AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Del Skrevet 10. november 2013 Hvor lenge og godt synes dere man må kjenne hverandre før man begynner å si at mann er glade i hverandre og planlegger fremover i tid? Vet det ikke finnes fasitsvar, men hvis det kommer for tidlig er det vel litt vanskelig å ta helt seriøst?Anonymous poster hash: 14779...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg ville ikke sagt "Glad i deg" til flørten min før jeg følte at vi har kommet et godt stykke. For eksempel etter vårt fjerde møte da... og det er en kveld hvor vi virkelig koser oss. Og det føltes litt som han er en kjæreste, kanskje jeg da ville sagt "Har blitt litt glad i deg, jeg" på en munter måte, så det ikke hørtes så altfor seriøst ut. Men heller ikke for useriøst. Vil verken skremme eller være for tidlig ute med sånt. Men man burde si det når det føltes naturlig/riktig å si det, mener jeg. Anonymous poster hash: 0ec30...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg ville ikke sagt "Glad i deg" til flørten min før jeg følte at vi har kommet et godt stykke. For eksempel etter vårt fjerde møte da... og det er en kveld hvor vi virkelig koser oss. Og det føltes litt som han er en kjæreste, kanskje jeg da ville sagt "Har blitt litt glad i deg, jeg" på en munter måte, så det ikke hørtes så altfor seriøst ut. Men heller ikke for useriøst. Vil verken skremme eller være for tidlig ute med sånt. Men man burde si det når det føltes naturlig/riktig å si det, mener jeg. Anonymous poster hash: 0ec30...cf0 For meg er fire møter for tidlig, uansett for naturlig det føles. Jeg ville nok ventet et par, tre måneder før jeg kunne sagt det. Er jo veldig individuelt fra person til person.. Anonymous poster hash: 5eca0...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Del Skrevet 10. november 2013 Synes folk sier det alt for fort. Eneste jeg føler da er at jeg må komme meg laaaaangt vekk. Så jeg vil si vent veldig lenge. Får klaus av at folk som er så følsomme så fort. Anonymous poster hash: 12c53...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Del Skrevet 10. november 2013 For meg er fire møter for tidlig, uansett for naturlig det føles. Jeg ville nok ventet et par, tre måneder før jeg kunne sagt det. Er jo veldig individuelt fra person til person.. Anonymous poster hash: 5eca0...c79 Noen utvikler følelser/forhold fortere enn andre. None blir et par etter bare noen uker og er allerede dèer mens andre bruker mye lenger tid. Så det er ikke noe fasitsvar på når det er riktig å si det. Kjennr man at man er blitt glad i partneren, og man føler at tidspunktet er riktig for å si det, så er det bare å si det. Uansett hvor lang tid det har gått. Det kommer så mye an på personene også! Anonymous poster hash: 0ec30...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zen Skrevet 10. november 2013 #6 Del Skrevet 10. november 2013 Kommer an på hvor godt man kjenner hverandre. Det har ikke så mye med tid å gjøre. Noen holder seg på overflaten lenge, andre har dypere samtaler og blir godt kjent i løpet av et par mnd. Jeg tenker det vil oppleves mer seriøst hvis den andre også har sett ens mindre positive sider når de ordene formidles, ikke bare glansbildeversjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Del Skrevet 10. november 2013 Vil det være omtrent på samme tidspunkt som man blir kjærester, før eller etter? Jeg har nettopp blitt sammen med en der jeg tenker at det kanskje gikk litt fort, men det føles veldig riktig. Jeg føler også at jeg vil alt godt i livet for ham og at jeg vil ha ham i livet mitt. Da er jeg vel glad i ham også? Håper han mener det når han sier han er glad i meg, presenterer meg for venner og snakker om meg til familie. Anonymous poster hash: 14779...