Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Dette er sikkert bortkastet tid, men jeg prøver, i tilfelle det lar seg gjøre å nå frem med logikk og metode.

Jeg er villig til å godta at alle fremsatte konspirasjoner er tilfelle dersom bevisene tåler helt alminnelig gjennomgang og falsifisering ved hjelp av vitenskapelig metode.

Da må man begynne med å fremsette en teori - denne må dere som hevder at alt fra Kennedy skytingen, månelandingen, 9-11, Sandy Hook skytingen, Chemtrails, osv, fremsette. Dvs en vitenskapelig teori for hvert tilfelle. En vitenskapelig teori kan fremsettes, hvor en senere beviser at den er rett ved at den ikke falsifiseres. F.eks har vi gravitasjonsteorien - denne står fordi ingen har bevist at den er feil.

Dere må altså forklare hvilke bevis dere skal godta for å være enig i at teorien deres er feil. Det er slik vitenskapelig metode virker. Hvis dere ikke er villige til å underlegge påstandene deres (de er påstander inntil de er en vitenskapelig metode) må vi flytte disse debattene til religions- og alternativtenking forumene. Strengt tatt skulle det vært gjort for lenge siden for mye av det som er presentert er virkelig basert på tro.

Dersom det finnes en plausibel forklaring på hvorfor tårnene falt som er i tråd med det "de slemme mainstream media" rapporterer så er dette et hull i teorien deres - dersom den finnes. Spesielt hvis deres motargumenter også blir forklart eller avvist som uholdbar. Dette er måten man gjør dette på, etter at den vitenskapelige metode ble grunnlagt, det var da man sluttet å tro, tenke teoretisk uten å teste virkeligheten. Forstår dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert bortkastet tid, men jeg prøver, i tilfelle det lar seg gjøre å nå frem med logikk og metode.

Jeg er villig til å godta at alle fremsatte konspirasjoner er tilfelle dersom bevisene tåler helt alminnelig gjennomgang og falsifisering ved hjelp av vitenskapelig metode.

Da må man begynne med å fremsette en teori - denne må dere som hevder at alt fra Kennedy skytingen, månelandingen, 9-11, Sandy Hook skytingen, Chemtrails, osv, fremsette. Dvs en vitenskapelig teori for hvert tilfelle. En vitenskapelig teori kan fremsettes, hvor en senere beviser at den er rett ved at den ikke falsifiseres. F.eks har vi gravitasjonsteorien - denne står fordi ingen har bevist at den er feil.

Dere må altså forklare hvilke bevis dere skal godta for å være enig i at teorien deres er feil. Det er slik vitenskapelig metode virker. Hvis dere ikke er villige til å underlegge påstandene deres (de er påstander inntil de er en vitenskapelig metode) må vi flytte disse debattene til religions- og alternativtenking forumene. Strengt tatt skulle det vært gjort for lenge siden for mye av det som er presentert er virkelig basert på tro.

Dersom det finnes en plausibel forklaring på hvorfor tårnene falt som er i tråd med det "de slemme mainstream media" rapporterer så er dette et hull i teorien deres - dersom den finnes. Spesielt hvis deres motargumenter også blir forklart eller avvist som uholdbar. Dette er måten man gjør dette på, etter at den vitenskapelige metode ble grunnlagt, det var da man sluttet å tro, tenke teoretisk uten å teste virkeligheten. Forstår dere dette?

Godt forsøk!

Men de fleste påstandene her er blitt falsifisert mange ganger - også med linker til fagressurser og detaljerte faglige forklaringer.

Det som står igjen er at noen VIL tro på de falsifiserte versjonene selv om de beviselig er gale. Jeg tror ikke det finnes håp.....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er 

 

Godt forsøk!
Men de fleste påstandene her er blitt falsifisert mange ganger - også med linker til fagressurser og detaljerte faglige forklaringer.
Det som står igjen er at noen VIL tro på de falsifiserte versjonene selv om de beviselig er gale. Jeg tror ikke det finnes håp.....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Uansett, om det finnes håp eller ikke, det har jo ingenting å si. Det er ikke så mye vi vanlige folk kan gjøre. Man får bare leve livet sitt på best mulige måte.



Anonymous poster hash: 980b1...dd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uansett, om det finnes håp eller ikke, det har jo ingenting å si. Det er ikke så mye vi vanlige folk kan gjøre. Man får bare leve livet sitt på best mulige måte.

Anonymous poster hash: 980b1...dd6

 

Det er mye vi kan gjøre sammen, ved å lage et økende press med de opplysningene som finnes.

Uten internett hadde ikke dette vært så avslørt som det er, fordi avisene hadde kontrollert (filtrert vekk) opplysningene. Det at vi kan sitte en halv klode unna og følge med på akkurat samme råmateriale som alle andre hadde ikke vært mulig uten nettet.

 

Det at folk tror myndighetene ikke er i stand til denne galskapen og dermed avviser skuespillet før de har begynt å se på bevismaterialet er det som er farlig. Disse fokuserer på seg og sitt og overser viktige hendelser som kryper nærmere og nærmere og tar fra dem grunnleggende rettigheter til slutt.  Hva om ingen hadde oppdaget TISA-avtalen som bandittene prøver å legge over oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye vi kan gjøre sammen, ved å lage et økende press med de opplysningene som finnes.

Uten internett hadde ikke dette vært så avslørt som det er, fordi avisene hadde kontrollert (filtrert vekk) opplysningene. Det at vi kan sitte en halv klode unna og følge med på akkurat samme råmateriale som alle andre hadde ikke vært mulig uten nettet.

 

Det at folk tror myndighetene ikke er i stand til denne galskapen og dermed avviser skuespillet før de har begynt å se på bevismaterialet er det som er farlig. Disse fokuserer på seg og sitt og overser viktige hendelser som kryper nærmere og nærmere og tar fra dem grunnleggende rettigheter til slutt.  Hva om ingen hadde oppdaget TISA-avtalen som bandittene prøver å legge over oss?

Problemet er at du ikke forstår hva du ser, hører og leser. Du er blitt lurt, og du tolker verden fullstendig galt. Tenk om du kunne brukt ressursene dine på det som faktisk ER galt og trenger oppmerksomhet......

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rothschild-nwo.jpg The Rothschild-Owned Central Banks of the Worldhttp://nachgerichtet.is/2014/09/the-secret-puppet-masters-of-the-world-rothschild-exposed-500-trillion-worth.html Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

Hva vil du frem til?

Hvem har skrevet teksten på det bildet?

Hva er motivet for å lage en slik oppstilling?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R&P

 

Fikk aldri svar på denne:

 

 

Bare for løje: Kan du nevne en skyte-episode i USA som IKKE har vært 'false-flagg'???
 
 
Bare een!!!???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk aldri svar på denne:

 

Bare for løje: Kan du nevne en skyte-episode i USA som IKKE har vært 'false-flagg'???
 
Bare een!!!???

 

Jeg har ikke kunnskap om alle skyte-episoder i USA, bare noen av de kjente i senere tid.

 

Det ble oppdaget at Sandy Hook-episoden var et skuespill utført i regi av myndighetene, i samarbeid med mediene og skuespillerne selv, politiet, brannvesenet og en haug med involverte.

 

Disse har lurt befolkningen og verden forøvrig, til å tro at det var ekte og at 20 barn og 6-7 voksne ble drept.

Det er så klart et alvorlig falskspill. Ingen døde i denne forestilingen. All trenering, løgn og dekkoperasjon fra de involverte viser dette.

 

Om det finnes reelle skyteepisoder, og det gjør det helt sikkert, så gjør ikke det jukse-skuespillet i Sandy Hook til noe annet enn det er. Et myndighets-utført juks og svindel mot folket.

 

 

Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----

Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

 

 

 

Det var ikke spørsmålet.

 

I din daglige søken etter piss og vrøvl som du kan spamme KG med, så må du ha kommet over en og annen skyting, et eller annet sted i verden, en eller annen gang.

 

Jeg spør deg simpelthen om å nevne en sånn episode hvor du mener det ikke er grunn til å utvikle en konspirasjonsteori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke spørsmålet.

 

I din daglige søken etter piss og vrøvl som du kan spamme KG med, så må du ha kommet over en og annen skyting, et eller annet sted i verden, en eller annen gang.

 

Jeg spør deg simpelthen om å nevne en sånn episode hvor du mener det ikke er grunn til å utvikle en konspirasjonsteori.

 

Har du en medfødt magnetisme som virker på piss og vrøvl siden du alltid kommenter sånt, og samtidig ikke klarer å la være å nevne det?

Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du en medfødt magnetisme som virker på piss og vrøvl siden du alltid kommenter sånt, og samtidig ikke klarer å la være å nevne det?

Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

 

 

 

Det skal du slettes ikke se bort ifra!

 

Når KG, i strid med sine egne retningslinjer, tillater spekulasjoner i dette omfanget, og dette til og med mens man pisser på foreldre som har mistet sine barn, da må jo noen si ifra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal du slettes ikke se bort ifra!

 

Når KG, i strid med sine egne retningslinjer, tillater spekulasjoner i dette omfanget, og dette til og med mens man pisser på foreldre som har mistet sine barn, da må jo noen si ifra.

 

Da foreslår jeg at du bare fortsetter å tro at det var drepte barn, slik som den flirende, fleipende rettsmedisineren med dusteoppførsel langt utover det normale meldte om. Mens politimenn stod ved siden av og så ned i bakken når de ikke klarte å holde fliret unna, mens rettsmedisineren fortalte løgnene sine i den sørgelige "seriøst alvorlige" situasjonen.

 

Hvis du lar deg lure av dette så skjønner jeg at du også lar deg lure av Robbie Parker i videoen noen innlegg tilbake, han som starter sippe-talen sin med innledende fleip, dagen etter å "ha mistet et barn". Du må gjerne få drømme videre.

 

Jeg nevnte at det ble startet pengeinsamlinger på nett noen dager i forveien for "skytingen". Hvor sannsynlig er det? Noen synske må jo også være med på leken om pengene, ikke sant?

 

Dette er ikke spekulasjon, det er dokumentert av ivrige medmennesker som ikke tolererer at myndighetene prøver å lure befolkningen til å godta strengere våpenlover.

 

 

Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da foreslår jeg at du bare fortsetter å tro at det var drepte barn, slik som den flirende, fleipende rettsmedisineren med dusteoppførsel langt utover det normale meldte om. Mens politimenn stod ved siden av og så ned i bakken når de ikke klarte å holde fliret unna, mens rettsmedisineren fortalte løgnene sine i den sørgelige "seriøst alvorlige" situasjonen.

 

Hvis du lar deg lure av dette så skjønner jeg at du også lar deg lure av Robbie Parker i videoen noen innlegg tilbake, han som starter sippe-talen sin med innledende fleip, dagen etter å "ha mistet et barn". Du må gjerne få drømme videre.

 

Jeg nevnte at det ble startet pengeinsamlinger på nett noen dager i forveien for "skytingen". Hvor sannsynlig er det? Noen synske må jo også være med på leken om pengene, ikke sant?

 

Dette er ikke spekulasjon, det er dokumentert av ivrige medmennesker som ikke tolererer at myndighetene prøver å lure befolkningen til å godta strengere våpenlover.

 

 

Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

 

 

Bare vrøvl og svada.

 

En flirende og fleipende rettsmedisiner er ikke bevis på noe som helst.

 

Ei heller en fleipende far.

 

Du bør lære deg selv litt om hvor irrasjonelt man kan opptre når man er dypt traumatisert.

 

Pengeinnsamling - bare vrøvl - du har ikke prestert noe som minner om bevis eller indisier.

 

Alt det er spekulasjon, av absolutt verste sorten.

 

Hele denne lange tråden, og alle idiottrådene som spammer forumet med konspirasjonsteorier, er intet annet enn spekulasjon.

 

Pervers, perfid, fornedrende spekulasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vrøvl og svada.

 

En flirende og fleipende rettsmedisiner er ikke bevis på noe som helst.

 

Ei heller en fleipende far.

 

Du bør lære deg selv litt om hvor irrasjonelt man kan opptre når man er dypt traumatisert.

 

Pengeinnsamling - bare vrøvl - du har ikke prestert noe som minner om bevis eller indisier.

 

Alt det er spekulasjon, av absolutt verste sorten.

 

Hele denne lange tråden, og alle idiottrådene som spammer forumet med konspirasjonsteorier, er intet annet enn spekulasjon.

 

Pervers, perfid, fornedrende spekulasjon!!

 

 

Men du spekulerer i at jeg bare vrøvler. Du gidder som sagt før ikke å sjekke saken i det hele tatt. Ren spekulasjon fra din side. Du klarer ikke google frem noe som helst fordi du kun oppholder deg her og skriver vrøvl og piss, i den tro at alle andre er dumme og evneveike - og spekulerende. Fy og fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du spekulerer i at jeg bare vrøvler. Du gidder som sagt før ikke å sjekke saken i det hele tatt. Ren spekulasjon fra din side. Du klarer ikke google frem noe som helst fordi du kun oppholder deg her og skriver vrøvl og piss, i den tro at alle andre er dumme og evneveike - og spekulerende. Fy og fy.

 

 

Jeg har googlet mye og mer enn du sikkert har.

 

Du frekventerer bare to slags nettsteder; konspirasjons-idioti sider, hvor du og dine likesinnede sitter og sirkel-*unker mens dere føler dere betydningsfulle, og så KG for å spre ditt perversitets-evangelium.

 

Jeg har for lengst lest alt relevant om 9/11 og månelandingen osv, og hver eneste bidige gang så blir dere debunked så bjellene visner.

 

Ikke ett håndgripelig bevis har dere klart å komme opp med, selv om dere legger ned millioner av timer i svineriet hvert år.

 

Men, jeg venter fremdeles, nevn en skyte-episode som du tror faktisk skjedde, og skjedde på den måten som MSM har rapportert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du frem til?

Hvem har skrevet teksten på det bildet?

Hva er motivet for å lage en slik oppstilling?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

 

Vil bare vise hvordan verden egentlig henger sammen.

Det er ikke gjort på 1-2-3 å ta alt inn over seg, men et sted må man begynne.

Bildet finnes flere steder, bl.a. i denne videoen som forklarer en hel del mer.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare vise hvordan verden egentlig henger sammen.Det er ikke gjort på 1-2-3 å ta alt inn over seg, men et sted må man begynne.Bildet finnes flere steder, bl.a. i denne videoen som forklarer en hel del mer.https://www.youtube.com/watch?v=n5dzXGTkM9A   Anonymous poster hash: 4bbfe...33e

Vennligst svar på spørsmålene!

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne reporter-skytingen som dukket opp i går...

Nå har det begynt å sirkulere flere falseflag-påstander om dette også.

Jeg sier ikke at jeg har tatt noe standpunkt ennå, men denne videoen viser pistolen og reporteren som løper vekk.

https://www.youtube.com/watch?v=hKxQUSrxikQ

 

Se y-tube kommentarene...

 

Så en annen også, hvor det var påfallende hvor mye de visste om gjerningsmannen etter få minutter, som at mobilen hans var under overvåkning mens han var på flukt. Virker ikke helt troverdig dette greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...