Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha ja tenkte det er litt mer oversiktelig og lettere å finne tilbake til oppskriftene hvis de er i en egen dagbok. Da tenkte jeg at jeg skulle oppdattere HI for hver oppskrift og skrive inn hvilket sidetall det er på å sånn :)

Men må se hva folk tenker om det først.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg støtter den ideen hvertfall. :tommel:

Skrevet

Jeg syns det er fint med et sånt alt på ett sted dagbok :)

Skrevet

Jeg syns det er fint med et sånt alt på ett sted dagbok :)

At jeg skal fortsette med oppskrifter her da eller? :)

Skrevet

Ja jeg syns det :)

Skrevet

Okidoki!

Skrevet

Dagens kosthold:

Frokost: En litt mislykka tørr mugcake som så mye bedre ut enn den var (FORDI DEN VAR TØRRRR, klarte ikke spise hele)

Mellommåltid: En smoothie

Lunsj: Havregryn i melk med epler, kanel og protein muffins + 2 ryvita med brunost

Middag: Tikka Masal Kylling med spinat, paprika og tomat

Kvelds: Vet ikke endaa! Må finne på no digg. :)

Dagens mosjon:

Jeg har altså gått en tur på 45 min og trent yoga i 1 time. Føler meg mye bedre etter å ha fått rørt litt på meg og jeg skjønner at jeg har sittet for mye i ro i det siste, men jeg blir sittestillende når jeg har angst. Jævelskap av en eksamen :( haha

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Så flink med tur og yoga :) Husk at å bevege seg faktisk motvirker angst! Så selv om hjernen skriker etter å sitte stille blir det bedre av å røre på seg :)

Skrevet

Ja, jeg vet det. Er bare vanskelig å tvinge seg til å gjøre noe! Men i morgen MÅ jeg røre på meg, for da skal jeg hente bil på verksted.

Kveldsmaten ble to lomper med usaltet smør, kanel og sukrin :D

Skrevet

Er det eksamensangst du har?

Skrevet

For øyeblikket er det eksamen som har trigga det ja, men jeg har generelle angstlidelser.

Skrevet (endret)

Startet dagen med yoga. Rakk bare 4 positurer eller noe sånt før jeg så at jeg var sent ute da!

Kostholdet idag:

Frokost: To husmannsknekkebrød med banan + en rød grape

Lunsj: En halv kyllingrull

Middag: 500g fruktsalat av kiwi, galia, ananas, vannmelon, cantalope melon og jordbær.

Har altså ikke fått i meg så mye eller mye kalorier, meeeen. Dagen har vært stressende og jeg har rett og slett ikke hatt tid! Skal få i meg et kveldsmåltid også, må bare finne ut hva først. Etter eksamen skal jeg skrive måltidsplan en uke av gangen så jeg slipper å lure på hva jeg skal spise hele tiden :D

Av mosjon idag har jeg gått til buss-stasjonen (20min) og jeg har traska rundt i Sverige i hele dag. Har hentet en bil på verksted langt inne i Sverige og vært med å handlet med mormoren og tanta til Knut så var sent hjemme. Så da rakk jeg ikke mer!

Endret av KaDust
Gjest Gjest_surfot
Skrevet

Ble det noe godt til middag :)? Tittet gjennom instagrammen din og dagboken din, sitter nesten og sikler over dataskjermen.. :wow:

Skrevet

Heheh. Nei, jeg orket ikke kjøtt og sånt idag, så tok en fruktsalat som middag bare :)

Skrevet

Lykkelig når jeg så denne i postkassa i dag:

17010006_lg.jpg

Gjest Gjest_surfot
Skrevet

Lykkelig når jeg så denne i postkassa i dag:

17010006_lg.jpg

Var den god? Jeg har vurdert å bestille den, men er redd for at den smaker vondt.. :fnise: Har cravings på riskaker med philadelphia melkesjokolade for tiden, det er rett og slett nam om du ikke har smakt på det ;)

Skrevet (endret)

Den er kjempegod!!! Og konsistensen på den er himmelsk.

Endret av KaDust
Skrevet (endret)

Dagens kosthold:

Frokost: Choco Prot Mugcake - fail, med gresk yoghurt og bringebær

Lunsj: Jordbær-kesam med bananbiter

Middag: Laks med kremet spinat

Kveldsmat: Proteinmuffins og eplebiter med kanel

Mosjon:

Ikke blitt så mye idag, har lest til eksamen og vært busy, dessuten har jeg sinnsykt vondt i ryggen idag. :(

KG sitt innleggs-oppsett er så jæævla ræva at jeg holder på å klikkeee

Endret av KaDust
Skrevet

Hei!

Hyggelig med hilsen i boka mi! Måtte innom og kikke litt i din også :)

Så mye godt du lager! Hva består Mugcaken din av? Og hvordan lager du jordbærkesam? Og proteinmufffins???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...