Tøytigern Skrevet 1. juli 2015 #281 Del Skrevet 1. juli 2015 Ryddet for latterliggjøring?? Hele tråden er jo en latterliggjøring av mennesker som har blitt drept, foreldre som har mistet sine barn. Det er angivelig ikke lov med "spekulasjoner" på KG, men disse konspirasjonstrådene er jo intet annet en nettopp spekulasjoner!! Forstå det den som kan??!! Enig. Og jeg hadde overhode ikke latterliggjort. Men TS latterliggjør MIN intelligens med denne svadaen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sir Winston Skrevet 1. juli 2015 #282 Del Skrevet 1. juli 2015 Enig. Og jeg hadde overhode ikke latterliggjort. Men TS latterliggjør MIN intelligens med denne svadaen. Ja, dette konspirasjonsvrøvlet burde kategoriseres som "forbrytelse mot menneskeheten"s intelligens!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 1. juli 2015 #283 Del Skrevet 1. juli 2015 Hvis du søker på Wolfgang Halbig på Google og hopper over hans egne sider samt all hyllesten kommer du til en Facebook side som avslører Halbigs pengegriske tigging. Den fremstår for øvrig fremst på hans egen hjemmeside også. Hva skal han med penger? Hvorfor er denne saken så viktig for han at han må samle inn midler for å støtte sin kampanje? Hva er det han prøver å oppnå med løgnene sine? Kanskje du skulle komme med linker så vi slipper å gjette hvilke sider du snakker om. Forøvrig har jeg null problemer med at han ber om (får) donasjoner, for jeg forventer ikke at folk skal jobbe i årevis for egen regning. Og dette er ikke bare "hans kampanje". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 1. juli 2015 #284 Del Skrevet 1. juli 2015 Ryddet for latterliggjøring?? Hele tråden er jo en latterliggjøring av mennesker som har blitt drept, foreldre som har mistet sine barn. Det er angivelig ikke lov med "spekulasjoner" på KG, men disse konspirasjonstrådene er jo intet annet en nettopp spekulasjoner!! Forstå det den som kan??!! Tråden heter "bruk av skuespillere ved false flag....". Det er ikke en vanlig nyhetstråd og ikke noen latterliggjøring. Det virker som du vil kneble folk som prøver å se maktskuespille som foregår i samfunnet (du benekter selvfølgelig at det foregår...elller?), og forholdet det til det du tror er den offisielle versjonen (det som jeg kaller vrøvlet som mediene fremstiller). Skal det ikke være lov å ha en tråd om noe vi mistenker? I så fall får vi flytte oss til andre steder å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #285 Del Skrevet 1. juli 2015 Ryddet for latterliggjøring?? Hele tråden er jo en latterliggjøring av mennesker som har blitt drept, foreldre som har mistet sine barn. Det er angivelig ikke lov med "spekulasjoner" på KG, men disse konspirasjonstrådene er jo intet annet en nettopp spekulasjoner!! Forstå det den som kan??!! Det er en skam at man ikke får ta til motmæle mot en som spytter på gravene til myrdede barn. Skjerp dere, kg!!!!Anonymous poster hash: 5e0f7...92a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 1. juli 2015 #286 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Det er en skam at man ikke får ta til motmæle mot en som spytter på gravene til myrdede barn. Skjerp dere, kg!!!!Anonymous poster hash: 5e0f7...92a Jeg spytter ikke på gravene til noen. Jeg vil ha sannheten fra det helvetes skuespillet. Jeg er en av veldig mange som skjønner jukset og vil ha sannheten. Nå vet ikke jeg hva du (eller noen har skrevet) som er blitt slettet, men ser hvor stort engasjementet i sosiale medier er for å komme til bunns i saken, si viser det at mange ikke tolererer at mediene/myndighetene/actors kan holde på slik uten å bli konfrontert med det. Dere som har latt dere lure av media om at dette er en reell hendelse kan ikke