Gjest Inggolf Skrevet 8. november 2013 #561 Del Skrevet 8. november 2013 Sunn fredagsmat På fredager så er det laksegrateng som er sunt! Hva du enn gjør; Vær sikker på at det er laks du kjøper og ikke ørret! Det er nemlig på onsdager at det er ørret som er sunt! (Puuh- godt å få dette på plass- bare tenk på hvilke konsekvenser det kunne ha fått om man mikset om!) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. november 2013 #562 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Hva har du på ettåringen i barnehagen? Jeg foretrekker å kle han opp i bæreposer fra Rema, det er jo så dyrt for klær i disse dager. Å ungene de vokser jo så fort, at det er ikke vits å bruke masse penger på det. De har jo helt kurante poser på Rema, til jul skal han få en Rimi pose siden de er i julefargen rød. Endret 9. november 2013 av Vex 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 9. november 2013 #563 Del Skrevet 9. november 2013 Hvilken hesterase kan passe meg? Fjordinger er flinke til å passe folk, i alle fall bedre enn arabere. Varmblodshester kan bli litt ville, har også hørt at shetlandsponnier er kjempebra til barnepass. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 9. november 2013 #564 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Hvorfor får kjedelige jenter kjæreste? Fordi det finnes mange kjedelige gutter og like barn leker best. Krise! topp med åpen rygg Så sy igjen åpningen da, hvis det er så krise! Endret 9. november 2013 av Ylvina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2013 #565 Del Skrevet 9. november 2013 Hva bruker du til å kaste ned musikk? Som regel hånda. Har prøvd med foten, men det er vanskelig å holde balansen om cdplatene ligger oppå en hylle eller et bord. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. november 2013 #566 Del Skrevet 9. november 2013 Hvor ofte snakker du med kjæresten din? Hva skal jeg snakke med han om a? Og hvorfor skal jeg gidde å snakke med han når jeg heller kan lage tråder her inne for å få svar på alt det duste han gjør!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 10. november 2013 #567 Del Skrevet 10. november 2013 Jenter, hva gjør dere på badet? Bygger romskip 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 10. november 2013 #568 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Hvorfor får så mye stygge kvinnfolk så lett pult?? Jeg er ganske stygg, men pulten min er kjempetung. Vi må være minst to for å få løftet den, faktisk! Endret 10. november 2013 av Petra75 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. november 2013 #569 Del Skrevet 10. november 2013 Hvorfor får så mye stygge kvinnfolk så lett pult?? Jeg er ganske stygg, men pulten min er kjempetung. Vi må være minst to for å få løftet den, faktisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 10. november 2013 #570 Del Skrevet 10. november 2013 Hvorfor får så mye stygge kvinnfolk så lett pult?? Jeg er ganske stygg, men pulten min er kjempetung. Vi må være minst to for å få løftet den, faktisk! Dagnes latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. november 2013 #571 Del Skrevet 10. november 2013 Hvor mange svelger? Alle gjør vel det, det hadde blitt fryktelig mye sikkel uten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2013 #572 Del Skrevet 10. november 2013 Glad i deg Oi.. den kom litt uventet. Vi kjenner ikke hverandre en gang... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 11. november 2013 #573 Del Skrevet 11. november 2013 "Hva tror egentlig mormonere på?" ...Gud og hvermann.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 12. november 2013 #574 Del Skrevet 12. november 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=5f5fb32ea7105a38a2038f022cb11235&showtopic=786979&hl= Hvordan lade batteriene med en baby? Vel, siden du spør: Du putter den ene enden i stikkontakten, i den andre enden setter du batteriene. Men det anbefales ikke. Bruk en batterilader i stedet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. november 2013 #575 Del Skrevet 12. november 2013 Hvem bestemmer middagen? Det gjør jo selvfølgelig hunden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 12. november 2013 Forfatter #576 Del Skrevet 12. november 2013 Hvorfor får så mye stygge kvinnfolk så lett pult?? Jeg er ganske stygg, men pulten min er kjempetung. Vi må være minst to for å få løftet den, faktisk! Æsj.... Du var litt kjappere enn meg med å ta den, men min kommentar var: Det er da bare rettferdig, - det får da være nok at en sliter med utseendet om en ikke skal slite med pulten også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 12. november 2013 #577 Del Skrevet 12. november 2013 Ler så jeg rister! Kansje ikke så morsom, men; Tips til eksamenslesing? Gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2013 #578 Del Skrevet 12. november 2013 Hvor mange svelger? Alle gjør vel det, det hadde blitt fryktelig mye sikkel uten ..og sult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Are you suffering Skrevet 12. november 2013 #579 Del Skrevet 12. november 2013 Skal jeg bare fise? Nei. Du må også huske på å spise, drikke, og puste. Å kle på seg litt så du ikke fryser ihjel er også smart. Dessuten bør du ha litt ly så du kan sove trygt om nettene. Sånn ellers er du good to go! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2013 #580 Del Skrevet 12. november 2013 noen som har tatt mr røntgen? Nei, det har jeg ikke (...enda), men det ble heftige saker da jeg tok Mr.Melk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå