AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Del Skrevet 8. november 2013 Kjenner at det er like før jeg sprekker og bestiller meg en pizza fra peppes ikveld. Kan noen hjelpe meg med å komme på noe ordentlig godt, sunt og lettvint til kos ikveld så jeg slipper å ødelegge hele slankinga mi?Anonymous poster hash: b61a1...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Del Skrevet 8. november 2013 Kan du ikke lage en sunnere pizza da, isteden for å bestille ra peppes? eller kan du lage taco med grove lefser, mye salat og karbonadedeig. Anonymous poster hash: 3e145...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Del Skrevet 8. november 2013 Skinnstekt, fersk torsk med ratatouille? Anonymous poster hash: 52acf...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Del Skrevet 8. november 2013 Fullkornsnudler, teriyakimarinert laks stekt raskt med sesamfrø og diverse grønnsaker, når jeg er ekstra lat eller ikke har noe som helst i kjøleskapet kjøper jeg ferdigkuttede grønnsaker. Nudlene tar tre minuttene, grønnsakene og laksen maks ti til sammen. Anonymous poster hash: 2fd14...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2013 #5 Del Skrevet 8. november 2013 Når jeg skal lage meg noe godt og enkelt lager jeg laksewrap. Stekt laksefilet, avokadodip (avokado, hvitløk, yoghurt, rømme, sitron, sukker, salt og pepper), ruccola og søt soyasaus i grove tortillalefser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Del Skrevet 8. november 2013 Sashimi! Skjær salmalaks i tynne skiver, ha litt soyasaus og vips. Eventuelt også syltet ingefær og litt wasabi, og hvis man vil dra på ekstra: litt ris til, og/eller avocado og/eller mango. Eller chili. Når jeg er lat strør jeg bare litt sesamfrø over fisken, dypper den i litt soyasaus med wasabi og dett er dett. Ferdig måltid på to minutter, Max. Anonymous poster hash: 52acf...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 8. november 2013 #7 Del Skrevet 8. november 2013 Mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Del Skrevet 8. november 2013 Hva med lakseburger eller kyllingburger? Kjempegodt med potetbåter og salat. Anonymous poster hash: 3e145...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. november 2013 #9 Del Skrevet 9. november 2013 Nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå