Gå til innhold

Har du en hemmelig ingrediens i vaffelrøra di?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nok ett velformulert svar fra en gjest. Bakepulver kvalifiserer ikke som en hemmelig ingrediens. Før det første setter den ikke smak og for det andre må man ha den hvis man vil ha luftige gode vafler.

Vel, jeg gadd ikke logge inn for å skrive bare ett ord (som var nøyaktig svar på det som ble spurt om).

For å utdype svaret, jeg har aldri hatt hverken bakepulver eller kardemomme i mine vafler og de er alltid fine og smaker godt.

Bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knuste bananer er kjempegodt i vafler!! :Nikke:

Mine banan-vafler elsker barna, og de er supre å ta med på tur f.eks. :-)

De er så søte at en ikke trenger sukker eller syltetøy på - da blir det heller ingen "klining"!! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilsett kakao og du har sjokoladevafler!

Tilsett konditorfarge, og plutselig har du vafler i forskjellige farger.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knuste bananer er kjempegodt i vafler!!  :Nikke:  

Mine banan-vafler elsker barna, og de er supre å ta med på tur f.eks. :-)  

De er så søte at en ikke trenger sukker eller syltetøy på - da blir det heller ingen "klining"!! ;):)

Godt tips!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager vafler uten sukker, men det er en del smør i de. Jeg har fått masse skryt av disse. Alle elsker dem. Passer til alt fra syltetøy til pølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager vafler uten sukker, men det er en del smør i de. Jeg har fått masse skryt av disse. Alle elsker dem. Passer til alt fra syltetøy til pølser.

Bruker du vafler til pølse??? Det var en ny variant for meg. Bruker du vaffelen som lompe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Bruker du vafler til pølse??? Det var en ny variant for meg. Bruker du vaffelen som lompe?

Vanlig i Moss å ha pølse i vaffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok ett velformulert svar fra en gjest. Bakepulver kvalifiserer ikke som en hemmelig ingrediens. Før det første setter den ikke smak og for det andre må man ha den hvis man vil ha luftige gode vafler.

VELFORMULERT???

Jeg lager vafler med hverken bakepulver eller kardemomme ELLER SUKKER for den sakens skyld. Og jeg får alltid masse skryt av min vafler. Lagde vafler med vaniljesukker igår. Men jeg smakte ingen forskjell. Synes kanskje at de ble litt tørrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølse i vaffel er godt! Men jeg er ikke fra Østfold, så jeg tenker mer fotballkamp enn 17. mai. Bør prøves av alle skeptikere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...