unnskylde dere med at folk som vil ha sannheten "spytter på gravene". Først må dere bli sikre på at dere selv har sannheten, for det skal veldig lite undersøkelse til for å se at ansvarlige for informasjonen her har dekket over det meste ved å begå ulovligheter. Det finnes jo ikke troverdig info om Sandy Hook fra offisielt hold, just coverup. Face it. Minner om at tråden heter "bruk av skuespillere ved false flag....". Da må det være lov å diskutere saker som fremstår som klart falske. Tåler dere ikke å snakke om saker som er omdiskuterte, så hold dere unna tråden. Så enkelt er det. Verden er full av konspirasjoner som er bekreftet i etterkant. Dette er en av dem, og dokumentasjonen på dette kommer fra grasrota, fra alternative kanaler i stort antall. For media gjør ikke jobben sin (eller vi vet ikke hva jobben deres er...) Endret 1. juli 2015 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #287 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg spytter ikke på gravene til noen. Jeg vil ha sannheten fra det helvetes skuespillet. Jeg er en av veldig mange som skjønner jukset og vil ha sannheten. Nå vet ikke jeg hva du (eller noen har skrevet) som er blitt slettet, men ser hvor stort engasjementet i sosiale medier er for å komme til bunns i saken, si viser det at mange ikke tolererer at mediene/myndighetene/actors kan holde på slik uten å bli konfrontert med det. Dere som har latt dere lure av media om at dette er en reell hendelse kan ikke unnskylde dere med at folk som vil ha sannheten "spytter på gravene". Først må dere bli sikre på at dere selv har sannheten, for det skal veldig lite undersøkelse til for å se at ansvarlige for informasjonen her har dekket over det meste ved å begå ulovligheter. Det finnes jo ikke troverdig info om Sandy Hook fra offisielt hold, just coverup. Face it. Minner om at tråden heter "bruk av skuespillere ved false flag....". Da må det være lov å diskutere saker som fremstår som klart falske. Tåler dere ikke å snakke om saker som er omdiskuterte, så hold dere unna tråden. Så enkelt er det. Du er en av de som er blitt lurt av kyniske mennesker. Ved å spre disse løgnene bidrar du til å gjøre en vanskelig situasjon uhåndterlig for de etterlatte. Det finnes ikke fnugg av bevis eller indisier for det du hevder. Bare løgn på løgn på løgn. Ta deg sammen! Det er ondskapsfullt av deg å sitte og spre dette pisset! Du skjender disse barnas minne!Anonymous poster hash: 5e0f7...92a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 1. juli 2015 #288 Del Skrevet 1. juli 2015 Du er en av de som er blitt lurt av kyniske mennesker. Ved å spre disse løgnene bidrar du til å gjøre en vanskelig situasjon uhåndterlig for de etterlatte. Det finnes ikke fnugg av bevis eller indisier for det du hevder. Bare løgn på løgn på løgn. Ta deg sammen! Det er ondskapsfullt av deg å sitte og spre dette pisset! Du skjender disse barnas minne!Anonymous poster hash: 5e0f7...92a Anbefaler deg heller å sette deg inn i saken. Du kan rett og slett ikke ha brukt noe særlig tid på dette så lenge du kjøper lureriet. Har du sett Sandy-Hook-skuespillerne som driter seg ut ved å enten komme med løgner (Medical examiner Wayne Carver II) eller de flirende politifolkene når rettsmedisineren hold pressemøte. De klarte ikke å la være å flire av sitt dårlige skuespill. Foreldre som kommer flirende inn på "scenen" for å skru på bryteren og komme i sippe-modus for å servere løgner med liksomtårer. En Youtube-kanal ved navn Sandy Hook Research aka NamesNotMary har servert mye god graving i alle eiendomsforbindelsene, eiendomsalg og funnet utrolig mye som kobler sammen forhold. Som kjent er det påstått at "alle involverte" fikk gratis eiendommer. (flere videoer i den serien, og får god kred for jobben). United Nations connects to Newtown Real Estate Fraud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sir Winston Skrevet 1. juli 2015 #289 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Tråden heter "bruk av skuespillere ved false flag....". Det er ikke en vanlig nyhetstråd og ikke noen latterliggjøring. Det virker som du vil kneble folk som prøver å se maktskuespille som foregår i samfunnet (du benekter selvfølgelig at det foregår...elller?), og forholdet det til det du tror er den offisielle versjonen (det som jeg kaller vrøvlet som mediene fremstiller). Skal det ikke være lov å ha en tråd om noe vi mistenker? I så fall får vi flytte oss til andre steder å skrive. Dette er, som du skriver helt korrekt, ikke noen nyhetssak, det er ikke en aktuell sak og ikke politikk, og denne tråden er derfor feilpostet. Vi er flere som har bedt KG om å opprette et forum for "Konspirasjonstøv, foliehatter og annen idioti", men det har så langt ikke skjedd. Det er dog akkurat det som jeg sa, en latterliggjøring av alle de mennesker som har mistet livet og/eller har mistet familiemedlemmer. Det er noe totalt svineri som ikke kan forklares med "avsløring av maktskuespill", det er en total pervertering av all sannhet og det er i aller høyeste grad en fornærmelse av vanlige folks intelligens. Dette kan ikke sies å være noe du "mistenker", for alle dine tåpelige påstander (dvs linker til konspiratoriske sites og youtube) har blitt grundig tilbakevist, alle som een, fullstendig. Men, som fundamentalist så tar jo ikke du det til deg. Dersom "dere" ønsker å flytte "dere" til et annet forum, så er vi mange her på KG som vil applaudere det, og "dere" vil da bidra til mindre forsøpling av forumet. Så, flytt i vei!!! Endret 1. juli 2015 av Sir Winston 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2015 #290 Del Skrevet 1. juli 2015 Ryddet for latterliggjøring?? Hele tråden er jo en latterliggjøring av mennesker som har blitt drept, foreldre som har mistet sine barn. Det er angivelig ikke lov med "spekulasjoner" på KG, men disse konspirasjonstrådene er jo intet annet en nettopp spekulasjoner!! Forstå det den som kan??!! Her må jeg faktisk si meg helt enig med deg. Dette er virkelig spekulasjon på aller høyeste (egentlig laveste ...) plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2015 #291 Del Skrevet 1. juli 2015 Kanskje du skulle komme med linker så vi slipper å gjette hvilke sider du snakker om. Forøvrig har jeg null problemer med at han ber om (får) donasjoner, for jeg forventer ikke at folk skal jobbe i årevis for egen regning. Og dette er ikke bare "hans kampanje". Søk: Wolfgang Halbig. Rett frem, uten noe mer. Tredje lenke. https://www.facebook.com/pages/Wolfgang-Halbig-really-Exposed/389738954499780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #292 Del Skrevet 1. juli 2015 Anbefaler deg heller å sette deg inn i saken. Du kan rett og slett ikke ha brukt noe særlig tid på dette så lenge du kjøper lureriet. Har du sett Sandy-Hook-skuespillerne som driter seg ut ved å enten komme med løgner (Medical examiner Wayne Carver II) eller de flirende politifolkene når rettsmedisineren hold pressemøte. De klarte ikke å la være å flire av sitt dårlige skuespill. Foreldre som kommer flirende inn på "scenen" for å skru på bryteren og komme i sippe-modus for å servere løgner med liksomtårer. En Youtube-kanal ved navn Sandy Hook Research aka NamesNotMary har servert mye god graving i alle eiendomsforbindelsene, eiendomsalg og funnet utrolig mye som kobler sammen forhold. Som kjent er det påstått at "alle involverte" fikk gratis eiendommer. (flere videoer i den serien, og får god kred for jobben).United Nations connects to Newtown Real Estate Fraud!https://www.youtube.com/watch?v=9A8Amu1As84 Jeg blir kvalm av deg! Jeg HAR satt meg inn i saken. Det er løgn fra ende til annen! Hvordan hadde DU følt det om dine barn ble drept, og noen tullinger påsto at du løy om det? Jeg spyr!Anonymous poster hash: 5e0f7...92a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 1. juli 2015 #293 Del Skrevet 1. juli 2015 Søk: Wolfgang Halbig. Rett frem, uten noe mer. Tredje lenke. https://www.facebook.com/pages/Wolfgang-Halbig-really-Exposed/389738954499780 Og hva får du ut av denne fjortis-siden? Om du vurderer sånne sider så skjønner jeg at du har et problem med å finne troverdig stoff. Du kan ta en titt her: (under 2 min lang) Governor Denies Being Warned about Event Like Sandy Hook https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NIeO1tEdJNc#t=16 Eller en ordentlig dokumentar om SH We Need to Talk about Sandy Hook - NEW 2015 Documentary Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 1. juli 2015 #294 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Lol @ reaksjonsmønsteret til folk i denne tråden Moralisme- og indignasjonskortet spelast over in lav sko, det er ikkje måte på kva for eit dårleg menneske ein er, om ein har ein alternativ teori på noko som ikkje passar heilt inn i dei etablerte sanningane. "Du trakkar på ofrene!" "Kva med borna?" "Oh, the humanity!" Kvifor ikkje berre skrike ut ordet, framfor å gå rundt grøten heile tida? "Blasfemi!" Åh, så sinte me vert når folk driv med slikt, når folk angrip sjølve fundamentet i virkelighetsoppfatninga vår, og sprer tvil og alternative forklaringar rundt dei etablerte sanningane. Det er det eg alltid seier, at dagens såkalla "skeptisistar" (les: konsensus-fetisjistar) er av akkurat same ulla som gårsdagens "inkvisisjonistar", sjølv om dei likar å ansjå seg sjølv som nokon slags "motreaksjon" mot fordums religiøse tullingar og fanatikarar. Sanninga er snarare at dette er akkurat dei same type menneska som for 400 år sidan ville stått først i køen for å halshogge einkvar som sa noko imot pavekjerka Endret 1. juli 2015 av Veslefrikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordpedant Skrevet 1. juli 2015 #295 Del Skrevet 1. juli 2015 Eller en ordentlig dokumentar om SH "Ordentlig". Konspirasjonsteorier - enten de handler om Eurabia, Sions vises protokoller, at det ikke finnes hendelser i den vestlige verden som ikke kan forklares med en hemmelig plan, alt dette er del av et selvforsterkende uavhengig univers, som ikke har noen sammenheng med virkeligheten. Men når man først er fanget av det selvforsterkende uavhengige universet, da faller alle bitene på plass. Man leter etter byggeklosser, og når man finner klosser som ligner litt på det man ser etter, da sier hodet eureka. Men det blir jo ikke sant av den grunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sir Winston Skrevet 1. juli 2015 #296 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Lol @ reaksjonsmønsteret til folk i denne tråden Moralisme- og indignasjonskortet spelast over in lav sko, det er ikkje måte på kva for eit dårleg menneske ein er, om ein har ein alternativ teori på noko som ikkje passar heilt inn i dei etablerte sanningane. "Du trakkar på ofrene!" "Kva med borna?" "Oh, the humanity!" Kvifor ikkje berre skrike ut ordet, framfor å gå rundt grøten heile tida? "Blasfemi!" Åh, då vert me så sinte atte, når folk driv med slikt, når folk angrip sjølve fundamentet i virkelighetsoppfatninga vår, og sprer tvil og alternative forklaringar rundt dei etablerte sanningane. Det er det eg alltid seier, at dagens såkalla "skeptisistar" (les: konsensus-fetisjistar) er av akkurat same ulla som gårsdagens "inkvisisjonistar", sjølv om dei likar å ansjå seg sjølv som det motsatte av fordums religiøse tullingar og fanatikarar. Sanninga er snarare at dette er akkurat dei same type menneska som for 400 år sidan ville stått først i køen for å halshogge einkvar som sa noko som pavekjerka var uenig i Konspirasjons-idiotene var ute med "false flag" beskyldninger bare timer etter skytingen i kirken i Charleston. Dette er ikke samfunnskritikk eller folk som frykter / misstenker "foul play" av regjeringer og myndigheter. Dette er paranoide idioter som lever i et eller annet parallelt univers hvor ingenting, INGENTING!!, er som det ser ut. Og, disse tomsingene er åpenbart de eneste som har "svaret" - som eier "sannheten". I så måte er konspriasjonsterroristene, som du så kjærlig tar i forsvar, mye mer som fundamentalistiske religiøse dogmatikere, og beviset på det er åpenbart: Ikke et eneste - IKKE ETT FØKKINGS ENESTE - av de mange motargumentene mot svineriet, som blir lagt frem gang på gang, blir overveid engang. Enhver form for dialog med disse neanderthalerne ender uvegerlig ikke i en meningsutveksling eller diskusjon, det ender med enda 12 - 17 totalt forskrudde idiot-linker til youtube, laget av like så forskrudde fundamentalister. Det er ikke ett eneste - IKKE ETT ENESTE - eksempel på at noe av det konspiranoide skyklapp-bærere har hevdet er en konspirasjon faktisk har vist seg å være en verifiserbare, veldokumentert, bevist konspirasjon. Forsøpling av det offentlige rom, og stor stor smerte for ofrene er det disse brødfjølene står for. Samt dødelig og total fornærmelse mot alt som menneskelig intelligens har frembragt og står for!!! Intet annet!!! Endret 1. juli 2015 av Sir Winston 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. juli 2015 #297 Del Skrevet 1. juli 2015 Lol @ reaksjonsmønsteret til folk i denne tråden Moralisme- og indignasjonskortet spelast over in lav sko, det er ikkje måte på kva for eit dårleg menneske ein er, om ein har ein alternativ teori på noko som ikkje passar heilt inn i dei etablerte sanningane. "Du trakkar på ofrene!" "Kva med borna?" "Oh, the humanity!" Kvifor ikkje berre skrike ut ordet, framfor å gå rundt grøten heile tida? "Blasfemi!" Åh, så sinte me vert når folk driv med slikt, når folk angrip sjølve fundamentet i virkelighetsoppfatninga vår, og sprer tvil og alternative forklaringar rundt dei etablerte sanningane. Det er det eg alltid seier, at dagens såkalla "skeptisistar" (les: konsensus-fetisjistar) er av akkurat same ulla som gårsdagens "inkvisisjonistar", sjølv om dei likar å ansjå seg sjølv som nokon slags "motreaksjon" mot fordums religiøse tullingar og fanatikarar. Sanninga er snarare at dette er akkurat dei same type menneska som for 400 år sidan ville stått først i køen for å halshogge einkvar som sa noko imot pavekjerka Enten er noe sant, eller så er det ikke sant. Enten er det sant, eller ikke sant, at en forstyrret person skjøt og drepte et antall skolebarn og lærere ved Sandy Hook Elementary School. Dvs sant i betydningen et empirisk faktum. Det er ikke rom for noen tolkninger her. Dette er ikke en arena der det gir noen som helst mening å snakke om "etablerte sannheter" eller "virkelighetsoppfatning". Og hvis man ser på bevisene som kan føres for og mot de to alternativene, så er det en overveldende mengde beviser, offentlige dokumenter og sørgende foreldre som sier at skytingen fant sted. Til støtte for den motsatte påstande, den som Halbig står for, finnes det null bevis. Ikke et eneste ett. Det er utrolig merkelig, ettersom Halbigs påstand faktisk forutsetter at politikorpset og nødetatene i en by på størrelse med Hamar, samt hele skoleadministrasjonen, en gruppe foreldre, og et større antall barn, skulle være medkonspiratører i en svær, kompleks konspirasjon. Og enda etter over 2 år, så har ingen av dem lekket så mye som en stavelse. NSA kunne ikke holde på sin største hemmelighet om avlyttingen og alle bakdørene i forskjellige computerprogrammer. Den amerikanske hæren kunne ikke holde på hemmelighetene sine om hva som foregår i Afghanistan. CIA kunne ikke hindre lekkasjer om forholdene i sine hemmelige fengsler og hvordan de bryter menneskerettighetene hver eneste dag. Abu Graib ble smurt ut over alle forsider. Og Clinton-administrasjonen kunne ikke engang skjule en sædflekk eller holde en blowjob i det ovale kontor hemmelig. Men FEMA kunne rekruttere et helt lokalsamfunn og få dem til å holde tett om denne fantastiske operasjonen for å styrke myndighetenes bestrebelser på våpenkontroll. Yeah, right. Vet du hva dette forumet trenger? Et "wanker" emoticon. Kan noen ta utfordringen? For duger ikke alltid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2015 #298 Del Skrevet 1. juli 2015 Og hva får du ut av denne fjortis-siden? Om du vurderer sånne sider så skjønner jeg at du har et problem med å finne troverdig stoff. Nei og nei. Slask slakter en side som motsier hans yndlingstruther. For en overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2015 #299 Del Skrevet 1. juli 2015 Enten er noe sant, eller så er det ikke sant. Enten er det sant, eller ikke sant, at en forstyrret person skjøt og drepte et antall skolebarn og lærere ved Sandy Hook Elementary School. Dvs sant i betydningen et empirisk faktum. Det er ikke rom for noen tolkninger her. Dette er ikke en arena der det gir noen som helst mening å snakke om "etablerte sannheter" eller "virkelighetsoppfatning". Og hvis man ser på bevisene som kan føres for og mot de to alternativene, så er det en overveldende mengde beviser, offentlige dokumenter og sørgende foreldre som sier at skytingen fant sted. Til støtte for den motsatte påstande, den som Halbig står for, finnes det null bevis. Ikke et eneste ett. Det er utrolig merkelig, ettersom Halbigs påstand faktisk forutsetter at politikorpset og nødetatene i en by på størrelse med Hamar, samt hele skoleadministrasjonen, en gruppe foreldre, og et større antall barn, skulle være medkonspiratører i en svær, kompleks konspirasjon. Og enda etter over 2 år, så har ingen av dem lekket så mye som en stavelse. NSA kunne ikke holde på sin største hemmelighet om avlyttingen og alle bakdørene i forskjellige computerprogrammer. Den amerikanske hæren kunne ikke holde på hemmelighetene sine om hva som foregår i Afghanistan. CIA kunne ikke hindre lekkasjer om forholdene i sine hemmelige fengsler og hvordan de bryter menneskerettighetene hver eneste dag. Abu Graib ble smurt ut over alle forsider. Og Clinton-administrasjonen kunne ikke engang skjule en sædflekk eller holde en blowjob i det ovale kontor hemmelig. Men FEMA kunne rekruttere et helt lokalsamfunn og få dem til å holde tett om denne fantastiske operasjonen for å styrke myndighetenes bestrebelser på våpenkontroll. Yeah, right. Vet du hva dette forumet trenger? Et "wanker" emoticon. Kan noen ta utfordringen? For duger ikke alltid. Kildekritikk, sannsynlighetsberegning, allminnelig statistikkforståelse - alle begreper innen vitenskapelig metode som er ukjente begreper i konspira.com verdenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #300 Del Skrevet 1. juli 2015 Og hva får du ut av denne fjortis-siden? Om du vurderer sånne sider så skjønner jeg at du har et problem med å finne troverdig stoff. Governor Denies Being Warned about Event Like Sandy Hook [url="https Hva gjør dette til ikke troverdig? Anonymous poster hash: 0edc6...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå