Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nei takk. Jeg foretrekker å male tretten strøk der annenhvert strøk er svart og annethvert hvitt der jeg prøver å få det hvite til å dekke det svarte OG se på det mens det tørker fremfor å se 3 timer med Halbig møl.

Du, derimot, burde være langt mer rystet over at det tok meg under 10 sekunder å finne denne bloggen bare ved å søke på Halbigs navn. Vær forberedt på at hver gang du siterer en kilde heretter kommer jeg til å gjøre akkurat det samme. Jeg er nesten villig til å vedde på at alle dine kilder - uansett konspirasjonsteori - er punkt for punkt motgått minst en gang.

 

Du/dere klager over mine kilder til stadighet - det er deres fulle rett.

 

Så fant du en annen blogg-kilde på 10 sek, sier du.

Hvorfor vurderer du den som troverdig?

"se der ja, der har vi en blogg - den er sikkert riktig"

 

 

Så spør du sikkert meg på nytt; "Hva gjør at jeg vurderer mine kilder som jeg gjør".

Svaret er at jeg ser det troverdig ut fra alt arbeidet han gjør:

- Oppsøker vitner og andre av betydning.

- Samler faktaopplysninger om alle hendelsene.

- Oppsøker involverte "etater" for å få ut dokumentasjon og forklaringer.

(f.eks. stiller kritiske spørsmål rundt hendelsens helt ulogiske momenter).

 

Og den som nøster tilbake i tråden, eller søker opp nyere stoff, f.eks. om Halbig vil finne:

F.eks. barn som røper at det hele var en øvelse.

F.eks. de veldig sparsommelige bildene av "brannrekka" som er de eneste bildene av barn fra hele skolen, som ikke ser ut til å ha det travelt og ingen ser særlig redde ut (20 barn?).

 

F.eks. de idiotiske opptrednene av flirende skuespillere som (Robin Parker) plutselig slår på en bryter foran kamera for å komme i sippe-modus.

 

F.eks. Gene Rosen, fra en eller annen "skuespiller-klubb" som gjorde veldig mange rare ting, og forklarte seg forskjellig hver gang og spilte elendig gråtende involvert. Eget kapittel om den mannen.

 

Samt en mengde rare forhold og hemmelighold som er helt unaturlig for "myndighetenes/kommunens" folk som til de grader er beskyldt for å medvirke. Hvorfor alt det sinnsvake hemmeligholdet.

 

F.eks. alle de "drepte" barna som plutselig dukker opp i litt eldre utgaver - lys levende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halbig er plukket fra hverandre gjentatte ganger. Det er helt utrolig hvor tynt det er det han baserer sine fantastiske påstander på.

Det koker i det alt vesentlige ned til magefølelsen hans. Og han er jo en stor mann rent fysisk, så det er mye å ta av der.

 

Eller skal vi si forsøkt å plukke fra hverandre?

Men så stor andel deltakere i en så syk iscenesatt aksjon så er det mye som skal holdes hemmelig.

Klart det er betalte coverup-folk som jobber med brannslukking på forum og blogger.

De er ofte ganske synlige der de tviholder på å bløffe om sannheter, gang på gang, gjerne med nye nick stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller skal vi si forsøkt å plukke fra hverandre?

Men så stor andel deltakere i en så syk iscenesatt aksjon så er det mye som skal holdes hemmelig.

Klart det er betalte coverup-folk som jobber med brannslukking på forum og blogger.

De er ofte ganske synlige der de tviholder på å bløffe om sannheter, gang på gang, gjerne med nye nick stadig vekk.

Jeg vet ikke riktig hvor mange mennesker som bor i Sandy Hook proper, men interweben kan fortelle at byen Newtown, som Sandy Hook er en del av, har omtrent 28.000 innbyggere. Det er altså en by på størrelse med Hamar.

Jeg har litt vanskelig for å se for meg at noe slikt som denne "iscenesatte" skytingen skulle kunne skje i en såpass stor by, og bli holdt hemmelig. Og hva skulle poenget med det hele være? Å påvirke opinionen til å støtte strengere våpenkontrollover? Det er så vidt jeg skjønner DET som er den påståtte hensikten med det hele. Så Halbig og Slask mener at hundrevis av mennesker sitter på hemmeligheten, river barneskolen og gråter hysterisk foran kamera, fordi de brenner etter strengere våpenkontrollover?

Eller hva? Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her evakueres "alle" barna fra skolen.

Ufattelig tragedie denne øvelsen, ikke sant?

http://sandyhookjustice.com/files/93936389.jpg

Hva skal dette bildet egentlig fortelle oss, etter din mening? Det har ikke engang noe datostempel som kan fortelle når det er tatt. Og det er så uklart at det er umulig å se ansiktsuttrykkene til barna. Jeg ser det er flere barn som er ringet inn, og jeg må bare si "og hva så?".

Dette er ikke informativt i det hele tatt. Det kunne like gjerne vært tatt flere år før skytingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du/dere klager over mine kilder til stadighet - det er deres fulle rett.

 

Så fant du en annen blogg-kilde på 10 sek, sier du.

Hvorfor vurderer du den som troverdig?

"se der ja, der har vi en blogg - den er sikkert riktig"

 

 

Så spør du sikkert meg på nytt; "Hva gjør at jeg vurderer mine kilder som jeg gjør".

Svaret er at jeg ser det troverdig ut fra alt arbeidet han gjør:

- Oppsøker vitner og andre av betydning.

- Samler faktaopplysninger om alle hendelsene.

- Oppsøker involverte "etater" for å få ut dokumentasjon og forklaringer.

(f.eks. stiller kritiske spørsmål rundt hendelsens helt ulogiske momenter).

 

Og den som nøster tilbake i tråden, eller søker opp nyere stoff, f.eks. om Halbig vil finne:

F.eks. barn som røper at det hele var en øvelse.

F.eks. de veldig sparsommelige bildene av "brannrekka" som er de eneste bildene av barn fra hele skolen, som ikke ser ut til å ha det travelt og ingen ser særlig redde ut (20 barn?).

 

F.eks. de idiotiske opptrednene av flirende skuespillere som (Robin Parker) plutselig slår på en bryter foran kamera for å komme i sippe-modus.

 

F.eks. Gene Rosen, fra en eller annen "skuespiller-klubb" som gjorde veldig mange rare ting, og forklarte seg forskjellig hver gang og spilte elendig gråtende involvert. Eget kapittel om den mannen.

 

Samt en mengde rare forhold og hemmelighold som er helt unaturlig for "myndighetenes/kommunens" folk som til de grader er beskyldt for å medvirke. Hvorfor alt det sinnsvake hemmeligholdet.

 

F.eks. alle de "drepte" barna som plutselig dukker opp i litt eldre utgaver - lys levende.

Her kommer vi endelig da til de virkelig absurde "bevisene". Det finnes barn som ligner på hverandre. Tenk det. Det er mulig å finne fotos av barn som har en viss likhet med noen av de barna som døde i skytingen.

Har noen klart å finne foto av disse barna sammen med foreldrene til de barna som ble drept? Eller går "svindelen" så dypt at barna ble tatt fra familiene sine og omplassert?

Det største problemet med dere konspirasjonsfriker er at dere ikke tenker. Ikke i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Altså, Slask.

Jeg har et problem når det gjelder konspirasjonspåstander - et generelt et, som gjelder alle konspirasjoner: det øyeblikket konspirasjonen forutsetter at veldig mange mennesker blir nødt til å lyge for å holde konspirasjonen hemmelig mistenker jeg straks at vi står overfor en usann skrøne. Når det i tillegg ikke er et klart motiv for å lyge eller annet å tjene på denne løgnen enn et eller annet vagt formål ingen er sikre på en gang er reelt, blir dette enda mer suspekt.

For eksempel har jeg ingen problemer med å forstå hvorfor Lance Armstrong og mange rundt han løy i mange år. Både han og de hadde et helt klart personlig behov for og gevinst av å opprettholde løgnen. Det samme gjelder FIFA gutteklubben. Grådighet - der løgnen helt klart har en personlig gevinst for den som lyger er en klar motivator for disse.

Men hva i all verden skulle beboere, politi, første hjelpere og samfunnsborgere tjene på å lyge om Sandy Hook for? Det er ingen som er så lojale mot en sak at de lyger om en så stor ting med mindre de er sterkt motivert av personlig vinning.

Slask, Halbig og andre konspirasjonstilhengere tror jo oppriktig på dette og søker kun "beviser" som støtter sitt syn, og det kan virke som det er uselviskhet i å avsløre konspirasjon som ligget til grunn, i virkelgliheten er thruthere som Halbig blitt kjendis ved å spre konspirasjonene sine og det er sterk og personlig motivasjon i seg selv. Hvorfor være deres nyttige verktøy.

Halbig er debunket av flere enn den bloggen jeg henviste til.

Til slutt vil jeg bare å opplyse Slask om at det samme spørsmålet som er stilt i Chemtrails tråden gjelder også her: hva skal til for Slask anser Sandy Hook skoleskytingen som en reell hendelse og konspirasjonsteorien motbevist?

Et viktig spørsmål å besvare, Slask, for kan du ikke legge inn falsifiseringsregler for dine teorier så er du på ville veier og et lett bytte for andres ville ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Forøvrig Slask, hvis du lurer på hva som er Wolfgang Halbigs motiv for å lyge om Sandy Hook, så er svaret penger.

Og lyge, det gjør han. Eller så er han verdens dårligste etterforsker, siden han er ute av stand til å sjekke informasjonen han gir ut for å være sannhet.

http://sandyhookanalysis.blogspot.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Altså, Slask.

Jeg har et problem når det gjelder konspirasjonspåstander - et generelt et, som gjelder alle konspirasjoner: det øyeblikket konspirasjonen forutsetter at veldig mange mennesker blir nødt til å lyge for å holde konspirasjonen hemmelig mistenker jeg straks at vi står overfor en usann skrøne. Når det i tillegg ikke er et klart motiv for å lyge eller annet å tjene på denne løgnen enn et eller annet vagt formål ingen er sikre på en gang er reelt, blir dette enda mer suspekt.

For eksempel har jeg ingen problemer med å forstå hvorfor Lance Armstrong og mange rundt han løy i mange år. Både han og de hadde et helt klart personlig behov for og gevinst av å opprettholde løgnen. Det samme gjelder FIFA gutteklubben. Grådighet - der løgnen helt klart har en personlig gevinst for den som lyger er en klar motivator for disse.

Men hva i all verden skulle beboere, politi, første hjelpere og samfunnsborgere tjene på å lyge om Sandy Hook for? Det er ingen som er så lojale mot en sak at de lyger om en så stor ting med mindre de er sterkt motivert av personlig vinning.

Slask, Halbig og andre konspirasjonstilhengere tror jo oppriktig på dette og søker kun "beviser" som støtter sitt syn, og det kan virke som det er uselviskhet i å avsløre konspirasjon som ligget til grunn, i virkelgliheten er thruthere som Halbig blitt kjendis ved å spre konspirasjonene sine og det er sterk og personlig motivasjon i seg selv. Hvorfor være deres nyttige verktøy.

Halbig er debunket av flere enn den bloggen jeg henviste til.

Til slutt vil jeg bare å opplyse Slask om at det samme spørsmålet som er stilt i Chemtrails tråden gjelder også her: hva skal til for Slask anser Sandy Hook skoleskytingen som en reell hendelse og konspirasjonsteorien motbevist?

Et viktig spørsmål å besvare, Slask, for kan du ikke legge inn falsifiseringsregler for dine teorier så er du på ville veier og et lett bytte for andres ville ideer.

 

 

 

 

Du kan sikkert finne ting som Halbig har gjort feil, og flere lurer på hvordan så mange mennesker kan holde tett om hele opplegget. Men har de klart å holde dette, og å holde alt skjult. Tvilsomt.

 

Jeg tror du lett vil feile om du prøver å sette Wolfgang Halbig i dårlig søkelys når du gjør et overblikk over alt arbeidet han har gjort for å prøve å få myndighetene og alle instanser i tale om saken - få informasjon og fakta på bordet, men det har vært en vanskelig jobb med motgang å lukkede dører og "kjefter" over alt.

Han stiller en masse legitime spørsmål og ble bl.a. møtt med politi på døra. Alle skjønner at det er et trussel-opplegg som settes i gang mot ham, for mange vet at løgnene ikke må slå sprekker, men det har de til gangs gjor.

 

Og hvor er tegnene på at denne skytingen er reell?

Hvorfor er ting så hemmelig mens det burde være normal åpenhet om alle forhold.

 

https://matrixbob.wordpress.com/2014/05/02/why-is-fbi-keeping-a-total-secret-on-what-really-happened-in-sandy-hook-shooting/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Du kan sikkert finne ting som Halbig har gjort feil, og flere lurer på hvordan så mange mennesker kan holde tett om hele opplegget. Men har de klart å holde dette, og å holde alt skjult. Tvilsomt.

 

Jeg tror du lett vil feile om du prøver å sette Wolfgang Halbig i dårlig søkelys når du gjør et overblikk over alt arbeidet han har gjort for å prøve å få myndighetene og alle instanser i tale om saken - få informasjon og fakta på bordet, men det har vært en vanskelig jobb med motgang å lukkede dører og "kjefter" over alt.

Han stiller en masse legitime spørsmål og ble bl.a. møtt med politi på døra. Alle skjønner at det er et trussel-opplegg som settes i gang mot ham, for mange vet at løgnene ikke må slå sprekker, men det har de til gangs gjor.

 

Og hvor er tegnene på at denne skytingen er reell?

Hvorfor er ting så hemmelig mens det burde være normal åpenhet om alle forhold.

 

https://matrixbob.wordpress.com/2014/05/02/why-is-fbi-keeping-a-total-secret-on-what-really-happened-in-sandy-hook-shooting/

Grunnen til at politiet kommer på døren er vel at Halbig har vært ufordragelig og nærgående mot de pårørende.

Som med de fleste andre konspirasjoner er Sandy Hook konspirasjonen og Halbigs spørsmål tilbakevist for lenge siden.

Men, du Slask, nekter å godta det. Og da kommer jeg igjen tilbake til det jeg har spurt om før: hva skal til for å motbevise teorien om at Sandy Hook massakren er en såkalt falsk flagg operasjon?

Dette har jeg bedt deg svare på, og din unnlatelse mht svar forteller at du ikke har ide om vitenskapelig metode. Og da, kjære Slask er det snipp-snapp-snute for all troverdighet i en hvilken som helst debatt for deg.

Jeg er ikke interessert i flere av dine linker, jeg er interessert i dine refleksjoner, argumenter og begrunnelser. Du må gjerne henvise til kilder, men ikke til Halbig (besvart og diskreditert for lenge siden) eller andre konspirasjonsidercsom bare viser en side av saken - nemlig den som støtter ditt syn. Du skal underbygge, ikke la lenkene gjøre jobben for deg. Men dette kan du ikke, og dermed er du - som Halbig - diskreditert, debunket og ingen gidder bruke mer tid på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Poster noen innlegg fra et godt trafikkert nettsted:



http://memoryholeblog.com/2014/02/19/wolfgang-halbigs-quest-for-truth/comment-page-1/
 

 

apollonian says:    February 26, 2014 at 5:35 PM

Peace…: u’re a fraud and a liar–here’s what Halbig “brings to the table,” see http://intellihub.com/credentialed-expert-sandy-hook-school-shooting-scripted-event-planning-maybe-2-years/

•law enforcement parked 1/4 mile away upon arrival. Why didn’t they rush to a heart-wrenching emergency if it really occurred?

•no trauma helicopters were ordered. This is unheard of for an actual emergency.

•no paramedics were allowed in the school. This is unheard of.

•officials refuse to say who declared all 26 people dead. By law, this must come from a doctor. This refusal of so much basic information indicates lies and cover-ups.

•official narrative claims emergency personnel didn’t find the school secretary and nurse after 4 hours of searching.

•this “event” included a traffic sign lit with the message, “everyone must sign in.” Officials refuse any comment on this element that would be present for a staged event/drill.

•porta potties were on site; again with no comment by officials and consistent with holding a staged event.

•no names were listed for the 26 children and chorus director at the 2013 Super Bowl event in honor of Sandy Hook. The children resemble the alleged shooting victims. It’s unimaginable to not list these names for such a huge deal.

•no lawsuits filed by parents for negligence against school district. This is unheard of.

•a shooter with Aspergers would have poor motor skills and muscle tone – how did he carry all the gear and shoot with such precision? This combination is impossible to imagine.

•2 homicide investigators threatened Mr. Halbig for making inquiries consistent with his professional duties to learn about this event for future school safety.

•Newtown Public Schools won’t return any calls. Mr. Halbig says this non-cooperation to contribute information for other schools’ safety is unheard of.

•the FBI classified the report on Sandy Hook. This has never been done before, and indicates a cover-up of all the evidence that this was a staged event.

•radio transmissions are consistent in tone and content for a drill, not an actual emergency.

•multiple weapons reported at a limited crime scene were never found. This is not credible.

•law enforcement sent a kindergarten girl from the hall to stay at the crime scene of room 8 to be alone with dead bodies. This is a ridiculous claim that demands investigation and answers.

•no parents viewed the bodies of their children. This is also unheard of.

•no documents are being released via Freedom of Information Act requests. This is unheard of.

•trauma services were never requested. This would never occur.

•tearing down the school is consistent with destruction of evidence, given the HUGE gaps between official accounts and the evidence.

•there’s zero evidence that a bio-hazard company was contacted to clean blood, bodily fluids, and officials refuse comment. This is impossible.

•Mr. Halbig’s inquiries of who installed the school security system has been met with silence. This is unheard of to not get this information to improve other schools.



(glemte å kopiere navnet på den under her)
So many Americans say the Sandy Hook could not be a conspiracy because it is so big—well, 8.5 trillion dollars is unaccounted for in the Pentagon budget.
NOT missing—unaccounted for. No paperwork issued or provided or needed—that’s how it works.
So, say there are 1000 participants in this farce at SH..multiply that by $1,000,000 and you get ONLY 1,000,000,000 (1 billion) which is bird shit to the pentagon or DOD budget.
It is plausible that 1000 cops, teachers, parents, a whole damn town would take the bribe—and many took lots less!!!!!
The school was closed—it wasn’t open for years—this will never be known for everyone in that town, everyone in that courthouse privy to documents, every resident in that community, every official in that hospital, every EMT, every cop, every suspect, every fireman—have been bought and if not bought, threatened with their life and their family’s lives.
Now, say there are 2000 participants—that is still only 2 billion dollars—try to find the parents now—in Newtown or anywhere in the U.S.
Just try!!!


 

 

Et av temaene i Sandy Hook-hoax har vært at mange fikk gratis eiendommer.

Da finner jeg denne posten interessant. Skal sjekke videre på dette....

Dublinsmick says:    February 21, 2014 at 2:31 AM

When the response seems negligent there are a few things people should understand. The actors involved in this got free housing. A real estate agent in the area that most likely knows about this has been missing for months. The investigation is a dead end.

 

Denne har ikke med saken å gjøre, men jeg har sett dette før og posteren "Dublinsnick" hadde den med:
http://www.in5d.com/40-outrageous-facts-most-people-dont-know.html
 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Som vanlig helt uten egne refleksjoner og nye linker til allerede diskrediterte kilder.

Du er klar over at du hadde strøket på eksamen dersom du hadde svart på innleveringsoppgaver og eksamen på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Global Research har en interessant artikkel den 23 juni.

 

http://www.globalresearch.ca/where-have-all-the-crisis-actors-gone/5457522

 

Man henviser først til et firma som heter «Crisis Actors». Dette firmaet leier ut profesjonelle skuespillere for å gjennomføre ransøvelser og lignende. Slike øvelser er blitt vanlige også i Norge, hvor skuespillere gjennomfører simulerte ran mot banker, forretningssentra osv., slik at de ansatte skal få trening i hvordan de skal opptre i tilfelle ran og andre krisesituasjoner.

 

Firmaet Crisis Actors hadde et nettsted ved navnet crisisactors.org, men interessant nok er dette nettstedet fjernet i løpet av sommeren 2014, og nå får man bare en 404 – ikke funnet - melding dersom man forsøker å slå opp dette nettstedet.

 

I løpet av 2012, da Sandy Hook-massakren ble gjennomført, rapporterte crisisactors.org at de hadde gjennomført en rekke rans- og skyteøvelser.

 

Interessant er det også at Crisis Actors hadde et detaljert 73-siders pensum, "Social Media in Emergency Management," som forklarer den sentrale rollen sosiale medier som Facebook og Twitter spiller for å koordinere og formidle katastrofale hendelser. Som vi vet, så ble Sandy Hook massakren og andre kriser faktisk formidlet i betydelig grad via sosiale medier.

 

Det har vært gjort forsøk på å koble firmaet Crisis Actors med krisehendelser som Sandy Hook.massakren. At nettstedet crisisactors.org er forsvunnet, kan jo komme av at det var litt for stor likhet mellom skuespillerne hos Crisis Actors og de overlevende fra blant annet Sandy Hook-massakren, som dokumentert i denne bloggposten:

 

http://memoryholeblog.com/2013/04/11/crisis-actors-at-sandy-hook/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Har du forsøkt å google "crisis actor" selv?

Når treffene du får indikerer at hver eneste kjente litt større hendelse i U.S.A.er iscenesatt ved hjelp av dette bør det ringe en bjelle. Og den bjellen bør si: la meg sjekke om noen andre enn konspira.com sider er enige.

Hvis svaret på dette spørsmålet er at BARE pro konspirasjonsider mener dette bør det lette plinget i bjellen bli til en alarm.

https://skeptoid.com/blog/2013/05/13/crisis-actor-what-crisis-actor/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Global Research har en interessant artikkel den 23 juni.

 

http://www.globalresearch.ca/where-have-all-the-crisis-actors-gone/5457522

 

Man henviser først til et firma som heter «Crisis Actors». Dette firmaet leier ut profesjonelle skuespillere for å gjennomføre ransøvelser og lignende. Slike øvelser er blitt vanlige også i Norge, hvor skuespillere gjennomfører simulerte ran mot banker, forretningssentra osv., slik at de ansatte skal få trening i hvordan de skal opptre i tilfelle ran og andre krisesituasjoner.

 

Firmaet Crisis Actors hadde et nettsted ved navnet crisisactors.org, men interessant nok er dette nettstedet fjernet i løpet av sommeren 2014, og nå får man bare en 404 – ikke funnet - melding dersom man forsøker å slå opp dette nettstedet.

 

I løpet av 2012, da Sandy Hook-massakren ble gjennomført, rapporterte crisisactors.org at de hadde gjennomført en rekke rans- og skyteøvelser.

 

Interessant er det også at Crisis Actors hadde et detaljert 73-siders pensum, "Social Media in Emergency Management," som forklarer den sentrale rollen sosiale medier som Facebook og Twitter spiller for å koordinere og formidle katastrofale hendelser. Som vi vet, så ble Sandy Hook massakren og andre kriser faktisk formidlet i betydelig grad via sosiale medier.

 

Det har vært gjort forsøk på å koble firmaet Crisis Actors med krisehendelser som Sandy Hook.massakren. At nettstedet crisisactors.org er forsvunnet, kan jo komme av at det var litt for stor likhet mellom skuespillerne hos Crisis Actors og de overlevende fra blant annet Sandy Hook-massakren, som dokumentert i denne bloggposten:

 

http://memoryholeblog.com/2013/04/11/crisis-actors-at-sandy-hook/

 

Makan til sinnsyk og idiotisk teori.

 

Man skal være godt korka i skolten for å sitte å seriøst overveie sånt piss.

 

Jeg personlig har observert en litt for stor likhet mellom folk uten liv, som lever og ånder for konspirasjonsteorier og de folk på 14-1500 tallet som trodde på feer, troll og spøkelser.

 

Dette er en hån, og et svineri uten like, mot de folk i Sandy Hook som har mistet sine barn.

 

Noe perverst og sykt svineri!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til sinnsyk og idiotisk teori.

 

Man skal være godt korka i skolten for å sitte å seriøst overveie sånt piss.

 

Jeg personlig har observert en litt for stor likhet mellom folk uten liv, som lever og ånder for konspirasjonsteorier og de folk på 14-1500 tallet som trodde på feer, troll og spøkelser.

 

Dette er en hån, og et svineri uten like, mot de folk i Sandy Hook som har mistet sine barn.

 

Noe perverst og sykt svineri!!!

 

 

Winston,

det som er perverst og sykt er denne iscenesatte forestillingen som skal forestille skoleskyting.

(Forresten, Sandy Hook er navnet på skolen - Sandy Hook Elementary School - SHES. Stedet er Newtown CT).

Det finnes mange grådige og kyniske mennesker i verden, men de fleste er ikke det. De fleste er gode og godtroende mennesker som har vanskelig for å forestille seg hvor syk verden er. Det er grunnen til at myndighetene kan lage et sånt skuespill. Grotesk skuespill med liksom-døde barn vi skal ha medfølelse for.

Alle som undersøker nok vil oppdage at det faktisk var en forestilling som utspilte seg i Newtown CT i 2012. Dessverre ikke laget for underholdning, men for å bedra hele verden inkl. amerikanerne, og ikke ment å skulle avsløres. Der har du de kyniske og grådige i denne sammenhengen.

Gode mennesker ser det som en plikt å spre det de oppdager. Jeg plasserer meg her.

Den som undersøker nok til å komme bak kulissene, blir naturligvis overrasket, men det er mulig takket være nettets mange samarbeidende team som ser at media forsøker å skjule det som skjedde.

De fleste journalister later til å være copy-paste-arbeidere og dykker ikke lenger ned i saken enn artikkelen de kopierer/oversetter fra. De har kanskje en sjef som bestemmer hva de skal gjøre.

Dette Memory-hole stedet viser seg å være en god kilde med oppklarende artikler om denne kyniske falske operasjonen som kun myndighetene kan ha stått bak.

Og artiklene er særdeles godt støttet av kommentarer (selvfølgelig også infiltrert av en del involverte som skal "debunke sannheten").

 

Det må sies å være viktig at flere oppdager hvor gale operasjoner amerikanerne kan stelle i stand.

(ikke dermes sagt at enkelte motpoler er noe bedre).

http://memoryholeblog.com/tag/sandy-hook-elementary/

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vær du sikker på, slask at dersom det var en mulighet for å legge sak an mot dere konspiraterrorister, f.eks for forbrytelse mot almen intelligens så ville jeg gjort akkurat det.

Med stor glede!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær du sikker på, slask at dersom det var en mulighet for å legge sak an mot dere konspiraterrorister, f.eks for forbrytelse mot almen intelligens så ville jeg gjort akkurat det.

Med stor glede!!!

Går sikkert an i statene.

Anonymous poster hash: 0edc6...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær du sikker på, slask at dersom det var en mulighet for å legge sak an mot dere konspiraterrorister, f.eks for forbrytelse mot almen intelligens så ville jeg gjort akkurat det.

Med stor glede!!!

 

Går sikkert an i statene.

Anonymous poster hash: 0edc6...cb0

 

 

En rettsak om dette ville vært veldig lite ønskelig for de som fortsatt ønsker å holde det hemmelig at "skoleskytingen" var et skuespill av verdens-dimensjoner.

Det ville vært en glede for de som prøver å avdekke for resten av verden hvilket juks som er foregått ved Sandy Hook.

Men du gir begrepet "almen intelligens" ny mening, det skal du ha.

 

Dere som stadig kritiserer meg for å være konspirasjonsteorist (eller -terrorist som Winston sier) får meg bare til å lete videre etter enda bedre og mer overbevisende saker.

Selv vil jeg betegne meg som konspirasjonsjeger, korrupsjonsjeger eller sannhetsjeger.

 

 

Den første videoen her av Sofia Smallstorm fikk god kritikk, men er en lengre film.

De andre viser bl.a. hvordan alle mulige folk på brannstasjonen, like ved skolen, gikk zoombie-aktig i ring eller rundt om kring på måfå, for å gi et inntrykk av at det skjedde mye i kaoset.

 

(det finnes nemlig usedvanlig gode videobilder fra helikopteret som hang over stedet og zoom-kvaliteten viser at det ikke var noe hva som helst-helikopter. Det er en "lang-zoom" av typen dyr politi- eller militær-kvalitet i mange hundre-tusen kroners klassen. I klippet med han gulkledde som virrer rundt, ser vi lange scener hvor det er innzoomet på detaljer og utzoomet for oversikt og man ser skolen og brannstasjonen omtrent samtidig. Full fres på brannstasjonen. Null action på skolen...)

 

 

Sofia Smallstorm Unraveling Sandy Hook

1,5 t lang)

https://www.youtube.com/watch?v=m1yfJDCMU64

PROOF - Sandy Hook Was a Staged Media Hoax -- Anderson Cooper Knows

https://www.youtube.com/watch?v=t7dnJFq7lJU

Sandy Hook Massacre, DISTURBING FOOTAGE FROM FIRE HALL

https://www.youtube.com/watch?v=oXX3Npaeyz4

 

The walking dead spotted aimlessly walking in circles at Sandy Hook.

(viser en gul-kledd fyr som helt tydelig går frem og tilbake bare for å gå - skape bevegelse).

https://www.youtube.com/watch?v=HPvjPMm3sA4

 

 

Wimson, du ser vel ingen av disse, så du vet ikke hva du går glipp av.

Derfor blir dine kommentarer dummere og dummere etter hvert som andre oppdager hva som har foregått i kulissene.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

"Sannhetsjeger" :lol:

Det som er problemet, Slask, er at du ikke er mottagelig for motargumenter.

Forøvrig venter vi på svar på spørsmålene om hva slags beviser som skal til for å falsifisere teorien om at skoleskytingen er en "false flag" operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...