Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)

KaDust

Anbefalte innlegg

Takk :P Er ikke helt fornøyd enda, er en del arbeid som trengs på bein og core.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey, så dagen igår så slik ut:

Frokost: To knekkebrød med brunost

Lunsj: To knekkebrød med brunost

Middag: Ovnsbakt laks med en deilig ruccola-salat!

Kvelds: En skål med mager kesam, eple og kanel.

Snack/mellommåltider: Frosne druer, proteinmuffin, pb

Maten på starten av dagen var veldig ensformig, men jeg var så stressa når jeg våknet at jeg bare tok det første og beste som gikk på 1-2-3 og slang det i en boks før jeg heiv meg i bilen. Sånn er det når man har eksamen! Hehe. :P

Treningen igår:

45 min Hatha Yoga

Skulle egentlig gjøre en kost helkropps-økt i styrke også, men jeg rakk det ikke så får heller ta det idag hvis akillelsen min føles bedre etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Ja, det er seriøst driiit digg! :D

Hmm, hvor lenge skal de ligge i frysern? Ble seriøst fristet til å prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvor lenge skal de ligge i frysern? Ble seriøst fristet til å prøve :P

Til de er gjennomfrosne. Jeg glemte de så de stod over natta, men en time kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke noe trening idag, jeg burde jo tatt det på dagen idag men hadde lyst til å bli ferdig med rydding og vasking før Knut kom hjem, så prioriterte det. Trodde jo at jeg skulle få trent når han dro å trente, meeen så dro vi på butikken og gjorde alt mulig annet i stedet og brått var klokka 9. :P Da ble det litt sent siden vi ikke hadde spist middag enda en gang.

Har jo likevel beveget meg en del idag da, har jo ryddet og vasket i leiligheten, traska rundt på butikken og rundt i området. Danset en del mens jeg vasket også, så det ble jo litt kondistrening i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg lest gjennom her, artig lesning! Ble inspirert til å kutte (enda mer) ned på sukkeret. Må ta en liten handlerunde og gleder meg til å få testet noen av oppskriftene dine! :)

Synes for øvrig at du er veldig flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg lest gjennom her, artig lesning! Ble inspirert til å kutte (enda mer) ned på sukkeret. Må ta en liten handlerunde og gleder meg til å få testet noen av oppskriftene dine! :)

Synes for øvrig at du er veldig flink!

Så hyggelig! Kan garantere deg at du får resultater ved å kutte sukker! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostholdet igår:

Frokost: Mikrobakt havregryn med blåbær og bringebær, i min hjemmelagde mandelmelk

Lunsj: Superbra müsli i mandelmelk med en neve rosiner (:hakeslepp:) og chiafrø

Middag: Biff med en deilig ruccolasalat og fetaost

Kvelds: En nakd-bar

Snacks/Mellommåltider: Eple, rød grape og frosne druer.

Når jeg kommer hjem etterpå skal jeg se om jeg ikke får skrevet en måltidsplan for meg selv. Må jo skrive kostholdsplan for ei annen også og bør prioritere det først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her, eg! :jepp:

Over 10 kg sidan nyttår - du er flink! :)

Ser du har litt "spesielle" matvaner ("spesielle" for meg som er sukkeravhengig, et meir karbo enn det som godt er, etc. etc. :P ), er det sukker, mjøl og mjølk du har kutta ut/redusert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det enkelt: Jeg spiser rent, jeg spiser ikke kunstig, ikke kjemikalier o.l. Det vil si at bleket mel (hvetemel bl.a) utegår, sukker utegår (det er tross alt triksa med + at det ikke er bra for kroppen) og alt av de lange rare ordene du ikke skjønner bæret av hva er + matvarer med 13098430984 ingredienser.

Jeg spiser melkeprodukter men jeg drikker ikke ren melk. Kumelk er tungt for fordøyelsen (derfor mange reagerer på det også) så jeg holder meg derfor i små mengder og da spiser jeg heller ost enn å ta et glass melk f.eks. :P Dessuten er mandelmelk mye nyttigere for kroppen enn kumelk, så da holder jeg meg like gjerne til det når det er snakk om flytende vare.

Jeg spiser jo mer karbo enn proteiner og fett likevel, men jeg spiser jo trege karbohydrater og ikke raske. Det har hjulpet mye på magen og jeg har energi mye lenger + at jeg aldri går sulten lenger. Det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, enda en dag jeg ikke har fått trent. Planen var å ta styrkeøkt idag, men dagen har rett og slett gått i ett. Tror jeg har vært hjemme i hele 10 minutter i hele dag. :daane:

Kostholdet mitt idag:

Frokost: En vanilla-strawberry mugcake som var litt for lite stekt, men topping overdose :D

Lunsj: En varm luna med italiensk skinke

Middag: Kyllingsalat

Kvelds: Baconsvor :hoho: Måtte dra opp protein og fettkvota for dagen. :P

Snacks/Mellommåltider: Banan med pb og chiafrø, eple og rye snacks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til pinse er overstått så jeg kan få trent igjen! Fikk mosjon idag ved å vaske badet, traske på senter i Sverige og hjelpe mormoren til Knut med å lage 25 LITER vaffelrøre. :daane:

Kostholdet idag har vært småræv:

Frokost: En grov baguette med skikkelig ekkel fet karbonade :( skuffa

Lunsj: Havregryn i mandelmelk med banan og jordbær

Middag: To pølser på en gaffel

Kvelds: Noen frosne druer, et eple og litt pb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 liter?! Egentlig veldig bra å gjøre sånt i blant, og se hvilke enorme mengder usunne ingredienser som går med; da blir det lettere å avstå selv :fnise:

Håper du får en flott 17. mai! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 liter?! Egentlig veldig bra å gjøre sånt i blant, og se hvilke enorme mengder usunne ingredienser som går med; da blir det lettere å avstå selv :fnise:

Håper du får en flott 17. mai! :)

:hoho: ja! Men synes uansett at mine sunne vafler er mye bedre så det frister ikke uansett :P

God 17. Mai til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes frosne druer er skikkelig ekkelt jeg :P Hater konsistensen! Men det er veldig bra som isbiter i hvitvin, så får man kald hvitvin som ikke er utvanna. Lykke til med ny treningsuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvsagt ikke blitt noe trening denne helgen, men det har vært mye gåing! Når vi er på hytta så går vi alltid til butikken, også går vi opp og ned til campingen flere ganger om dagen. Har også BADET! Det var hele 13 grader i vannet så svømte ikke så lenge da. :P

Maten har vært så som så. Har vært helt OK frokost og lunsj hver dag, men så har det blitt en del is og grilling pga det fine været. Merker at matvanene ikke er som de vanligvis er med knip i magen, oppblåst mer enn EVER og slapp form. Gleder meg til å komme tilbake til min vanlige livsstil. :)

Hehe, kevlar! Alle kan ikke like det :) Liker at de blir så saftis-isete inni jeg! Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...