Nowayback Skrevet 6. mai 2013 #41 Skrevet 6. mai 2013 Helt riktig, jeg er en vestlig under8mann = Problematisk. Du er vestlig kvinne som bare trenger å holde seg i form = Enkelt. Jegern, jeg håper du bare er et troll her inne. Kan innrømme at jeg også sliter med tanker om at jeg har middelmådig utseende. Men jeg har innsett at det er personligheten min det er noe "galt" med, og ikke utseende. Enkelte dager føler jeg meg til og med kjekk. Og jeg vet at det finnes jenter som syns det, siden jeg har hatt kjæreste før. Problemet mitt er at jeg ikke er verdens mest sosiale vesen, og er ganske sjenert av meg. Og det at jeg henger etter i jobb og karriere i forhold til jevnaldrende, er jo også en grunn. Og bitterhet og selvmedlidenhet er som sagt ikke gode egenskaper. Kom deg ut av bobla di! 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #42 Skrevet 6. mai 2013 Aww, staaaaakar deg som ikke får deg dame Finnes ting man kan gjøre med utseende vet du. Klesstil, frisyre, om du har skjegg eller ikke (kommer an på om du passer til det eller ikke) og du kan trene. Gjør du alt dette da? Han har tydeligvis ikke det nei. Og alle menn og kvinner blir visst etter han forelsket i kun utseende, så om fyren er douchbag og/eller komplett idiot så har det ikke noe å si Såfremt den siste setningen er ironisk ment så er vel dette en liten selvmotsigelse.. Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8
Gjest avocadoen Skrevet 6. mai 2013 #43 Skrevet 6. mai 2013 Såfremt den siste setningen er ironisk ment så er vel dette en liten selvmotsigelse.. Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 Det var ironi ja. Skulle kanskje ha med ironiflagget for å vise det, men trodde det var ganske tydelig at det var ment ironisk 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #44 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har null problem med å innrømme at jeg er en overfladisk bitch som sjekka opp kjæresten min fordi han er den peneste mannen jeg har sett, men jeg skjønner fortsatt ikke poenget med videoen. Du hadde ikke turt å sjekke han opp hvis ikke du var på samme nivå. Det er et godtpoeng at bra utseende= høy selvtillit. Høy selvtillit og bra utseende= sexuellt tiltrekkende. Tror det gjelder begge kjønn tho. Anonym poster: 6375e9f75c1178f3d23e73a771c3dfb5 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #45 Skrevet 6. mai 2013 Penger og makt men det vil de ikke innrømme Anonym poster: c99f31b469f154d7489f8d379166ea51
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #46 Skrevet 6. mai 2013 Det var ironi ja. Skulle kanskje ha med ironiflagget for å vise det, men trodde det var ganske tydelig at det var ment ironisk Da er det vel også en liten selvmotsigelse Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8
Cathrine88 Skrevet 6. mai 2013 #47 Skrevet 6. mai 2013 Du hadde ikke turt å sjekke han opp hvis ikke du var på samme nivå. Hvis jeg har forstått TS rett er det nok å være veltrent for å havne på samme utseendemessige nivå som verdens mannlige guder. Og det utseendemessige nivået er selvsagt også det eneste som teller. 1
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #48 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Han har jo rett i at det meste kvinner trenger å gjøre er å holde seg i form. Det med utseende til menn er ikke helt feil heller. Bare det at en "5"'er utseendemessig kan ha draget på penere damer enn han med å være en god mann. Endret 6. mai 2013 av .-L-.
Cathrine88 Skrevet 6. mai 2013 #49 Skrevet 6. mai 2013 Han har jo rett i at det meste kvinner trenger å gjøre er å holde seg i form. Artig å se dere krangle. Så en 'stygg' kvinne blir en tier hvis hun trener, mens en 'stygg' mann alltid vil være stygg? Tviler på at det er noen som tar det som sies så seriøst at de krangler for noe annet enn underholdningens del. 3
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #50 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Så en 'stygg' kvinne blir en tier hvis hun trener, mens en 'stygg' mann alltid vil være stygg? Tviler på at det er noen som tar det som sies så seriøst at de krangler for noe annet enn underholdningens del. Vel, jeg synes ikke det er riktig å bare bruke utseende for å si om noen er en tier da^^ For å først rette opp i det. Så er det slik at det ikke finnes en objektiv 10'er, da dette er totalt subjektivt fra mann til mann. Dog, en dame kan lett få seg mye oppmerksomhet med å være trent. Menn tenner på det visuelle, slik er det bare. Det som er fint for menn, som meg for eksempel, som ikke klarer å legge på meg, er at jeg kan skaffe meg visse egenskaper og på den måten være veldig attraktiv som kjæreste og på byn egentlig. Jeg må bare bruke litt mer tid med damene enn de store gutta som ofte får gratis innpass, siden de har super kropp. Jeg er flink til å utfordre, flørte osv irl, og det kommer jeg veldig langt med. Endret 6. mai 2013 av .-L-. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #51 Skrevet 6. mai 2013 Vel, mens kvinner må trene for å bli en 10'er så kan menn bli en 10'er i mange kvinners øyne ved å ha en masse penger. Menn faller for skjønnhet, kvinner faller for trygghet. Anonym poster: 418f252c196f1306285c8bf265c9d6aa
Gjest avocadoen Skrevet 6. mai 2013 #52 Skrevet 6. mai 2013 Da er det vel også en liten selvmotsigelse Anonym poster: f24a3f7f9fa2cea61a23940d1da2cbc8 Hvor er selvmotsigelsen? Det siste var ironi, og ikke noe jeg mener. Man blir jo ikke forelsket i en mann om mannen kun har et fint ytre og er en drittsekk på innsiden. Samtidig så er det mye man kan gjøre for å bli mer attraktiv utseendemessing ved f.eks å trene og å stelle seg. Utseende kan ha litt å si om man er på datingside eller om man sjekker noen opp på utesteder, for da kjenner man jo ikke personen på innsiden, men man blir ikke forelska i personen om personen ikke er fin på innsiden. Om du leser innleggene mine så kommer dette veldig klart frem og at det kanskje like så godt er hvordan han oppfører seg som er det store problemet. Så les dem først du. Jeg er ikke selvmotsigende
Cathrine88 Skrevet 6. mai 2013 #53 Skrevet 6. mai 2013 Vel, jeg synes ikke det er riktig å bare bruke utseende for å si om noen er en tier da^^ For å først rette opp i det. Så er det slik at det ikke finnes en objektiv 10'er, da dette er totalt subjektivt fra mann til mann. Det er jeg helt enig i. Dog, en dame kan lett få seg mye oppmerksomhet med å være trent. Menn tenner på det visuelle, slik er det bare. Joda, men da er det vel en fordel at de liker den delen av det visuelle de oftest ser på - ansiktet. Jeg kjenner ikke mange menn, eller kvinner for den saks skyld, som er mer opptatt av kropp enn ansikt. Det som er fint for menn, som meg for eksempel, som ikke klarer å legge på meg, er at jeg kan skaffe meg visse egenskaper og på den måten være veldig attraktiv som kjæreste og på byn egentlig. Jeg må bare bruke litt mer tid med damene enn de store gutta som ofte får gratis innpass, siden de har super kropp. Jeg er flink til å utfordre, flørte osv irl, og det kommer jeg veldig langt med. Her er jeg igjen helt enig med deg og uenig med TS. Men husk at også kvinner har forskjellig syn på hva som er pent. Det er mange av oss som synes det er penere med slanke gutter enn med digre kroppsbyggere. 2
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #54 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Joda, men da er det vel en fordel at de liker den delen av det visuelle de oftest ser på - ansiktet. Jeg kjenner ikke mange menn, eller kvinner for den saks skyld, som er mer opptatt av kropp enn ansikt. Tror det er individuelt, men de fleste foretrekker jo sikkert et pent ansikt. Men husk at også kvinner har forskjellig syn på hva som er pent. Det er mange av oss som synes det er penere med slanke gutter enn med digre kroppsbyggere. Sweet! Endret 6. mai 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #55 Skrevet 6. mai 2013 Har du hatt dame Jegern? Anonym poster: e0ad13736330ca7736b3ba480ed16965 3
Gjest Luriel Skrevet 6. mai 2013 #56 Skrevet 6. mai 2013 Jeg foretrekker altså stygge menn. Jeg synes det er fascinerende 1
Gjest Chloè Skrevet 6. mai 2013 #57 Skrevet 6. mai 2013 (endret) En kvinne er ikke en overfladisk bitch fordi hun ikke vil være sammen eller tenner på en mann som nærmest ser ut som frankenstein. Tviler på du er så stygg, jeg har tilgode å treffe på en mann som er såpass uheldig med utseende sitt. De fleste er noe midt imellom, å da er det personligheten som bestemmer om du er på vinner eller tapersiden. Hva er deg med deg å skalla menn? Se på Vin Diesel. Blir kåt av å bare skrive navnet hans. Jenter må bare holde seg i form for å være en 10er? Nå må du ikke skryte så av ditt eget kjønn. Har litt mer trua på dere enn det du har. En venninne har en u ubeskrivelig fin kropp, men hun er litt mindre heldig med ansiktet sitt. Har tilgode å se at noen skjekker henne opp på byen. Som oftest er hun med gutter under gjennomsnittet. En annen har sikker 15 kilo for mye,men er en av de peneste jeg har sett. Hun har ikke akkurat problemer med å få seg kjekke menn Endret 6. mai 2013 av blondina90
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #58 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Det har mye med utstråling, holdning og ikke mist hvor flink man er til å snakke ( har gode sosiale feridheter og antenner) å gjøre også da. Noen jenter kaster jo seg etter deg når man ikke er interessert i det hele tatt. Andre forstår når/hvis man begynner å bli interessert og flørter da. Jeg synes ofte eldre kvinner ser mer feminine ut enn de på samme alder. Det er noe med holdning, væremåte og energi som gjør noen veldig attraktive. Jeg vet om en som jeg gikk i klasse med, som er veldig pen, har fått seg en veldig bra jobb. Hver gang jeg ser hun, så går hun så fort, og det virker som hun bare stresser og er usikker. Hun er som sagt veldig pen, men måten hun ter seg på gjør at hun ikke utstråler samme sikkerhet som en som er rolig. Kommer også langt med å smile Endret 6. mai 2013 av .-L-.
Nowayback Skrevet 7. mai 2013 #59 Skrevet 7. mai 2013 En venninne har en u ubeskrivelig fin kropp, men hun er litt mindre heldig med ansiktet sitt. Har tilgode å se at noen skjekker henne opp på byen. Som oftest er hun med gutter under gjennomsnittet. En annen har sikker 15 kilo for mye,men er en av de peneste jeg har sett. Hun har ikke akkurat problemer med å få seg kjekke menn Ansiktet er det man ser mest på, og det er der all utstråling kommer ut. Øynene, smilet. Så for meg er det logisk at jenter med pene ansikter blir sjekka mer opp enn jenter med mindre pene ansikter, uansett hvordan kroppene deres er. De fineste jentene jeg har sett har også vært jenter med 10 kilo for mye. Modell-kropper er ikke særlig fint, syns jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå