Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En ukrainsk hackergruppe med online navnet CyberBerkut har droppet en bombe. Den islamske stat i Irak og Levanten (IS) sine henrettelser er angivelig innspilt i studio.

 

Denne ukrainske hacker-gruppen hevder å ha hacket senator John McCain s laptop mens han var i Ukraina i juni. De har sluppet en video som viser IS (ISIS) henrettelser som blir iscenesatt foran kamera. Videoen, som er utgitt av de ukrainske hackerne CyberBerkut, viser at IS henrettelser kan være falske.

 

Av videoen kan det se ut som at hele hendelsen er iscenesatt. Det viser en skuespiller utkledd som en IS-bøddel som holder en kniv klar til å halshugge fangen, og en annen skuespiller som spiller rollen som offer..

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dc7FqqKjkkw

 

IS SINE HENRETTELSER ER FALSE FLAG OPERASJONER ISCENESATT AV USA.  

Alternativt, denne "videoen" er en del av en russisk "maskirovska" som KGB var så flinke med under den kalde krigen. Kjernen i maskirovska er villedning av forskjellige slag. Egentlig er det et militært begrep, og inkluderer bruk av kamuflasje, falske mål og forvirrende manøvrer, men det ble adoptert av etteretning etter krigen, og da tok man i bruk dobbeltagenter, falske dokumenter og så videre. Akkurat som denne videoen.

Hvordan har det seg at du mistror en amerikanske senator mer enn en russisk statssjef? McCain er en krigshelt, og så hederlig at det til tider er til skade for ham selv. Putin er en tidligere KGB-offiser, og portrettet hans er illustrasjonsfoto for leksikonets artikkel om løgn, bedrag og propaganda. Med linker til artiklene om korrupsjon, kameraderi og politiske snikmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alternativt, denne "videoen" er en del av en russisk "maskirovska" som KGB var så flinke med under den kalde krigen. Kjernen i maskirovska er villedning av forskjellige slag. Egentlig er det et militært begrep, og inkluderer bruk av kamuflasje, falske mål og forvirrende manøvrer, men det ble adoptert av etteretning etter krigen, og da tok man i bruk dobbeltagenter, falske dokumenter og så videre. Akkurat som denne videoen.

Hvordan har det seg at du mistror en amerikanske senator mer enn en russisk statssjef? McCain er en krigshelt, og så hederlig at det til tider er til skade for ham selv. Putin er en tidligere KGB-offiser, og portrettet hans er illustrasjonsfoto for leksikonets artikkel om løgn, bedrag og propaganda. Med linker til artiklene om korrupsjon, kameraderi og politiske snikmord.

 

Bare for å blande meg inn.

Hvorfor man velger å mistro en amerikansk senator...?

Fordi man kjenner til veldig mye av usas falseflag som fyller lange lister.

Kontrollert sprengning av WTC7 og andre umuligheter i tårn-kollapsene viser at det ikke finnes rent mel i den saken. Dette støttes og bekreftes av de mange ganger nevnte fagfolk som vet hva byggene skulle tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask, mener du 22/7 var en false flag?

Ja eller nei?

Anonymous poster hash: 81101...394

 

Svar: Vet ikke.

Men at det var en terrorøvelse for politiet samme dag, avslutten bare timer før hendelsen er bekreftet.

Det er ingen tvil om at veldig mange store terrorhendelser/bombesaker har hatt øvelser tett opptil selve hendelsen og det må kunne stilles spørsmål ved hvordan slikt er mulig så mange ganger.

Derfor postet jeg bildet i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å blande meg inn.

Hvorfor man velger å mistro en amerikansk senator...?

Fordi man kjenner til veldig mye av usas falseflag som fyller lange lister.

Kontrollert sprengning av WTC7 og andre umuligheter i tårn-kollapsene viser at det ikke finnes rent mel i den saken. Dette støttes og bekreftes av de mange ganger nevnte fagfolk som vet hva byggene skulle tåle.

Hva er mer troverdig: En påstått ukrainsk hackergruppe som ingen vet noe om, eller en faktisk person som så vidt jeg vet ikke engang er implisert i noen av dine fantasifulle konspirasjoner?

Jeg har ingen vansker med å velge her.

Og hele ideen med at noen få vestlige gisler skulle bli holdt hemmelig i live mens de er en del av en konflikt som har kostet mange hundre tusen menneskeliv, er latterlig. Likeens at IS, som vi vet er ansvarlige for døden til så mange uskyldige sivile, skulle bry seg med liksomhenrettelser.

De slakter hele byer og selger småjenter som sexslaver, og de skulle nøle med å ta livet av et par journalister på orntli'?

Igjen, Slask, for sikkert hundrede gang: Du trenger realitetskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar: Vet ikke.

Men at det var en terrorøvelse for politiet samme dag, avslutten bare timer før hendelsen er bekreftet.

Det er ingen tvil om at veldig mange store terrorhendelser/bombesaker har hatt øvelser tett opptil selve hendelsen og det må kunne stilles spørsmål ved hvordan slikt er mulig så mange ganger.

Derfor postet jeg bildet i går.

Vi forventer at politiet skal holde øvelser, og etter alt å dømme, holder de ikke mange NOK.

Det det er mulig å stille spørsmål ved, er dokumentasjonen for dine ville påstander. Den er ikke-eksisterende. Og en feit ex rentacop som bygger sitt nest-egg ved å selg bøker om hvordan verden vil bedras, teller ikke som dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forventer at politiet skal holde øvelser, og etter alt å dømme, holder de ikke mange NOK.

Det det er mulig å stille spørsmål ved, er dokumentasjonen for dine ville påstander. Den er ikke-eksisterende. Og en feit ex rentacop som bygger sitt nest-egg ved å selg bøker om hvordan verden vil bedras, teller ikke som dokumentasjon.

 

Feit ex rentacop?

Hvem snakker du om?

Er det Sandy Hook du mener?

Har det noen med saken å gjøre at en etterforsker er røslig holdningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ukrainsk hackergruppe med online navnet CyberBerkut har droppet en bombe. Den islamske stat i Irak og Levanten (IS) sine henrettelser er angivelig innspilt i studio.

 

Denne ukrainske hacker-gruppen hevder å ha hacket senator John McCain s laptop mens han var i Ukraina i juni. De har sluppet en video som viser IS (ISIS) henrettelser som blir iscenesatt foran kamera. Videoen, som er utgitt av de ukrainske hackerne CyberBerkut, viser at IS henrettelser kan være falske.

 

Av videoen kan det se ut som at hele hendelsen er iscenesatt. Det viser en skuespiller utkledd som en IS-bøddel som holder en kniv klar til å halshugge fangen, og en annen skuespiller som spiller rollen som offer..

 

https://www.youtube.com/watch?v=DFqqKjkkw

 

IS SINE HENRETTELSER ER FALSE FLAG OPERASJONER ISCENESATT AV USA.  

 

 

Fikk du ikke svar nok på idiotien din i den andre tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit ex rentacop?

Hvem snakker du om?

Er det Sandy Hook du mener?

Har det noen med saken å gjøre at en etterforsker er røslig holdningen?

Jeg tror vi skal fokusere mer på at han er en ex alt mulig som nå sikrer pensjonen sin med en svindel som innbefatter å selge en del materiale til godtroende idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å blande meg inn.

Hvorfor man velger å mistro en amerikansk senator...?

Fordi man kjenner til veldig mye av usas falseflag som fyller lange lister.

Kontrollert sprengning av WTC7 og andre umuligheter i tårn-kollapsene viser at det ikke finnes rent mel i den saken. Dette støttes og bekreftes av de mange ganger nevnte fagfolk som vet hva byggene skulle tåle.

Du trenger å snakke med en psykiater.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger å snakke med en psykiater.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

 

Ja, tror du han vet sannheten om insideoperasjonen 9-11 samt i Sandy Hook Newtown Connecticut?

Om han ikke gjør det skal han få høre den av meg.

 

Denne er greit å være klar over ang. Sandy Hook og løgner-guvernøren som lyver Halbig rett opp i ansiktet.

 

Han formulerte seg veldig dumt i en tale og må derfor komme med løgner om den talen, som selvfølgelig mange fikk med seg:

https://www.youtube.com/watch?v=FThj8Qm1tvM

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar: Vet ikke.

Men at det var en terrorøvelse for politiet samme dag, avslutten bare timer før hendelsen er bekreftet.

Det er ingen tvil om at veldig mange store terrorhendelser/bombesaker har hatt øvelser tett opptil selve hendelsen og det må kunne stilles spørsmål ved hvordan slikt er mulig så mange ganger.

Derfor postet jeg bildet i går.

Politiet holdt sikkert ulike øvelser over hele landet i perioden før 22/7. Uansett om noe annet hadde skjedd ville man kunne brukt de samme argumentene du nå gjør.

For å fjerne den eventuelle tvilen du har. Jeg jobber i politiet og var på jobb 22/7 og dagene etter - og jobbet med det som skjedde. Siden du stoler på folk på internett kan du like gjerne stole på meg når jeg sier at 22/7 var en svært reell terroraksjon hvor mange døde.

Anonymous poster hash: 81101...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror du han vet sannheten om insideoperasjonen 9-11 samt i Sandy Hook Newtown Connecticut?

Om han ikke gjør det skal han få høre den av meg.

 

Denne er greit å være klar over ang. Sandy Hook og løgner-guvernøren som lyver Halbig rett opp i ansiktet.

 

Han formulerte seg veldig dumt i en tale og må derfor komme med løgner om den talen, som selvfølgelig mange fikk med seg:

https://www.youtube.com/watch?v=FThj8Qm1tvM

En psykiater kan hjelpe deg å sortere tankene dine, om nødvendig med kjemisk hjelp. Da slipper du å være så sint og redd hele tiden, og kan forholde deg til samme virkelighet som resten av oss.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dokumentasjon på påstanden om at det var Live Terror Drill for samme scenario samme dag på alle disse terrorangrepene?

Siterer meg selv, jeg. Har du dokumentasjon på denne påstanden? Da mener jeg ikke lenke til et diskusjonsforum eller til en YouTube-video hvor noen kommer med påstanden, det er ikke dokumentasjon. Jeg kan jo fint lage en film hvor jeg påstår at jorden er flat og laste den opp på YouTube, det blir ikke sant av den grunn.

 

Har du noen kilder fra politi/militæret som bekrefter påstanden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politiet holdt sikkert ulike øvelser over hele landet i perioden før 22/7. Uansett om noe annet hadde skjedd ville man kunne brukt de samme argumentene du nå gjør.

For å fjerne den eventuelle tvilen du har. Jeg jobber i politiet og var på jobb 22/7 og dagene etter - og jobbet med det som skjedde. Siden du stoler på folk på internett kan du like gjerne stole på meg når jeg sier at 22/7 var en svært reell terroraksjon hvor mange døde.

Anonymous poster hash: 81101...394

 

Ikke så mye du røpet med det innlegget.

Jeg er overbevist om at mange døde 22 juli 2011, noe annet ville være snodig og vanskelig å fake.

Du kjenner til at det var øvelse rett i forkant av skyting og bombinga, som også dreide seg om terror?

 

Sandy Hook derimot var det nok ingen som døde. Det var et gedigent skuespill som fortsatt dekkes over, men til mindre og mindre nytt etter hvert som detaljene kommer frem og stadfester seg som bevis. Halbig har mye av æren for det, men har er ikke alene.

 

Men at det har vært nærliggende øvelser, både i tid og sted, og med samme tema, i forbindelse med en hel drøss terrorhendelser er ganske så klart og det må kunne sees på som mer enn bare mistenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye du røpet med det innlegget.

Jeg er overbevist om at mange døde 22 juli 2011, noe annet ville være snodig og vanskelig å fake.

Du kjenner til at det var øvelse rett i forkant av skyting og bombinga, som også dreide seg om terror?

 

Sandy Hook derimot var det nok ingen som døde. Det var et gedigent skuespill som fortsatt dekkes over, men til mindre og mindre nytt etter hvert som detaljene kommer frem og stadfester seg som bevis. Halbig har mye av æren for det, men har er ikke alene.

 

Men at det har vært nærliggende øvelser, både i tid og sted, og med samme tema, i forbindelse med en hel drøss terrorhendelser er ganske så klart og det må kunne sees på som mer enn bare mistenkelig.

 

 

Nå står ikke verden til bollemandag?

 

Hvorfor i all verden skulle det ikke være mulig for de norske illuminati-styresmakter å fake 22/7??

 

Du mener jo at det er enkelt  å fake 26 døde i Sandy Hook.

 

Jeg tror du er feig, jeg tror du ikke tør si direkte at det ikke var noen døde i 22/7, for da blir du etter all sannsynlighet anmeldt for injurier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå står ikke verden til bollemandag?

 

Hvorfor i all verden skulle det ikke være mulig for de norske illuminati-styresmakter å fake 22/7??

 

Du mener jo at det er enkelt  å fake 26 døde i Sandy Hook.

 

Jeg tror du er feig, jeg tror du ikke tør si direkte at det ikke var noen døde i 22/7, for da blir du etter all sannsynlighet anmeldt for injurier!

Det er litt for nært vet du. Man risikerer jo at alskens politifolk, etterlatte og skadde leser tråden og forteller at de var der. Er ikke langt borte i Uniten dette der gøyale påstander ikke blir motsagt av første hånds vitner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så mye du røpet med det innlegget.

Jeg er overbevist om at mange døde 22 juli 2011, noe annet ville være snodig og vanskelig å fake.

Du kjenner til at det var øvelse rett i forkant av skyting og bombinga, som også dreide seg om terror?

Sandy Hook derimot var det nok ingen som døde. Det var et gedigent skuespill som fortsatt dekkes over, men til mindre og mindre nytt etter hvert som detaljene kommer frem og stadfester seg som bevis. Halbig har mye av æren for det, men har er ikke alene.

Men at det har vært nærliggende øvelser, både i tid og sted, og med samme tema, i forbindelse med en hel drøss terrorhendelser er ganske så klart og det må kunne sees på som mer enn bare mistenkelig.

Hva skulle jeg ha røpet?

Jeg kjenner til at det var flere slike øvelser ja. Alle politidistrikt gjennomfører slike med jevne mellomrom. Det var så enkelt på grunn av trusselbildet - for eksempel bombingen i London i 2005. De fleste øvelsene vi har i politiet er rettet mot terror - det er helt naturlig og jeg skjønner ikke hvordan du får det til å bli mistenkelig.

Hør nå - om det i morgen skjer en større hendelse i feks USA, kan du være sikker på at noen, et eller annet sted, har trent på en lignende scenario. Det har noe med sannsynlighet å gjøre, ikke konspirasjonsteorier.

Anonymous poster hash: 81101...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ikke så mye du røpet med det innlegget.

Jeg er overbevist om at mange døde 22 juli 2011, noe annet ville være snodig og vanskelig å fake.

Du kjenner til at det var øvelse rett i forkant av skyting og bombinga, som også dreide seg om terror?

Litt rart å se deg sitere mainstream media, lissom. De er gode å ha når de er enige med deg skjønner man.

Det er ingenting rart med at beredskapstroppen øver på terrorhendelser. Det rare ville vært hvis de ikke øvde. En eller annen gang må de jo tilfeldigvis øve, og den øvelsen du sikter til hadde pågått en hel uke. Jeg er muligens veldig blond, men jeg forstår ikke hva som er stort med at det var øvelse samme uken? Visste du ar brannvesenet har klokketest hver dag? Har det noen betydning at en brann oppstår midt under klokketesten? Er det ikke en reell brann da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt rart å se deg sitere mainstream media, lissom. De er gode å ha når de er enige med deg skjønner man.

Det er ingenting rart med at beredskapstroppen øver på terrorhendelser. Det rare ville vært hvis de ikke øvde. En eller annen gang må de jo tilfeldigvis øve, og den øvelsen du sikter til hadde pågått en hel uke. Jeg er muligens veldig blond, men jeg forstår ikke hva som er stort med at det var øvelse samme uken? Visste du ar brannvesenet har klokketest hver dag? Har det noen betydning at en brann oppstår midt under klokketesten? Er det ikke en reell brann da?

 

Nei, ikke rart om brannvesenet har klokketest daglig. Tipper de ikke ringer lenge hver gang...

 

Men snakker vi om diverse store terrorhendelser så viser det seg at veldig mange av dem har en øvelse tilknyttet seg (altså noe som ble avsluttet like før hendelsen fant sted). Da snakker vi om en helt annen planet av sannsynlighet enn at brannvesenet skal få en ekte alarm under daglig alarm-test.

 

 

 

 

 

Men jeg kom egentlig for å poste denne:

(kunne like gjerne vært postet i 9-11-tråden, men det er høyst relevant her også)

 

 

 

Mange er i grenseland mellom å tro på offisielle forklaringer og tro på false-flag eller inside-job.

Fordi det er tidkrevende å komme til bunns i saker/sannhet så vil mange aldri komme langt nok, og kan trenge noen kortere forklaringer eller oppsummeringer som hjelp.

Fant denne gode kommentaren som tydeligvis kommer fra en som har brukt mye tid på dette. (digitaljournal.com/user/840486).

Det kan være en øye-åpner.

http://www.digitaljournal.com/article/339489#tab=comments&sc=0

'Conspiracy theory' has been a term misapplied in order to ridicule those who reject false / misleading official gov't accounts of tragic events that don't stand up to close scientific scrutiny / available evidence / credible eye-witness accounts. Many 'conspiracy theories' have progressed where they are no longer 'theories'.

For example, 'lone gunman' props [patsies] designed to conceal the conspiracies of the planned & well-executed murders of President JFK in 1963, and Martin L King + Senator R Kennedy in 1968, have been exposed to be lies. We have evidence Oswald did NOT shoot JFK and that at least 3 (possibly 4) shooting positions were deployed to take out JFK in 1963. We know Sirhan Sirhan did NOT fire fatal shot in the back of RK's head in 1968 and that 12-14 shots were fired in total while his gun had capacity of 8 bullets. We know King's family absolved Earl Ray of his murder and successfully brought civil lawsuit against U.S. gov't that was found complicit in MLK's murder in 1968.

The same holds true for the 9/11 tragic false flag event where the official account is now discredited. Ironically, some of 9/11 commissioners have distanced themselves from the report's credibility. We know 2 of the alleged planes involved in this attack were grounded; while other 2 were still flying in other parts of U.S. (and remained commissioned for years) after they purportedly hit the WTC / Pentagon. Classified video reveals a cruise missile (or drone) hit the Pentagon. We know that well-built WTC towers could not naturally disintegrate into fine dust & molten steel particles, collapsing at near free-fall speed, without high-tech micro-nuke explosives and possible use of high-energy pulse weapon.

These inescapable facts, along with many eye-witness accounts in support of same, are too complex for feeble-minded ignoramuses to grasp. And of course, we have disinfo-shills on behalf of those responsible for these deeds who post their denialist misinfo to obfuscate the truth.

Which brings us to Alex-B [uK] retort; who loves to post a sentence or two of ridicule. And why not? It requires no effort, no skill, and no intelligence, to do so! He provides comic relief with his posted tripe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvis du skal sitere meg og svare meg så får du svare på det jeg spør om, ikke noe annet.

Hvorfor får du trusene i krøll av at en terror hendelse skjer samme uken som det har vært øvelse, mens det ikke er rart om det oppstår brann under brannvesents klokketest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...