Gjest Teemo Skrevet 7. mai 2013 #61 Skrevet 7. mai 2013 Så en stygg mann har lov til å ha lyst på kun pene kvinner. Men om en pen kvinne bare vil ha kjekke menn så er det overfladisk og kvinner er så dumme altså?! Hva med de stygge kvinnene? Er da massevis av stygge kvinner som gjerne tar en stygg mann. Men det er jo ikke godt nok for mannen. Så hvorfor all den sytingen? 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #62 Skrevet 7. mai 2013 Så en stygg mann har lov til å ha lyst på kun pene kvinner. Men om en pen kvinne bare vil ha kjekke menn så er det overfladisk og kvinner er så dumme altså?! Hva med de stygge kvinnene? Er da massevis av stygge kvinner som gjerne tar en stygg mann. Men det er jo ikke godt nok for mannen. Så hvorfor all den sytingen? Er det DET han mener? jeg trodde det var at INGEN damer vil ha stygge menn. Herregud Anonym poster: e0ad13736330ca7736b3ba480ed16965 1
Gjest Teemo Skrevet 7. mai 2013 #63 Skrevet 7. mai 2013 Er det DET han mener? jeg trodde det var at INGEN damer vil ha stygge menn. Herregud Anonym poster: e0ad13736330ca7736b3ba480ed16965 Kan virke som om han mener ingen damer, men han mener ingen pene damer. Stygge damer blir ikke med i regnestykket fordi de regnes som 100% uaktuell. 1
Jegern Puahate Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #64 Skrevet 7. mai 2013 Har du virkelig aldri sett en mindre pen (etter din poengskala) mann med kjæreste? Jo men det er ekstremt sjeldent og da er mannen enten rik eller farlig gangster. 1
Jegern Puahate Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #65 Skrevet 7. mai 2013 kvinner blir forelsket i kun utseende, så om fyren er douchebag og/eller komplett idiot så har det ikke noe å si fify
Jegern Puahate Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #66 Skrevet 7. mai 2013 Jegern, jeg håper du bare er et troll her inne. Kan innrømme at jeg også sliter med tanker om at jeg har middelmådig utseende. Men jeg har innsett at det er personligheten min det er noe "galt" med, og ikke utseende. Enkelte dager føler jeg meg til og med kjekk. Og jeg vet at det finnes jenter som syns det, siden jeg har hatt kjæreste før. Problemet mitt er at jeg ikke er verdens mest sosiale vesen, og er ganske sjenert av meg. Og det at jeg henger etter i jobb og karriere i forhold til jevnaldrende, er jo også en grunn. Og bitterhet og selvmedlidenhet er som sagt ikke gode egenskaper. Kom deg ut av bobla di! Å trekke bitter-kortet er ikke en god egenskap. Kom deg ut av bobla di!
Jegern Puahate Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #67 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Har du hatt dame Jegern? Anonym poster: e0ad13736330ca7736b3ba480ed16965 Ja, jeg var en sterk 7er når jeg gikk på videregående og tidlig 20-årene. Dette var årene i livet mitt der jeg virkelig levde, dette ene og alene fordi jeg fikk oppleve hvordan det var å ha draget på damene. Alt annet blekner i forhold. Å tiltrekke det motsatte kjønn er mannens naturlige mening med livet. Dessverre ble jeg rammet av en meget alvorlig sykdom som heter Male Pattern Baldness. I tillegg la jeg på meg noen kilo etter div trøstespising. Life lesson: Å ha draget = himmel, å miste draget = helvete. De jentene som sikla etter meg på VGS gadd knapp å hilse på meg. Nå er jeg bare en skygge av den jeg var. Jeg er over 25 = død for jentene. Tilværelsen min nå består derfor av å vake rundt som et spøkelse, som bare skremmer når noen først får øye på meg. Her et flott eks på hvordan jentene reagerer nå: Mannen kommer med en herlig replikk(altså han er morsom og intelligent) men blir likevel avfeid som en ekkel kar. Britney hadde ALDRI bruktordet "stare" hvis han hadde vært en 7+ mann med hår. Små nyanser som dette er meget vanlig - men likevel utrolig destruktivt for stoltheten til menn, likevel er det menn som blir fremstilt som abusive bastards. Endret 7. mai 2013 av Jegern Puahate 2
Hanna! Skrevet 7. mai 2013 #68 Skrevet 7. mai 2013 Jo men det er ekstremt sjeldent og da er mannen enten rik eller farlig gangster. Det er vanligst at man finner seg noen på "samme nivå". Ja, det er det. Hvis det var det du vil fram til er jeg enig. La meg gjenta: ja, det teller det veldig positivt at kvinnen synes mannen er fysisk tiltrekkende. Ble du overrasket over det? Men selvsagt finnes det massevis av unntak! Både den ene og andre veien. Men jo større "gap" mellom attraktivitetsnivåene - jo sjeldnere er det. Det som er ganske stilig er preferanser varierer til en viss grad. Jeg ser at du har skrevet om noe lignende før. Skallethet, fedme, alder, høyde og uheldig ansikt gjør ikke at du er dømt til å ikke finne en kvinne du liker og som liker deg tilbake. Hvis du vil kan jeg fortelle om personlige erafringer, men det ønsker jeg ikke å gjøre i et åpent forum, så da får du sende melding.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #69 Skrevet 7. mai 2013 Ja, jeg var en sterk 7er når jeg gikk på videregående og tidlig 20-årene. Dette var årene i livet mitt der jeg virkelig levde, dette ene og alene fordi jeg fikk oppleve hvordan det var å ha draget på damene. Alt annet blekner i forhold. Å tiltrekke det motsatte kjønn er mannens naturlige mening med livet. Dessverre ble jeg rammet av en meget alvorlig sykdom som heter Male Pattern Baldness I tillegg la jeg på meg noen kilo etter div trøstespising. Taylor Swift har en sang som heter fifteen. Der synger hun blant annet "in your life you'll do things greater than dating the boy on the footballteam. I didn't know it at fifteen". Kanskje noe du kan lære av det? Alt handler ikke om damer heller. Og dessuten: livet ditt er kort, hvorfor skal du bruke det på å sutre over at du er for stygg til å få deg dame? Jeg har vært ufrivillig singel selv (de fleste har vel vært det) men tror du jeg skylder på gutta for det? Nei, det er ikke gutta sin feil at jeg ikke hadde type. Men jeg koste meg alene og fant på ting alene. Det er en forskjell på å være alene og å være ensom. Og så takket jeg ja til en date med en jeg ble kjent med gjennom noen kompiser, og vips så fikk jeg meg kjæreste. Jeg vil si selv at jeg er en ganske pen jente, men det er ikke det det handler om. Det handler om hvordan jeg er på innsiden. Min fantastiske kjæreste ville ikke vært sammen med meg om jeg var en bitter sutrekjerring (som du er). Jeg er en blid, oppegående, intelligent jente som er blid som en sol og nyter livet. Og jeg greier meg også helt fint alene. Men du lærer jo ikke av det her uansett, for det eneste du vil er å sitte for deg selv og grine over at du er for stygg på utsiden og på innsiden. Du må ta deg sammen. Anonym poster: aa4db28c7eb344d21f97fc930fee09b5 1
Hanna! Skrevet 7. mai 2013 #70 Skrevet 7. mai 2013 Fantastisk morsomt! Haha! Jeg lo høyt Men jeg tror at hun ikke hadde helt sansen fordi han fornærmet jenta ved siden av henne? Eller det at han ser veldig sinna ut når han sang? Ikke at det "rettferdiggjør" at hun oppførste seg som bitchy
Jegern Puahate Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #71 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Taylor Swift har en sang som heter fifteen. Der synger hun blant annet "in your life you'll do things greater than dating the boy on the footballteam. I didn't know it at fifteen". Kanskje noe du kan lære av det? Alt handler ikke om damer heller. Og dessuten: livet ditt er kort, hvorfor skal du bruke det på å sutre over at du er for stygg til å få deg dame? Jeg har vært ufrivillig singel selv (de fleste har vel vært det) men tror du jeg skylder på gutta for det? Nei, det er ikke gutta sin feil at jeg ikke hadde type. Men jeg koste meg alene og fant på ting alene. Det er en forskjell på å være alene og å være ensom. Og så takket jeg ja til en date med en jeg ble kjent med gjennom noen kompiser, og vips så fikk jeg meg kjæreste. Jeg vil si selv at jeg er en ganske pen jente, men det er ikke det det handler om. Det handler om hvordan jeg er på innsiden. Min fantastiske kjæreste ville ikke vært sammen med meg om jeg var en bitter sutrekjerring (som du er). Jeg er en blid, oppegående, intelligent jente som er blid som en sol og nyter livet. Og jeg greier meg også helt fint alene. Men du lærer jo ikke av det her uansett, for det eneste du vil er å sitte for deg selv og grine over at du er for stygg på utsiden og på innsiden. Du må ta deg sammen. Anonym poster: aa4db28c7eb344d21f97fc930fee09b5 Med ingen respekt, å sammenligne "singel pen jente" med "singel mindre pen gutt" er 100% ubrukelig i moderne vesten. Men takk for at du prøvde. Endret 7. mai 2013 av Jegern Puahate 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #72 Skrevet 7. mai 2013 Men du lærer jo ikke av det her uansett, for det eneste du vil er å sitte for deg selv og grine over at du er for stygg på utsiden og på innsiden. Du må ta deg sammen. Anonym poster: aa4db28c7eb344d21f97fc930fee09b5 Eller han vil formidle sannheten... Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 2
Hanna! Skrevet 7. mai 2013 #73 Skrevet 7. mai 2013 Eller han vil formidle sannheten... Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 Men han presenterer sannheten som om det er en konspirasjonsteori eller hemmelighet. Litt som om jeg skulle lagd en tråd der jeg avslører hemmeligheten om at hyggelige og utadvendte mennesker lettere får venner. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #74 Skrevet 7. mai 2013 Med ingen respekt, å sammenligne "singel pen jente" med "singel mindre pen gutt" er 100% ubrukelig i moderne vesten. Men takk for at du prøvde. Hva om du finner deg en singel mindre pen jente da om du er så forbaska stygg som du hevder? Anonym poster: aa4db28c7eb344d21f97fc930fee09b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #75 Skrevet 7. mai 2013 Men han presenterer sannheten som om det er en konspirasjonsteori eller hemmelighet. Litt som om jeg skulle lagd en tråd der jeg avslører hemmeligheten om at hyggelige og utadvendte mennesker lettere får venner. Jo, men alltid når JP skal formidle noe, blir han møtt med ekstreme utsagn som "utseendet betyr ingenting". Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 1
Cathrine88 Skrevet 7. mai 2013 #76 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jo men det er ekstremt sjeldent og da er mannen enten rik eller farlig gangster. Selv jenter som, etter din mening, befinner seg på samme ende av poengskalaen? Dette høres helt merkelig ut for meg. Jeg ser lykkelig forelska mennesker jeg personlig ikke finner fysisk tiltrekkende over alt. Endret 7. mai 2013 av Cathrine88 1
Hanna! Skrevet 7. mai 2013 #77 Skrevet 7. mai 2013 Jo, men alltid når JP skal formidle noe, blir han møtt med ekstreme utsagn som "utseendet betyr ingenting". Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 Ja, men det må men da ta med en klype salt. Enkelttilfeller teller ikke. For noen betyr det ingenting, for mange er det et pluss men ikke en dealbreaker. Men at kvinner generelt heller vil ha en kjekk mann enn en mindre kjekk mann hvis alt ellers er likt, kan man ikke motsi uten å ha et rart verdensbilde
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #78 Skrevet 7. mai 2013 Ja, men det må men da ta med en klype salt. Enkelttilfeller teller ikke. For noen betyr det ingenting, for mange er det et pluss men ikke en dealbreaker. Men at kvinner generelt heller vil ha en kjekk mann enn en mindre kjekk mann hvis alt ellers er likt, kan man ikke motsi uten å ha et rart verdensbilde Selvsagt er det slik, men mange nekter på dette, og dermed har man en 20 siders diskusjon. Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. mai 2013 #79 Skrevet 7. mai 2013 Selvsagt er det slik, men mange nekter på dette, og dermed har man en 20 siders diskusjon. Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 Det er det vel ingen som har nektet på? 1
Hanna! Skrevet 7. mai 2013 #80 Skrevet 7. mai 2013 Selvsagt er det slik, men mange nekter på dette, og dermed har man en 20 siders diskusjon. Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 Jeg tror noen merkelig nok forveksler utsagnet "kvinner generelt foretrekker kjekke menn" med "alle kvinner bryr seg bare om utseendet". Haha! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå