Gå til innhold

Hjelp til å finne motivasjon!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ha trent styrke og noe løping 3-5 ganger pr uke i over ett år, men nå har jeg fullstendig mistet motivasjonen. Noen tips for å få den tilbake? Har jo likt å løfte tungt og å presse meg selv men nå klarer jeg ikke. Presser meg til å ta tre "levelige" sett for iallfall ikke miste styrke, men blir jo heller ikke fremgang av det.

Nå skal det sies at jeg plages endel med betennelser. Ene skulderen og ene kneet. Dette hemmer meg mye og gjør at jeg ikke klarer å gjøre flere av favorittøvelsene mine som f.eks knebøy og bulgarsk utfall. Tips til gode erstatningsøvelser som ikke går ut over knærne?

Anonymous poster hash: 4344c...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det å gå over til en treningsform som er helt annerledes enn den du har fokusert på frem til nylig, kan jo være en løsning. Hva med yoga? Myke strekkøvelser som gir energi, og får maskineriet i gang. Og istedenfor å løpe, så kan du heller gå lange turer i skog og mark, eller i ditt nærområde.

Effekten blir jo nesten den samme - du får masse energi, og du holder kroppen din i form, men på en annen måte enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser, sover og hviler du nok?

Det finnes mange måter å holde kroppen i form på, som personen over meg sier, så det er jo bare å eksperimentere med andre ting du kan tenke deg å gjøre, og legge styrketreningen å is for en stund.

Det er også helt greit å ikke ha fremgang. Det viktigste er å holde seg sunn og ha det bra, ikke å bli så sterk som mulig. :)

Anonymous poster hash: d4b6a...e5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...