået uten å måtte avbryte etter bare et par hunde meter??

Har tenkt på sånn støttebelte som gravide bruker. :fnise: Men vet ikke helt hvordan de ville funke til slikt bruk. Vet det finnes treningsbukser som støtter og holder inne rumpe og lår, men det er ikke akkurat det som er problemområdene mine i dette tilfellet.



Anonymous poster hash: 3cc62...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja kanskje det. Spørs om de finnes i størrelse ganske stor. :fnise:



Anonymous poster hash: 3cc62...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU har kompersjonstopper. Det vil kanskje hjelpe mot den værste dissingen. Kompersjonstighsten holdt i hvert fall min forhenværende disserumpe på plass.



Anonymous poster hash: 55797...752
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd, men kanskje det funker med sånn hold-in-body eller liv som man kjøper på f.eks. Lindex og denslags, som skal holde på plass magen når man skal være fin i kjole?



Anonymous poster hash: a8674...ca2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt rundt på nett nå, men det er som regel bare på engelske sider de har slike magebelter. Er litt skeptisk til å handle fra utenlandske sider. Har dessverre ikke mange butikker å velge i her jeg bor med mindre det går an å bestille fra Lindex og de butikkene på nett?



Anonymous poster hash: 3cc62...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det kan funke med en løpetights som er litt høy i livet, slik at du liksom får dyttet magen litt ned i tightsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan funke med en løpetights som er litt høy i livet, slik at du liksom får dyttet magen litt ned i tightsen.

De fleste modellene som viser fram treningstightsene er jo tynne som høvelspon. :fnise: Vanskelig å vurdere hvor høyt opp på magen/livet de når meg. :vetikke:

Anonymous poster hash: 3cc62...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal handle på nett er det sikkert litt vanskelig å se høyden i livet. Det beste er vel å dra litt rundt i butikker å prøve. :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Röhnisch sine anti-shake tights går godt opp på magan min, i hvert fall. Over midjen, så jeg må brette de ned litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casall sin sculpture tights går også opp litt. Jeg er normalt en 42 i bukse, men jeg måtte ned i strl, og enda går buksen til ca midt på navlen. Elsker støtten de gir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med noen over her: Röhnisch anti-shake tights er fantastisk! Den går helt opp til der trenings-bhen starter og holder alt godt på plass. Nå har ikke jeg syor mage, men har litt ekstra på lår og rumpe, så bruker XL. Så på nett (husker ikke hvor) at de har ekstra store størrelser i de også! :)

Anonymous poster hash: 339b2...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: "stor"

Anonymous poster hash: 339b2...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dersom du ser på Biggest looser på finaledagen så kan du se at de har noe under klærne på overkroppen.

Det er hold in overdel som gjør at kroppen holdes på plass og ser fastere enn den er. Tror det selges over nettet i både norske og utenlandske nettbutikker. Det virker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med noen over her: Röhnisch anti-shake tights er fantastisk! Den går helt opp til der trenings-bhen starter og holder alt godt på plass. Nå har ikke jeg syor mage, men har litt ekstra på lår og rumpe, så bruker XL. Så på nett (husker ikke hvor) at de har ekstra store størrelser i de også! :)

Anonymous poster hash: 339b2...2a2

Kjære vene - nå så jeg for meg en tights dratt godt opp både forran og bak :fnise:

Jeg har anti-shake men aldri i livet om jeg får den opp til BH'n. Den rekker til litt under navlen, men det er helt perfekt for å stramme inn magen det.

Anonymous poster hash: 55797...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rønnisch er et nydelig merke for oss som har litt som slenger rundt. Bare opplevd fine passformer og gode treningstøy fra dem.

Kjære vene - nå så jeg for meg en tights dratt godt opp både forran og bak :fnise:

Jeg har anti-shake men aldri i livet om jeg får den opp til BH'n. Den rekker til litt under navlen, men det er helt perfekt for å stramme inn magen det.



Anonymous poster hash: 55797...752

Tights som når til under navlen på folk som er litt store er i hvert fall mitt største mareritt. Ikke holder den noe inne, den bare faller ned, OG jeg får en ekstra valke under t-skjorten. Så langt opp så mulig er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene - nå så jeg for meg en tights dratt godt opp både forran og bak :fnise:

Jeg har anti-shake men aldri i livet om jeg får den opp til BH'n. Den rekker til litt under navlen, men det er helt perfekt for å stramme inn magen det.

Anonymous poster hash: 55797...752

Haha :-D Neida, drar ikke noe mer opp enn den skal ;) Sikkert ulike typer av de, men den jeg har går faktisk så langt opp. Er btw 175cm, så er ikke sånn at jeg det blir "stoff til overs" fordi jeg er lav :-P

Anonymous poster hash: 339b2...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle forslag og innspill! Nå skal jeg søke litt rundt og se om jeg finner et sted og bestille fra. :danse:

TS.



Anonymous poster hash: 3cc62...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...