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #8 Del Skrevet 10. november 2013 Kommer an på hvor godt man kjenner hverandre. Det har ikke så mye med tid å gjøre. Noen holder seg på overflaten lenge, andre har dypere samtaler og blir godt kjent i løpet av et par mnd. Jeg tenker det vil oppleves mer seriøst hvis den andre også har sett ens mindre positive sider når de ordene formidles, ikke bare glansbildeversjonen. Vi har snakket om absolutt alt og har veldig dype samtaler. Jeg vet ting som han ikke forteller til hvem som helst. Om barndom, relasjoner, bekymringer, sexuelle erfaringer, drømmer... Jeg føler derfor at jeg kjenner ham bedre enn tiden vi har vært sammen skulle tilsi. Men jeg har nok ikke sett mange av hverdags-uvanene hans. Det er jo mye sånt man ikke lærer før man bor sammen heller. TSAnonymous poster hash: 14779...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zen Skrevet 10. november 2013 #9 Del Skrevet 10. november 2013 Vi har snakket om absolutt alt og har veldig dype samtaler. Jeg vet ting som han ikke forteller til hvem som helst. Om barndom, relasjoner, bekymringer, sexuelle erfaringer, drømmer... Jeg føler derfor at jeg kjenner ham bedre enn tiden vi har vært sammen skulle tilsi. Men jeg har nok ikke sett mange av hverdags-uvanene hans. Det er jo mye sånt man ikke lærer før man bor sammen heller. TSAnonymous poster hash: 14779...355 Da er det vel bare å si det dere føler, og la tiden vise hvor det bringer dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #10 Del Skrevet 10. november 2013 Vi sa det til hverandre ganske fort Men så har jeg kjent kjæresten min halve livet også da Anonymous poster hash: 2bceb...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #11 Del Skrevet 10. november 2013 Har opplevd at daten har sagt at han var glad i meg ganske tidlig, 5-6 daten eller no sånt. Men nå skal det sies at han ikke mente det (så) alvorlig (som jeg ville ment hvis jeg sa det), da han kan si slikt til folk veldig lett om han er glad i de, fordi han liker den de er som person.. Det er forskjell på hva folk legger i det. Jeg trodde først det var alvorlig ment fra han sin side. Men etter en kort stund kom det fram at han faktisk til syvende og sist ikke hadde nok følelser for meg. Så: Meget forskjellig hva en person legger i å si "jeg er glad i deg", har jeg skjønt etter erfaringen med han her.. Anonymous poster hash: e5efe...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #12 Del Skrevet 10. november 2013 Å si "glad i deg" bør virkelig ikke være en stor greie eller? Jeg er glad i alle menneskene i mitt liv. Anonymous poster hash: b664b...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #13 Del Skrevet 10. november 2013 Å si "glad i deg" bør virkelig ikke være en stor greie eller? Jeg er glad i alle menneskene i mitt liv. Anonymous poster hash: b664b...1a9 Jeg er AB over deg med dette innlegget. Var overhodet ikke vant med mannfolk som sier det så lett (men så la jo han noe annet i det enn det jeg normalt sett gjør, iallfall sånn av vane. Ikke vant til at "jeg er glad i deg" sitter så løst, sikkert en vanesak). Høyst personavhengig hva folk legger i det de sier, er vel konklusjonen Anonymous poster hash: e5efe...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. november 2013 #14 Del Skrevet 10. november 2013 Bare man ikke sier "Jeg elsker deg" så fort som en jeg bare var ute med. Han sa det nemlig etter en uke, den tredje gangen vi møttes (det var påskeferie, så vi hadde tid til flere møter). Jeg var drømmedamen hans, sa han. Men han gjorde og sa så mange crazy ting spesielt den lørdagskvelden da vi skulle på kino sammen, at jeg sa takk og farvel samme kvelden, og da var jeg visst ikke drømmedama likevel. Han var aldri min drømmemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 10. november 2013 #15 Del Skrevet 10. november 2013 Vi har snakket om absolutt alt og har veldig dype samtaler. Jeg vet ting som han ikke forteller til hvem som helst. Om barndom, relasjoner, bekymringer, sexuelle erfaringer, drømmer... Jeg føler derfor at jeg kjenner ham bedre enn tiden vi har vært sammen skulle tilsi. Men jeg har nok ikke sett mange av hverdags-uvanene hans. Det er jo mye sånt man ikke lærer før man bor sammen heller. TSAnonymous poster hash: 14779...355 Dette er ikke nok til at du kan kjenne han desverre. Vent til det har gått ca 4 måneder. Da begynner man som regel å vise hvem man egentlig er, og det er når du virkelig blir kjent at du finner ut om du er glad i personen eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #16 Del Skrevet 10. november 2013 Bare man ikke sier "Jeg elsker deg" så fort som en jeg bare var ute med. Han sa det nemlig etter en uke, den tredje gangen vi møttes (det var påskeferie, så vi hadde tid til flere møter). Jeg var drømmedamen hans, sa han. Men han gjorde og sa så mange crazy ting spesielt den lørdagskvelden da vi skulle på kino sammen, at jeg sa takk og farvel samme kvelden, og da var jeg visst ikke drømmedama likevel. Han var aldri min drømmemann. Haha! Det er på grunn av sånne historier at jeg blir skeptisk når menn utrykker følelser for voldsomt og for tidlig. TSAnonymous poster hash: 14779...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #17 Del Skrevet 10. november 2013 Dette er ikke nok til at du kan kjenne han desverre. Vent til det har gått ca 4 måneder. Da begynner man som regel å vise hvem man egentlig er, og det er når du virkelig blir kjent at du finner ut om du er glad i personen eller ikke.. Hmm... Hvorfor akkurat fire måneder? Og mener du det er negativt at han allerede har sagt at han er glad i meg? Han har sagt det to ganger. Første gangen ga jeg ham en klem, men andre gange følte jeg at jeg måtte svare. Jeg har jo sterke følelser for ham. Skjønner at det er forelskelse, men "glad i" er jo ikke helt "elsker" heller da.Anonymous poster hash: 14779...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #18 Del Skrevet 10. november 2013 "Glad i deg" kan jeg si etter relativt kort tid. "Jeg elsker deg" har jeg foreløpig ikke sagt til noen i mitt liv, og jeg har vært i noen forhold... Anonymous poster hash: a4be8...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 10. november 2013 #19 Del Skrevet 10. november 2013 Hmm... Hvorfor akkurat fire måneder? Og mener du det er negativt at han allerede har sagt at han er glad i meg? Han har sagt det to ganger. Første gangen ga jeg ham en klem, men andre gange følte jeg at jeg måtte svare. Jeg har jo sterke følelser for ham. Skjønner at det er forelskelse, men "glad i" er jo ikke helt "elsker" heller da.Anonymous poster hash: 14779...355 Jeg synes fint du kan si at du er glad i han når han sier at han er glad i deg.. det jeg svarte på var om de tingene dere har delt er nok til at dere kjenner hverandre. Du er blitt glad i han du har blitt kjent med til nå, har du ikke? Og det er jo også det han kjenner for deg. Den dere har vist at dere er til hverandre frem til nå har dere jo fått en relasjon til. Hvis dere fortsetter å bli mer og mer glad i hverandre etterhvert som dere blir kjent vil dere også etterhvert kjenne at dere elsker hverandre. Grunnen til at jeg sier 4 måneder er fordi jeg har funnet ut (etter å ha spurt folk ) at det tar mellom 4 og 6 måneder før den man egentlig er blir vist til en ny partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 10. november 2013 #20 Del Skrevet 10. november 2013 "Glad i deg" kan jeg si etter relativt kort tid. "Jeg elsker deg" har jeg foreløpig ikke sagt til noen i mitt liv, og jeg har vært i noen forhold... Anonymous poster hash: a4be8...49b Jeg misunner deg nesten litt den der jeg.. fordi jeg har liksom ikke noe spesiellt å dele med han som til slutt blir min.. har jo elsket mange menn opp gjennom og bruker "jeg elsker deg" til venner og familie og ikke minst sønnen min hver eneste kveld og dag! Nei forresten jeg har spart ekteskap.. hehe Men uansett.. fint at du har den holdningen om det synes jeg, selv om jeg mener man blir rikere av å elske masse og mange! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå