Jegern Puahate Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Her en video som viser hvilke faktorer som tiltrekker kvinner. Kvinner oppfordres til å se denne da sikkert vil lære litt om hvordan de rasjonaliserer valg av menn. http://www.youtube.com/watch?v=rfkaTOGjHqo 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Hvis du stifter sammen en bunte med hundresedler så har du et pornoblad for kvinner! Anonym poster: 418f252c196f1306285c8bf265c9d6aa 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det eneste sjokkerende ved denne videoen var at jeg gadd å bruke nesten 9 minutter av mitt liv på å se den. Endret 5. mai 2013 av Penny_Lane 11
Cathrine88 Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Det eneste sjokkerende ved denne videoen var at jeg gadd å bruke nesten 9 minutter av mitt på å se den. Jepp. Og den kunne vært over på tre minutter hvis fyren ikke hadde snakka så usannsynlig sakte. På noen få sekunder hvis han bare hadde kommet med budskapet sitt uten å gjenta seg selv til det kjedsommelige - at menn som ikke er klassisk pene er tapere. Hva er poenget? Å få menn til å kvitte seg med selvtilliten fordi de ikke har bruk for den? 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Jepp. Og den kunne vært over på tre minutter hvis fyren ikke hadde snakka så usannsynlig sakte. På noen få sekunder hvis han bare hadde kommet med budskapet sitt uten å gjenta seg selv til det kjedsommelige - at menn som ikke er klassisk pene er tapere. Hva er poenget? Å få menn til å kvitte seg med selvtilliten fordi de ikke har bruk for den? Poenget, slik jeg så det, var at menn som ikke er pene kan legge seg ned å dø, fordi de har ikke noe å tilby uansett. Noe sånt. Jeg ar i hvert fall ikke tenkt å se videoen på nytt for å finne det ut 4
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Ah. Youtube. Bibelen over realkompetanse og naturvitenskapelige studier, samt kilde til biologisk forståelse. Jeg trodde det var allmennkunnskap nå at de har løst gåten om "klassisk skjønnhet" og at det stammer fra symmetri - og at gode gener gir utslag i nettopp symetri. Kortversjon: Vi går og halvfamler etter noen som kan gi oss sunt avkom. 9
Cathrine88 Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Tips: å dele så generøst av egen bitterhet er ikke tiltrekkende. 10
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Og stakkarslige menn tiltrekkes kun av personlighet da? Anonym poster: 87bd2b921d3c2a5b0fbcfad6cfdf0e0f 4
Jegern Puahate Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2013 I sedvanlig, kvinnelig vis så er det visst komplett umulig å ta til seg noe som kan minne om kritikk. Vestlige kvinner er jo perfekte de, liksom. Sannheten er poenget. For eks det med hvordan dere rasjonaliserer hvordan en selvsikker mann ser ut er jo 100% spot on. Men istedet for å si "hihi, jo vi kan være litt rare noen ganger" så går dere på frontalangrep på den stakkars mannlige budbringeren. Og selvfølgelig slenges det utslitte, ubrukelige du-er-bare-bitter-kortet frem som om det var et slags evig ess som kan avfeie alt menn sier om kvinner. Fysj, for en tarvelig og selvhøytidelig gjeng vestlige kvinner har utviklet seg til. 3
Gjest .-L-. Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Hehe, dette er jo bare for gøy. Kvinnelogikk 108: Menn har aldri riktig, selv om de sier at 1 + 1 = 2 Endret 5. mai 2013 av .-L-. 2
Cathrine88 Skrevet 5. mai 2013 #11 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har null problem med å innrømme at jeg er en overfladisk bitch som sjekka opp kjæresten min fordi han er den peneste mannen jeg har sett, men jeg skjønner fortsatt ikke poenget med videoen. Pene mennesker med middels bra personlighet og god selvtillit oppfattes som mer tiltrekkende enn mindre pene mennesker med middels bra personlighet og god selvtillit. Sjokkerende! Sammenlign heller en pen mann med ræva personlighet med en mindre pen med fantastisk personlighet og se hvem som klarer å holde på ei dame over tid. Et pent utseende er naturligvis et stort fortrinn, men det betyr ikke at de som er født uten like gjerne kan grave seg ned fordi de kommer til å dø ensomme. (Jeg trenger forresten bare å se ut vinduet for å konstatere at mange har et helt annet syn på hva som er pent enn hva jeg har. Det er håp for alle. ) 8
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mai 2013 #12 Skrevet 5. mai 2013 . Fysj, for en tarvelig og selvhøytidelig gjeng vestlige kvinner har utviklet seg til. Er det noen som er selvhøytidelig her så er det jaggu deg! Og sutrete! Og hvis du ikke vil fremstå som bitter så får du slutte med det evinnelige maset om at kvinner er onde for de ingen er keen på deg. 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mai 2013 #13 Skrevet 5. mai 2013 Og skal liksom han i videoen være Average Joe? For han er da slettes ikke gjennomsnittlig, men en fyr som har vært særdeles uheldig med utseende. De aller fleste menn faller jo et sted midt i mellom disse to. 1
Nowayback Skrevet 6. mai 2013 #14 Skrevet 6. mai 2013 Merkelig da at jeg til stadighet ser menn med middelmådig utseende sammen med ganske snasne damer. Tror det meste handler om å vise personlighet. Eller det VET jeg. Personlig kjenner jeg en gutt som er under middels i utseende (ikke for å være slem, men for å poengtere) og har en barnslig og rar personlighet. Likefullt har han en dame som jeg ville vært stolt over å være sammen med. Men denne gutten har en merkbar personlighet, og det er det som gjelder. For oss som er sjenerte, eller de som graver seg ned i bitterhet og selvmedlidenhet blir det verre med.. 7
Gjest Katten. Skrevet 6. mai 2013 #15 Skrevet 6. mai 2013 I sedvanlig, kvinnelig vis så er det visst komplett umulig å ta til seg noe som kan minne om kritikk. Vestlige kvinner er jo perfekte de, liksom. Sannheten er poenget. Haha, det var rette kuken som spruta! 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #16 Skrevet 6. mai 2013 Haha, det var rette kuken som spruta! Du fikk en pluss. Selv om det uttrykket var litt på kanten Anonym poster: ae14b871b9b1a427583e159615181963 1
Jegern Puahate Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har null problem med å innrømme at jeg er en overfladisk bitch Virka egentlig som den satt langt inne, men det er bra at du innrømmer det. Når resten av kvinne-bestanden gjør det samme nærmer vi oss reell likestilling. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #18 Skrevet 6. mai 2013 Deg IGJEN?!!!! Ikke rart du ikke får deg et ligg når alt du gjør er å sitte på KG og spre surmaga oppgult for å rettferdiggjøre hvorfor du ikke får noe. The circle of Jegeeeeern *synge* Anonym poster: e676d4d8716f6354d6974c77e94050ee 4
Jegern Puahate Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #19 Skrevet 6. mai 2013 Og hvis du ikke vil fremstå som bitter så får du slutte med det evinnelige maset om at kvinner er onde for de ingen er keen på deg. Onde? Har da aldri brukt det ordet. Typisk stråmann-taktikk for å fremstille en mann som "bitter" - kun fordi denne mannen beskriver noen fakta. 1
Jegern Puahate Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #20 Skrevet 6. mai 2013 Og skal liksom han i videoen være Average Joe? For han er da slettes ikke gjennomsnittlig, men en fyr som har vært særdeles uheldig med utseende. De aller fleste menn faller jo et sted midt i mellom disse to. Duh, han har brukt 2 klare motpoler for å illustrere et poeng. En 8er mann og 5er mann kunne like gjerne blitt brukt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå