Lemmen Skrevet 27. juli 2013 #401 Del Skrevet 27. juli 2013 Hei Jeg skal på UL 2. August Skal bli så deilig å få det overstått Har du en følelse om det er jente eller gutt som bor i magen din? Jeg er sikker på det er en gutt i min mage Jeg fikk høre hjertelyden når jeg var hos JM i uke 12, men det begynner å bli lenge siden. Har veldig følelse av at det er en jente i magen, den følesen har samboer også. Så nå gleder vi oss veldig til UL for å se om vi har rett:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #402 Del Skrevet 28. juli 2013 Svigermor og svigerinne kom å sa at de har en guttefølelse på både meg og hun andre svigerinna min som venter Merkelig altså Vi hadde en super dag i går på hyttebesøk Hytta var helt ved sjøen å de var bare så deilig der Vi prata og kosa oss på terrassen med god mat og unger som fløy mellom benå på oss, herlig! Været var veldig skiftende, men det var litt sol og en del skyer. Alle ungene og noen av oss voksne bada. Jeg bada ikke.. Er ikke så fan av å sprade rundt i badedrakt/bikini og i verfall ikke med hele svigerfamilien.. Ikke så glad i å bade i sjø heller. Kjære og jeg snakka om å dra for å bade etter etter jobb en dag det er sol. Får ta det igjen da heller I dag har jeg rydda i klesskapet mitt. La alle klær som ikke passer langt ned i skapet, også fikk jeg prøvd å funnet ut hva som passer. Ikke mye jeg kan gå med. Vil ikke ødelegge de vanlige klærne heller så legger de heller bort nå mens jeg er gravid. Fikk også tømt den kommoden vi skal ha til babyklær, vi hadde litt av våre klær i den. Er så lite plass til klær her, men gidder ikke gjøre noe med det før vi får huset. Fikk pakket ut alle babyklærne jeg har kjøpt, strikket og kjøpt/fått av snille pysepusen Er så nusselige klær. Har ikke vasket dem enda, men er nok ikke så lenge til jeg gjør det også Er bare litt tidlig jeg, jada Liker å ha ting på plass for det kan jo skje før I formiddag fikk vi også gått en tur og rydda litt i stua siden vi skulle ha svigers på middag. Lagte Indisk kyllingsuppe Den ble veldig god, men kanskje litt sterk Tror ikke de er vandt til sånn sterk mat som vi er men de auste nå oppi skålen mer en en gang så da må det være ok vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 28. juli 2013 #403 Del Skrevet 28. juli 2013 Åh, babyklær er såå herlig!! Så snart L har begynt å barnehagen skal jeg få tatt meg tid til å se over alle klærne jeg har spart etter han og finne ut hva jeg kan bruke når lillegull kommer. Har lagret det meste så er nok noe som går i en container da ikke alt er like fint Høres ut som at dere har hatt en super helg Hyggelig med svigers på besøk. De likte nok maten ettersom de tok på flere ganger. Jeg elsker sterkt krydret mat. Da føler man at man lever og at kroppen jobber skikkelig etterpå Jeg er heller ingen bikini-fan, og i alle fall ikke i disse gravide tider. Huff...Hadde jeg bare ikke hatt så problemer med strekkmerkene mine. De kommer jo aldri til å forsvinne helt så må nok bare innse at de er der og godta dem hvis jeg noen gans skal kunne gå i bikini igjen. MÅTTE bade her om dagen for da holdt jeg på å kreppere Bada i gravidshorts og bikinioverdel så ingen så magen min. haha...Snakk om å være forfengelig. Håper du får en super uke og at formen din er stigende! Gleder meg masse på dine vegne til UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #404 Del Skrevet 31. juli 2013 Gleder meg faktisk til å begynne å vaske de søte babyklærne Vil helst begynne i dag, men får nok vente litt til Vi lager en del sterk mat fortiden, det er så snadder Snapper opp tipset med gravidshorts og bikinioverdel I dag våkna jeg 04.30 itillegg til dårlig søvn i løpet av natten. Har begynt å våkne av leggkramper så er travelt om natten for tiden :sleeping: En dag igjen på jobb så er det UL dagen!! Jeg er så sykt spent og litt redd. Nå må den dagen bare komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. juli 2013 #405 Del Skrevet 31. juli 2013 Ååh, blir spennende med ul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 31. juli 2013 #406 Del Skrevet 31. juli 2013 Ikke glad i bikini jeg heller, men har ikke fått strekkmerker ennå da, på magen, har noen fra før av andre plasser Er ingen som maser om bading her Også er det så kaldt her i havet i nord uansett. Lykke til på UL! Spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. juli 2013 #407 Del Skrevet 31. juli 2013 Å, det er helt fantastisk å gå på UL, nyt følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. august 2013 Forfatter #408 Del Skrevet 2. august 2013 Ikke glad i bikini jeg heller, men har ikke fått strekkmerker ennå da, på magen, har noen fra før av andre plasser Er ingen som maser om bading her Også er det så kaldt her i havet i nord uansett. Lykke til på UL! Spent!!! Har heller ikke fått noen strekkmerker på magen, men har fra før av på lår og rumpe Kjedelig, men igrunn så er det ikek så farlig for jeg viser sjeldent de delene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. august 2013 #409 Del Skrevet 2. august 2013 Hvordan gikk det på UL i dag!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. august 2013 Forfatter #410 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Jeg fant tippelisten TIPPELISTE Ara 2. Januar Herrfly 2. Januar Frufly 4. Januar Favole 6 Januar Yesterday 6.Januar Twelve12 10. Januar Pysepusen 12. Januar Endret 5. desember 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. august 2013 Forfatter #411 Del Skrevet 2. august 2013 Har hatt en super dag i byen Starta dagen med en rask klipp som snilleste pysepusen fiksa for meg, I tillegg fikk jeg med meg to poser med masse mammaklær og babyklær Du er så utrolig grei!! Gleder meg til å prøve Fikk tynna og stussa håret - deilig! Her jeg bor nå så er det ikke like enkelt å få frisør time pga ferie også er jeg litt kresen på hvem som klipper meg også Fikk handla meg en sånn "aladin" bukse på cubus å jeg må si den var bedre enn den jeg hadde den for noen år siden. Da var den mer posete i bena så det må de ha forandra på. Jeg kjøpte en lys militærgrønn på en måte. Veldig fin Ellers fikk jeg handla dundyne til baby, sengtøy og handkled på princess. Der hadde de 3 for 2 på masse så fikk fantorangen hettehåndkle. Etterpå handla jeg basic singletter og en fin cardigan på gina tricot i en str større enn jeg pleier å bruke. Kjære handla isofix feste til bilsete og litt småstæsj han trengte. På change undertøysbutikk hadde de tilbud på undertøy så der handla jeg 3 hipser string til 165,- de er så gode! Anbefales virkelig Handla også litt såting som servietter, stjerneskjerf og skjærefjøl på søstrene grene. Så kommer det dere kanskje er litt spente på Det vi egentlig var i byen for var jo UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. august 2013 Forfatter #412 Del Skrevet 2. august 2013 Det var helt fantastisk Den lille var helt perfekt Turna, vifta med tærne og var veldig fotogen sa dama som tok UL. Alt var helt topp! Jeg ble såklart så glad når hun sa at alt var bra så jeg var såå letta å ble veldig fjollete Var så fasinerende at det var liv inni der så jeg lo å lo. Uff. Litt pinlig, men hun har sikkert hatt mangen rare folk der Kjære sa det etterpå at jeg bare lo der inne UL ble den samme siden den er ganske nøyaktig. Vil dere vite hva de blir eller?? Skal ikke pine dere mer nå Jeg, herrfly,favole og Twelve12 tippa rett det er en som bor i magen min Ikke tvil engang. Vi såg en liten tut som stakk opp flere ganger på skjermen. Så rart for jeg hadde skikkelig på følesen av at det var en gutt. Sikkert tilfeldig, men det var bare så rart. På vegen hjem stoppa vi på en babybutikk for å se på vogner. Ganske sikker på at vi vil ha city cross, men måtte bare se en gang til. Fikk også handla meg en fin bukse i mørk dongri fra boob. Superdeilig!! Nå har jeg masse klær å gå i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. august 2013 #413 Del Skrevet 2. august 2013 Yay gratulerer med en gutt Når er terminen da? Når jeg var på UL så lo jordmora masse, ble litt overrasket for hun ser jo babyer "hele dagen", men hun er sikkert like fascinert hver gang Jeg fikk ikke sett noen "tut" men hun så den, så er bittelitt nervøs for at hun tok feil, ikke at ei jente gjør noe men vi er jo innstilt på at det er en gutt og har kjøpt litt "gutteting", så blir spennende på 3D-ul på mandag! Så bra at alt er bra med gutten deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. august 2013 #414 Del Skrevet 2. august 2013 Gratulerer med guttebaby i magen!! Og godt å høre at alt var bra med den lille! Magisk, ikke sant? Jeg hadde også skikkelig guttefølelse sist og det stemte jo! Jeg tror vi kvinner har sterk intuisjon når det kommer til babyen vår ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. august 2013 #415 Del Skrevet 2. august 2013 Har lest at førstegangsfødende som regel trur at de skal ha en gutt, men hvem vet, kanskje det er intuisjon i de fleste tilfellene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. august 2013 Forfatter #416 Del Skrevet 2. august 2013 Yay gratulerer med en gutt Når er terminen da? Når jeg var på UL så lo jordmora masse, ble litt overrasket for hun ser jo babyer "hele dagen", men hun er sikkert like fascinert hver gang Jeg fikk ikke sett noen "tut" men hun så den, så er bittelitt nervøs for at hun tok feil, ikke at ei jente gjør noe men vi er jo innstilt på at det er en gutt og har kjøpt litt "gutteting", så blir spennende på 3D-ul på mandag! Så bra at alt er bra med gutten deres 5. Januar er termin 3D-ul blir spennende!! Lurer på om vi og skal på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. august 2013 #417 Del Skrevet 2. august 2013 Åååh, en gutt :hjerte: Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. august 2013 Forfatter #418 Del Skrevet 2. august 2013 Gratulerer med guttebaby i magen!! Og godt å høre at alt var bra med den lille! Magisk, ikke sant? Jeg hadde også skikkelig guttefølelse sist og det stemte jo! Jeg tror vi kvinner har sterk intuisjon når det kommer til babyen vår ;-) Takk Det var helt fantastisk Derfor måtte jeg le når vi såg på den lille krabaten. Glemte å tørke gledestårene så jeg gikk rundt med svarte streker nedover kinna Jeg er overbevist om at det ligger noe i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 2. august 2013 Forfatter #419 Del Skrevet 2. august 2013 Har lest at førstegangsfødende som regel trur at de skal ha en gutt, men hvem vet, kanskje det er intuisjon i de fleste tilfellene Ja kan være, ikke godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. august 2013 #420 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) 5. Januar er termin 3D-ul blir spennende!! Lurer på om vi og skal på det Men han kan komme den 6. for det (som jeg tippet) Ha en fin lørdag! Endret 3. august 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå