Gå til innhold

Nå er våren her. Skal du kle deg som en hore?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Psh, TS er bare sur fordi han ikke har råd til et nummer.

Får?

Som i sau eller som kan ikke betale? Horer er som kjent ikke gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Tror faen meg jeg skal gå i parken å legge meg ned toppløs i sommer, bare for å irritere slike hjernedøde noksagter som ts. Skal kjøpe en ekstra trang hotpants så det bleke sideflesket henger utover, ha på meg liten bikinitopp så bilringene synes ekstra.

Kan du si når og hvilken park? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Nei, litt av jobben må nå du og gjøre.

Si by i hvertfall da, så jeg har litt å gå på, kjedelig om jeg skal stalke alle damer i Oslo for å så finne ut du er i kongsvinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Selvsagt skal jeg det, på samme måte som mange mannfolk rusler rundt i kun shorts om sommeren. (Hvertfall i denne byen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig som defineres som "Horete"? :s Når det er varmt ute er det dritdeilig å ha muligheten til å kle seg i noe litt lettere enn bobledress. Få litt sol og farge på den likbleke huden etter 9 mnd med vinter. De få ukene vi får tildelt sommer her i norge må nytes ned til det minste, om det så betyr at man må kle av seg ned til det mest nødvendige for å dekke "de private deler". Jeg elsker sommer, og halvnakne kropper. Kropp er jo vakkert! Uansett kvinnekropp eller mannekropp, det er vakkert! Men hvilken del av dette er "horete"?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er flere her som tuller og spøker om det men jeg synes ikke det er morsomt i det hele tatt! Slike holdninger skremmer meg veldig...

Anonym poster: 3e0c182b458ca9f1fb9c92d817a4253a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Så må man huske på at denne tråden ligger på skråblikk. Her er det generelt litt høyere takhøyde enn i de andre rommene. Har man spørsmål, eventuelt kommentarer, til moderering eller lignende skal dette tas på pm til moderator eller på ris og ros. Tråden blir stående da den ikke bryter med noen regler slik den står nå.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns TS får holde seg innendørs dersom han (?) ikke tåler å se kvinnehud uten å tenke at hun er en hore.

Anonym poster: d0279494a1384d4f71ee5f108b2bd48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner om at kommentarer til moderering skal enten tas på pm til moderator eller på ris og ros. Kommentarer rundt dette vil bli slettet.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fremdeles på definisjonen av å kle seg som ei hore i denne sammenhengen.. "/

Det er å kle seg for å vise frem varene som man har til utleie.

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk tildels litt enig med TS jeg da. Syns man kan la litt være igjen til fantasien. Det ikke snakk om å dekke seg til. Shorts/skjørt og topp er da bare fint og deilig å gå med. Men det er utrolig mange som ikke kan forskjellen på sexy og slutty.

Og jeg liker ikke disse gjennomsiktige toppene. Syns det er harry.(Men det er min mening, og folk mener forskjellig.) Hvorfor kan de ikke da bare gå uten? Gjør jo ingen forskjell. Men nei. Jeg syns ikke man skal gå rundt og vise kroppen sin til gud og hvermann midt i gatene. Jeg personlig er opptatt av å ikke "dele ut" kroppen min til hvem som helst, og foretrekker å holde måten jeg kler meg på til en viss grad decent.

Jeg blir nok sett på som ganske konservativ av veldig mange her inne, men jeg syns faktisk ikke det er helt greit at vilt fremmede mennesker skal kunne nappe løken til fantasier om meg uten mitt samtykke. Det er min kropp, og jeg som bestemmer hva den kan "brukes til". Er selvfølgelig ikke noe jeg får gjort med det, og jeg gidder heller ikke å lage noe stort oppstyr ut av det. Men det er sånn jeg ser på det da.

Man kan kle seg luftig og fint, uten å flashe alt man har. Men selvfølgelig, hvis folk absolutt vil gjøre det - så skal jeg ikke gå rundt å kjefte og smelle. Tenkte bare å si min mening rundt det når det først var blitt tatt opp. (:

(Må ikke folk tro jeg går i heltdekkende joggedress om sommeren da. ;))

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å kle seg for å vise frem varene som man har til utleie.

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

Den ser jeg, men jeg skjønner fremdeles ikke forskjellen på å kle seg horete og å kle seg til sommer.. Vil du utdype det litt mer? Her i tråden høres det ut som om det å ta på seg en shorts og en singlet tilsvarer å stå til utstilling og å selge kroppen sin. Det er den biten jeg ikke greier å finne ut av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvordan andre kler seg blander jeg meg rett og slett ikke bort i. Det er deres valg i et fritt land i vesten å velge klesdrakt selv.

Hvordan jeg velger å kle meg selv er en helt annen sak. Og jeg liker ikke at noen skal kalle det at jeg eventuelt har på meg noen plagg som "viser frem varene" skal andre faktisk la være å bry seg med. Jeg vet hvordan en hore pleier å gå kledd og selv om dagens ungdom av og til kan gå utfordrende kledd er det langt derfra og til horete.

Og så skal vi huske at mørkemennene og damene som ønsker oss tilbake til tekkelghetens grenser ofte er helt ekstreme i sine synspunkter. Så hvilke av disse ekstremistenes skal vi høre på? De som mener at burka er eneste akseptable eller holder det med plissert skjørt til anklene og tekkelig hvit bluse og 50 denier longs?

Og hva er egentlig tekkelig antrekk for menn - vi skjøre kvinner kan jo i følge disse mørkemennene ikke skrelle to auberginer en gang uten at vårt febrile sinn går i spinn. Hva vil skje med oss dersom vi blir utsatt for en stram skjorts og en eksponert sixpack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som en kjent person en gang sa (forkorta litt for jeg er lat)

"Hvis jeg går med politiuniform må jeg tåle at folk tror jeg er politi."

Hvis dere damer går med hore-uniform må dere tåle at vi tror dere er horer.

Anonym poster: bf5b117f8aaba144071e8a6f338957ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kjent person en gang sa (forkorta litt for jeg er lat)

"Hvis jeg går med politiuniform må jeg tåle at folk tror jeg er politi."

Hvis dere damer går med hore-uniform må dere tåle at vi tror dere er horer.

Anonym poster: bf5b117f8aaba144071e8a6f338957ae

Lenge siden du har fått deg en beta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kjent person en gang sa (forkorta litt for jeg er lat)

"Hvis jeg går med politiuniform må jeg tåle at folk tror jeg er politi."

Hvis dere damer går med hore-uniform må dere tåle at vi tror dere er horer.

Anonym poster: bf5b117f8aaba144071e8a6f338957ae

Så vektere er politimenn og sentervektere med røde bukser er ambulansepersonell, fordi uniformene tross alt kan minne om hverandre? Sist jeg sjekket har ikke prostituerte en uniform. Det er hva de gjør som skiller de fra hverandre. Akkurat som en streetwalker som står på et hjørne og hoier etter folk kan skilles fra ei vårkledd jente som bare går rundt.

Forøvrig kan søsteren din være prostituert for alt du vet, siden de ikke har uniform. Dust.

Anonym poster: debcbc2931fa9cdb538a12ff2b5f27ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg så en prostituert hadde hun på seg jeans og boblejakke, skjerf og vanter. TS tror de går i nettingstrømper og lakkstøvletter, sier litt om hvor mye (eller lite) han skjønner av verden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...