Skjoldmøy Skrevet 1. september 2013 #341 Del Skrevet 1. september 2013 Kg på 200 dager? Da skal du jaggu lese fort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. september 2013 #342 Del Skrevet 1. september 2013 Herlige ARK fornekter seg ikke - bruker bilde av Erna Solberg De er frekke nok til å bruke bilde av en ikke-forfatter til kampanjene sine? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 1. september 2013 #343 Del Skrevet 1. september 2013 Høygravid og utro samboer Ja disse gravidehormonene kan ta litt overhånd av og til. Dump henne! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. september 2013 #344 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg gikk på butikken å kjøpte mat WHAAT?? Det gjorde jeg og i går! Hva er oddsen? For et sammentreff! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. september 2013 #345 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg gikk på butikken å kjøpte mat WHAAT?? Det gjorde jeg og i går! Hva er oddsen? For et sammentreff! Woooow!!! Men da vet du jo hvem TS er da? For det var vel bare dere to i den ene matbutikken som finnes her i verden regner jeg med.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. september 2013 #346 Del Skrevet 1. september 2013 Nå er jeg lei menn som faker utseendet sitt! Det er jeg og!!! Sist helg så møtte jeg en fyr ute på by`n som jeg ble med hjem.. Herregud, det var jo selveste David Backham! Men da vi kom hjem til han (reagerte jo litt på at han snakket norsk og bodde i Oslo da men...) så viste det seg at han bare var en vanlig kar! Han var ikke en kjendis en gang! Ble så skuffa at jeg tok ut en seddel av lommeboka hans og stakk av gårde med taxien! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 1. september 2013 #347 Del Skrevet 1. september 2013 FrP-topp: frykter nynorsk kan føre til kriminalitet. Kanskje han (?) har sett Uti vår hages "Norge uber alles"? http://m.youtube.com/watch?v=ShI2WQH9W0Q 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 1. september 2013 #348 Del Skrevet 1. september 2013 Å ta kontakt med kvinner i hverdagen? Enkelt. Du legger deg på lur bak en busk, binder en gucci-veske fast til en hyssing og venter til et passende offer kommer forbi. Når offeret ditt får hjerter i øynene og griske gribbefingre, så drar du veska fort under busken. Stå klar med en klubbe og slå ned henne. Slep henne etter håret til hulen din. Bør ikke gjentas for ofte, da kvinner i flertall har en lei flokktendens og kan på noen få dager redusere en modig og sterk mann til et bablende vrak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 2. september 2013 #349 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Høygravid og utro samboer Når samboeren er høygravid og utro kan man begynne å lure på om man er faren til barnet? Endret 2. september 2013 av Marsipan 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 3. september 2013 #350 Del Skrevet 3. september 2013 "Hvem bør si jeg elsker deg først?" Jeg syns Jens Stoltenberg kan si det først. Han kunne jammen trenge noen ekstra stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. september 2013 #351 Del Skrevet 4. september 2013 Hvordan feste trebokstaver til veggen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. september 2013 #352 Del Skrevet 6. september 2013 -Hva ville DU gjort her? Hvor hen da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2013 #353 Del Skrevet 6. september 2013 Verdens værste svigerinne? SØREN! Gikk jeg glipp av at det ble holdt en kåring? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. september 2013 #354 Del Skrevet 7. september 2013 for lav kake Vel, sparer man på gjæren så blir det bare sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 9. september 2013 #355 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) "Er lavt stoffskifte selforskyldt?" -Nei, det er i stor grad pingviner og isbjørner som kan lastes for det.. Endret 9. september 2013 av Petra75 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. september 2013 #356 Del Skrevet 10. september 2013 Hjelp til å finne motivasjon! Jeg fant min under gyngestolen til bestemor. Let i alle kriker og kroker, finner du den ikke da så har du nok desverre støvsugd den opp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. september 2013 #357 Del Skrevet 10. september 2013 Tips til jule antrekk? HVAAAA? Hvorfor skal du jule antrekket? Hva har det gjort deg liksom!? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 10. september 2013 #358 Del Skrevet 10. september 2013 Fedre og døtre i pubertet. Jeg syns det er uting å gifte seg med en så ung mann at han kommer i puberteten samtidig som sin egen datter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. september 2013 #359 Del Skrevet 10. september 2013 Hvordan kler du deg i den kalde årstiden? Shorts og bar overkropp. Sokker i skoene om det blir ekstra kaldt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. september 2013 #360 Del Skrevet 12. september 2013 Hvor "fersk" må fitta være? Den burde ihvertfall ha vært lagra i 16 år! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå