Gå til innhold

Se hva jeg fant idag:) dette er mitt nye kjæledyr:)


Anciol

Anbefalte innlegg

904932-7-1312591169008.jpg

Anonym poster: bfd9efebbe08e89ed4dd2678bc0c9ba6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med denne, TS?

Og ikke klag over en edderkopp på 5 cm - når de kommer opp mot 20 cm, kan dere klage. Da er de så tunge at de ikke kan løftes lengre. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fanget denne svære edderkoppen i Toolas gamle bur :) Har tenkt å studere den nøyere og ha den som dyr en stund før jeg slipper den fri:)735058_469268509775387_1026892883_n.jpg

EEEEEESJ... har mange sånne her hos meg ( bor i kj-leilighet), De er til ingen nytte, bare piler over gulvene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lever den:) slipper den ut i hagen innen noen dager;:) da elessar(pusen min) har begynt å bli oppmerksom på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle satt den i en boks og fôret den med litt fluer.. da det blir gøy vettu! Du får skaffe deg årntli tella ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvete shitfuck in hell!

Anonym poster: 140fce3fb4bfe71a593e790218cca5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle satt den i en boks og fôret den med litt fluer.. da det blir gøy vettu! Du får skaffe deg årntli tella ;)

Har hatt en tarantell en gang som het Toola, men dessverre tråkket fatteren på den fordi den kom seg ut etter at gamle voffsen dyttet buret ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det utloves forresten dusør til de som finner årets største husedderkopp. Så hold øya åpne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...