Gå til innhold

Hva som tiltrekker kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelig da at jeg til stadighet ser menn med middelmådig utseende sammen med ganske snasne damer.

Tror det meste handler om å vise personlighet. Eller det VET jeg. Personlig kjenner jeg en gutt som er under middels i utseende (ikke for å være slem, men for å poengtere) og har en barnslig og rar personlighet. Likefullt har han en dame som jeg ville vært stolt over å være sammen med. Men denne gutten har en merkbar personlighet, og det er det som gjelder.

For oss som er sjenerte, eller de som graver seg ned i bitterhet og selvmedlidenhet blir det verre med..

Merkelig hvordan alle på nett hevder å kjenne sånne typer men aldri klarer å poste noen bevis for at de faktisk eksisterer.

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Her en video som viser hvilke faktorer som tiltrekker kvinner.

Kvinner oppfordres til å se denne da sikkert vil lære litt om

hvordan de rasjonaliserer valg av menn.

Aww, staaaaakar deg som ikke får deg dame :klem:

Finnes ting man kan gjøre med utseende vet du. Klesstil, frisyre, om du har skjegg eller ikke (kommer an på om du passer til det eller ikke) og du kan trene.

Gjør du alt dette da?

Kanskje du skal begynne med det i stedet for å sitte her på Kåge og sutre. Jeg er kvinne og jeg må jo trene, gå til frisør, sminke meg og passe på at jeg kler meg bra. Om ikke hadde jeg sett ut som et dass og da er det jo bare min feil at jeg ikke får meg noe.

Endret av avocadoen
  • Liker 5
Skrevet

Merkelig hvordan alle på nett hevder å kjenne sånne typer men aldri klarer å poste noen bevis for at de faktisk eksisterer.

Kan ikke bevise noe, men jeg bare vet det. Du får bare tro meg eller la være.

• Liker 1
Skrevet

Aww, staaaaakar deg som ikke får deg dame :klem:

Finnes ting man kan gjøre med utseende vet du. Klesstil, frisyre, om du har skjegg eller ikke (kommer an på om du passer til det eller ikke) og du kan trene.

Gjør du alt dette da?

Kanskje du skal begynne med det i stedet for å sitte her på Kåge og sutre. Jeg er kvinne og jeg må jo trene, gå til frisør, sminke meg og passe på at jeg kler meg bra. Om ikke hadde jeg sett ut som et dass og da er det jo bare min feil at jeg ikke får meg noe.

100% standard bullshit svar som er refutert før.

Grooming kan kun utbedre utseende til en viss grad, en skallet 5'er kan aldri oppnå 8er\gudestatus - ihvertfall ikke uten plastikk-kirurgi.

En vestlig kvinne derimot trenger bare å holde seg noenlunde slank så vil 100vis av menn ha henne.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Duh, han har brukt 2 klare motpoler for å illustrere et poeng.

En 8er mann og 5er mann kunne like gjerne blitt brukt.

Nei, det tror jeg ikke. Og skal liksom han andre være en "10'er"? For han er nesten så langt i fra det jeg tiltrekkes av som det går an. Gi meg heller en average joe, enn han der.

Men selvfølgelig, jeg lyver jo bare, for jeg er jo kvinner, og har derfor ikke peiling på hva kvinner egentlig vil ha. :roll:

• Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet

100% standard bullshit svar som er refutert før.

Grooming kan kun utbedre utseende til en viss grad, en skallet 5'er kan aldri oppnå 8er\gudestatus - ihvertfall ikke uten plastikk-kirurgi.

En vestlig kvinne derimot trenger bare å holde seg noenlunde slank så vil 100vis av menn ha henne.

Er du som er bullshit vet du ;)

Og du er jo utrolig umoden som bryr deg om skjønnhets-skala greier. Om det er noe som er bullshit så er det det. Det er så turnoff at du aner ikke, for det viser bare at du fortsatt er en liten guttunge i hodet.

Alle modne og oppegående mennesker vet at skjønnhet er i øyet som ser og at det derfor ikke finnes noen skjønnhets-skala.

Det er også turnoff med manfolk som sutrer over sitt eget utseende og har dårlig selvtillit.

Jobb med deg selv.

