Gå til innhold

Hva som tiltrekker kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvsagt er det slik, men mange nekter på dette, og dermed har man en 20 siders diskusjon.

Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8

Diskusjonen oppstår fordi det påstås at det er helt umulig for 'mindre pene' (i Jegerns øyne) menn å få seg dame.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror noen merkelig nok forveksler utsagnet "kvinner generelt foretrekker kjekke menn" med "alle kvinner bryr seg bare om utseendet". Haha!

Har flere ganger sett at JP får høre at utseendet ikke har noen betydning, fordi det er personligheten som teller.

• Liker 1
Skrevet

Har flere ganger sett at JP får høre at utseendet ikke har noen betydning, fordi det er personligheten som teller.

Når jeg utrykker det i visse emner og jeg tror også at når andre gjør det så mener man at "det betyr ingenting for MEG" - eller om du vil "jeg tror ikke utseende betyr noe for meg"

Skrevet

Å trekke bitter-kortet er ikke en god egenskap. Kom deg ut av bobla di!

Jeg skjønner ikke at du gidder å fortsette med trådene dine. Eller at vi gidder å diskutere mer med deg, for den saks skyld.

Du vil jo ikke endre mening uansett, og med holdninga di blir du GARANTERT singel resten av livet! Er det noe jeg har erfart så er det at kvinner finner det svært lite attraktivt med selvmedlidende menn!

Så hvis du virkelig vil fortsette slik, be my guest. Det er bare ditt eget liv det går utover.

Harsh words, men det er det sytepaver trenger. De fleste går det ikke an å snakke fornuft med. De er nødt til å bestemme seg i sjela for å gjøre en endring.

Det jeg ikke enda har fått greie på, er om du på liv og død må ha en pen jente? For om du ikke vil ha en mindre pen. er du vel knapt bedre enn overfladiske jenter? Og hvis du mener at du ikke engang har sjans på mindre pene jenter, så tar du iallefall feil. Alt er mulig.

Personlig så fikk jeg idag et smil og et hei fra en pen jente som var ute i løypa og løp! Bare slike små ting gjør at jeg får troa på at jeg også har sjans på ei flott jente!

• Liker 4
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Ja, men det må men da ta med en klype salt. Enkelttilfeller teller ikke. For noen betyr det ingenting, for mange er det et pluss men ikke en dealbreaker. Men at kvinner generelt heller vil ha en kjekk mann enn en mindre kjekk mann hvis alt ellers er likt, kan man ikke motsi uten å ha et rart verdensbilde

-

Endret av Ny mann
  • Liker 3
Skrevet

Du kommuniser klart og tydelig, litt ulikt andre kvinner her inne. Er det fordi du har skjegg? :)

Å være pen kan bety enormt mye. Jeg har selv erfart det som ung gutt. Jeg var også utstyrt med talenter som gjorde at jeg fikk oppmerksomhet. Det likte jentene også. Men etterhvert utviklet jeg sosial angst, og da begynte fler og fler å miste interessen for meg og jeg begynte å la være å vise hva jeg var god for, ganske ofte. Personligheten min betydde mer og mer for jentenes interesse. Den ble dalende.

Jeg lærte aldri å sjekke damer, så jeg blir nok for evig singel. Den personligheten jeg ofte dessverre utstråler skyver meg vekk fra damene. Personligheten betyr enormt mye når jentene blir damer. Utseende har mye mer å si for unge jenter enn det har for voksne damer. Så Jegern, jobb hardt med personligheten din. Kanskje du møter ei dame som er villig til å få deg til å blomstre. Da kommer du til å legge disse trådene dine på is.

Jeg jobber hardt med meg selv og får det bedre og bedre, og får en slags opplæring her på KG. Lytt til hva damene har å si, og ikke bare krangle. Det ordner seg sikkert for alle oss sårede menn som er her inne og krangler med de vi skulle ønske vi hadde det godt sammen med. :)

Haha! Takk

Jeg tror veldig på tre ting når det gjelder å få mer dametekke:

1) øve på å være sosial og å flørte

2) finne et interesseområde som du kan ha i bakhånd, så du føler du har noe å fare med.

3) Prøve å alikevel være ganske avslappet og ikke stresse ting, man kan slappe av sammen og være naturlig er et stort pluss og desperate/uselvstendige menn er et stort minus.

Ellers trenger ikke personligheten være plettfri heller. Om kvinner har forskjellige preferanser når det gjelder utseende gjelder det ikke minst også for personlighet.

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Haha! Takk

Jeg tror veldig på tre ting når det gjelder å få mer dametekke:

1) øve på å være sosial og å flørte

2) finne et interesseområde som du kan ha i bakhånd, så du føler du har noe å fare med.

3) Prøve å alikevel være ganske avslappet og ikke stresse ting, man kan slappe av sammen og være naturlig er et stort pluss og desperate/uselvstendige menn er et stort minus.

Ellers trenger ikke personligheten være plettfri heller. Om kvinner har forskjellige preferanser når det gjelder utseende gjelder det ikke minst også for personlighet.

Selv takk! :)

Endret av Ny mann
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fysj, for en tarvelig og selvhøytidelig gjeng vestlige kvinner har utviklet seg til.

Saudi Arabia tar nok imot deg med åpne armer så shush avgårde til flyplassen med deg!

Anonym poster: d4173d5a28c0d36d2d513f2e95f1fb74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo idiotisk :P

Det blir som at alle kvinner bryr seg om at snabelen til menn skal helst være så lang som overhode mulig..

Og at det er oki å si "off det er typisk menn"..

Folk er forskjellige! Venninna mi syns tynne spinkle oransje hårete menn er utrolig sexy, jeg syns ikke det. Jeg foretrekker en bredskuldret mann med brune øyne og brunt hår. Det er fordi det er sånn mannen min ser ut. Jeg falt for han fordi han var morsom, arbeidskar og jeg følte meg beskyttet.

Alle er forskjellige! Skjønner ikke at man fortsatt kan si "jeg vet hva KVINNER tenker eller vil ha"...

Anonym poster: a304f7040b6fdf64ee6a8c755e91ccd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Saudi Arabia tar nok imot deg med åpne armer så shush avgårde til flyplassen med deg!

Neida. Saudiske Arabia vil komme til deg. Muslimene har høyere fødselsrate enn oss nordmenn skjønner du :) Og det er helt greit. Norske kvinner har blitt en gjeng selvhøytidelige Skanks. Ikke alle selvsagt, men dere må tåle kritikk uten å se på demsom snevre kinnehatere. De er ikke det. Men dere er så nærsynte at jeg blir helt oppgitt. Nærsynte og naive. Du får ha meg unnskyldt at jeg sier det.

Anonym poster: 4e1d1df58c1177772fa7022d3d1e18e3

• Liker 1
Skrevet

Ja, for det er enten overfladiske kvinner fra vesten eller burkahslaver en må velge, finnes ikke noe annet lissom.

Skrevet (endret)

Tror jeg personlig gikk fra å være en 7èr til 3èr på skalaen iforhold til attraktivitet fra da jeg hadde hår til jeg måtte begynne å ta *alt* rett over 30år.

Morsomt men klarer ikke få til en date lengre, sverger på at jeg kun har mista hårstrå og ikke så mye annet.

Utseendet tilskriver individet egenskaper og kvaliteter over på det personlige ubevisst, slik kvinner oppfatter det spessielt. Noe som videoen innledningsvis får frem bra.

Endret av PrimoFanten
Skrevet

Her en video som viser hvilke faktorer som tiltrekker kvinner.

Kvinner oppfordres til å se denne da sikkert vil lære litt om

hvordan de rasjonaliserer valg av menn.

http://www.youtube.com/watch?v=rfkaTOGjHqo

Jeg tror det er en god regel å være mer oppmerksom på hva kvinner gjør i praksis enn hva de sier. Hvis man hadde bedt et tilfeldig knippe kvinner skrive en liste over de 10 viktigste egenskapene de ser etter i en mann for så å sammenlikne dette med de menn de i praksis blir sammen med tror jeg det vil være et ganske stort sprik. Det er ikke fordi kvinnene lyver bevisst, jeg tror nok at de ofte selv føler at det er sant at utseende og selvhevdende fremferd ikke betyr så mye, det handler i mange tilfeller om mangel på selvinnstikt. Tror jeg.

På den annen side mener jeg det er viktig å ikke bygge opp under de kvinner som faktisk holder seg for gode for menn på samme attraktivitetsnivå, kvinner som lider av det berømmelige prinsessesyndromet. Kvinner har et betydelig overtak på sexrelasjonsmarkedet, det er så, og det betyr at de også vil ha et overtak ute på byen, på nettdatingarenaer som også fungerer som sjekkearenaer der menn fikser seg kjappe dates osv, men det at kvinner har lett for å få tilfeldig sex med kjekke menn er ikke det samme som at det er så mange kjekke menn at alle kvinner kan velge og vrake blant de 20-30% kjekkeste når de skal ha seg kjæreste.

Det er for øvrig bare tull når noe sier at skjønnhet er i øyet som ser. Smaken varierer litt, men om vi hadde linet opp 10 tilfeldig utvalgte menn og latt 1000 kvinner gi dem poeng fra 1 til 10 for fysisk attraktivitet tror jeg ikke det er noen tvil om at mennene ville få ulik poengsum. Det oppmuntrende er selvsagt at smaken varierer fra person til person, men det er nok ingen tvil om at det er visse mennesker som statistisk sett vil bli oppfattet som mer attraktive enn andre. Heldigvis fødes det ikke så mange flere gutter enn jenter i vårt samfunn, derfor er forholdene på partnermarkedet vesentlig jevnere enn på sexrelasjonsmarkedet. Men ingen grunn til å benekte at kvinner legger vekt på fysisk attraktivitet. Verden er et urettferdig sted. Men menn som sliter på sexrelasjonsmarkedet har vesentlig bedre odds på partnermarkedet, la oss ikke svartmale situasjonen fullstendig.

Skrevet

Dette er ikke usant. Jeg har vært interessert mer i gutter med hode og selvsikkerhet, enn menn som bare er kjekke.

Mulig dette ligger i naturen, da man av instingt tiltrekkes en som virker som om han har gode gener som kan overføres til et barn.

Men hva tiltrekkes en mann av? Jeg ser for meg at han også leter etter selvsikkerhet, men er også ganske opptatt om det er en omsorgsfull person.

Det er mange av dem som kun går etter utsèendet, både gutter og jenter. Men det tror jeg er et resultat på at det naturlige i oss begynner å bli vasket ut. Dagens samfunn og media er så opptatt av utsèendet og penger, at det påvirker oss.

Mange av mine venner går kun etter utsèendet og mange av dem er typiske gold diggers. De har konstant ny kjæreste og er konstant ulykkelig og sjalu, da det viser seg at han alltid, alltid er douchebag.

Jeg mener dette er jenter som er blitt ødelagt av samfunnet.

Skrevet

De aller mest tiltrekkende egenskaper hos kvinner er trofasthet og lojalitet. Tillit triumfer alt. En dame man ikke kan stole på er ikke verdt en dritt.

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

De aller mest tiltrekkende egenskaper hos kvinner er trofasthet og lojalitet. Tillit triumfer alt. En dame man ikke kan stole på er ikke verdt en dritt.

.

Endret av Ny mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...