Og du svarte ikke på om du trente, så da antar jeg at du ikke gjør det. Begynn med det. Er mange skalla menn som er helt sinnsykt sexy ;)

Og en normal, oppegående mann vil ikke være sammen med en dame bare fordi at hun ser bra ut. En normal oppegående mann vil ha en dame som er fin på innsiden. Og vi normale, oppegående kvinner vil heller ikke ha en mann som ser bra ut på utsiden, men som er en jævla douche på innsiden. Jeg hadde ikke vært sammen med kjæresten min om han ikke hadde vært så snill som han er, og at han har så god humor og er omtenksom.

Noe å tenke på kanskje?

• Liker 5
Skrevet

Virka egentlig som den satt langt inne, men det er bra at du innrømmer det.

Når resten av kvinne-bestanden gjør det samme nærmer vi oss reell likestilling.

Når noen sier at de har null problem med å innrømme noe, så sitter det ikke langt inne nei. :)

Gratulerer, du klarte å ta en halv setning ut av kontekst og vinkle den til at alle kvinner er fæle. 'Kvinne-bestanden' består av forskjellige individer.

Selv om jeg skulle være et ondskapsfullt helvete som mener at alle menn under ni på den berømte skalaen din bør gå med pose over hodet for å ikke ødelegge utsikten min, kan andre kvinner mene noe helt annet.

Akkurat som at andre menn takler avvisninger på en annen måte enn deg. Heldigvis for dem.

• Liker 6
Skrevet

Er du som er bullshit vet du ;)

Og du er jo utrolig umoden som bryr deg om skjønnhets-skala greier. Om det er noe som er bullshit så er det det. Det er så turnoff at du aner ikke, for det viser bare at du fortsatt er en liten guttunge i hodet.

Alle modne og oppegående mennesker vet at skjønnhet er i øyet som ser og at det derfor ikke finnes noen skjønnhets-skala.

Det er også turnoff med manfolk som sutrer over sitt eget utseende og har dårlig selvtillit.

Jobb med deg selv.

Og du svarte ikke på om du trente, så da antar jeg at du ikke gjør det. Begynn med det. Er mange skalla menn som er helt sinnsykt sexy ;)

Og en normal, oppegående mann vil ikke være sammen med en dame bare fordi at hun ser bra ut. En normal oppegående mann vil ha en dame som er fin på innsiden. Og vi normale, oppegående kvinner vil heller ikke ha en mann som ser bra ut på utsiden, men som er en jævla douche på innsiden. Jeg hadde ikke vært sammen med kjæresten min om han ikke hadde vært så snill som han er, og at han har så god humor og er omtenksom.

Noe å tenke på kanskje?

Dette stemmer sikkert veldig bra inni i et kvinnelig rasjonaliseringsdrevet hode - men honey, sånn er ikke virkeligheten. Folk er shallow som faen, noe moderne vestlige menn smertelig erfarer. Forskellen er at vi menn er redelige og innrømmer glatt at vi vil ha deilig rompe og fine pupper - mens kvinner fortsatt spyr ut romantisert, følelsesbasert disney-prinsesse fjernt og psykotisk propaganda-ræl som du nettop skrev.

Hadde du levd en dag som en 5er mann ville du fått en større åpenbaring enn Johannes, Muhammed og Buddah tilsammen.

Noe å tenke på kanskje?

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Dette stemmer sikkert veldig bra inni i et kvinnelig rasjonaliseringsdrevet hode - men honey, sånn er ikke virkeligheten. Folk er shallow som faen, noe moderne vestlige menn smertelig erfarer. Forskellen er at vi menn er redelige og innrømmer glatt at vi vil ha deilig rompe og fine pupper - mens kvinner fortsatt spyr ut romantisert, følelsesbasert disney-prinsesse fjernt og psykotisk propaganda-ræl som du nettop skrev.

Hadde du levd en dag som en 5er mann ville du fått en større åpenbaring enn Johannes, Muhammed og Buddah tilsammen.

Noe å tenke på kanskje?

Og der driver du på med den greia di igjen. Om du vil ha dame, så er første bud å vokse opp.

Ellers må du innse at du ikke kan snakke for alle menn, og at menn er like forskjellige som kvinner. Kanskje du er overfladisk som faen, men det gjelder ikke alle av oss skjønner du.

Begynn å tenk litt på kvinnesynet ditt og hvordan du oppfører deg, så kanskje du innser at du kanskje må forandre litt på det. ;)

Er ikke jeg som har problemer her, men det er du.

• Liker 8
Skrevet

Er ikke jeg som har problemer her, men det er du.

Helt riktig, jeg er en vestlig under8mann = Problematisk.

Du er vestlig kvinne som bare trenger å holde seg i form = Enkelt.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det virker som du baserer hele dette mølet ditt på at menn sjekker opp kvinner på byen, og får enten bli med henne hjem eller så blir han avvist.

For det første så tror jeg det forskjell på hva kvinner ønsker av en random ONS, og det de vil ha av en mann i et forhold.

For det andre så møtes faktisk folk på andre steder enn byen også. Det hender faktisk at to mennesker blir kjent med hverandre først(sjokkerende, i know), og så blir kjærester etter hvert. Da tror(vet) jeg at den utseende-skalaen som du baserer hele ditt liv på, ikke teller. Da er det andre verdier man setter høyere enn bare utseende.

Men igjen, jeg er jo kvinner, så hva vet vel jeg.

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Helt riktig, jeg er en vestlig under8mann = Problematisk.

Du er vestlig kvinne som bare trenger å holde seg i form = Enkelt.

Ja, og det er såååå synd på deg :ironi:

Jaja, om du ikke har lyst å gjøre noe med det selv og bare skylde på kvinner, så er det ikke mitt problem i alle fall. Er jo du som sitter igjen singel.

Du har jo enda ikke skjønt at skjønnhet er i øyet som ser, men du kommer ikke til å skjønne det heller, for du vil bare bruke tiden din til å sitte her på Kvinneguiden og syte om hvor fæle vi kvinner er som ikke vil ligge med en mann som ikke gidder å gjøre noe for å se bra ut + oppfører seg som en umoden drittunge + er bitter.

• Liker 2
Skrevet

Ja, og det er såååå synd på deg :ironi:

Jaja, om du ikke har lyst å gjøre noe med det selv og bare skylde på kvinner, så er det ikke mitt problem i alle fall. Er jo du som sitter igjen singel.

Du har jo enda ikke skjønt at skjønnhet er i øyet som ser, men du kommer ikke til å skjønne det heller, for du vil bare bruke tiden din til å sitte her på Kvinneguiden og syte om hvor fæle vi kvinner er som ikke vil ligge med en mann som ikke gidder å gjøre noe for å se bra ut + oppfører seg som en umoden drittunge + er bitter.

Igjen så gulpes det opp diverse stråmenn og oppbrukte hersketeknikker. Å si at noe er problematisk er ikke det samme som å be alle synes synd på en. Jeg sier ikke at kvinner er fæle, bare veldig overfladiske, som oss menn.

Bitter? Really? Finn noe på noe mer orginalt a.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Igjen så gulpes det opp diverse stråmenn og oppbrukte hersketeknikker. Å si at noe er problematisk er ikke det samme som å be alle synes synd på en. Jeg sier ikke at kvinner er fæle, bare veldig overfladiske, som oss menn.

Bitter? Really? Finn noe på noe mer orginalt a.

Du er altså den som kan snakke for alle menn og kvinner i hele verden med andre ord? :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Du er altså den som kan snakke for alle menn og kvinner i hele verden med andre ord? :laugh:

FYI: Å observere noe om noen er ikke det samme som å snakke for de.

• Liker 1
Skrevet

Har du virkelig aldri sett en mindre pen (etter din poengskala) mann med kjæreste? :klo:

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Har du virkelig aldri sett en mindre pen (etter din poengskala) mann med kjæreste? :klo:

Han har tydeligvis ikke det nei. Og alle menn og kvinner blir visst etter han forelsket i kun utseende, så om fyren er douchbag og/eller komplett idiot så har det ikke noe å si :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har tydeligvis ikke det nei. Og alle menn og kvinner blir visst etter han forelsket i kun utseende, så om fyren er douchbag og/eller komplett idiot så har det ikke noe å si :laugh:

Så klart tar han feil. Vi vet alle at det finnes viktigere ting for kvinner enn bare utseende. Som hvor mye penger han har f.eks. :)

Anonym poster: 418f252c196f1306285c8bf265c9d6aa

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for personangrep.

Niennas, mod.

Gjest avocadoen
Skrevet

Så klart tar han feil. Vi vet alle at det finnes viktigere ting for kvinner enn bare utseende. Som hvor mye penger han har f.eks. :)

Anonym poster: 418f252c196f1306285c8bf265c9d6aa

Selvsagt enda bedre om han i tillegg eier den største båten på havna og kjører den fineste bilen og har den feteste leiligheten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...