Gå til innhold

Nå er våren her. Skal du kle deg som en hore?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dummeste tittelen jeg noen gang har lest. Hvis du mener at shorts er horete, så ja - da skal jeg vel kle meg som en hore :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

Du, TS, hva med å pakke kofferten og reise hen dit hvor folk ikke kler seg som "horer" i følge deg? Eventuelt bare å flytte dit?

Kan du også være så snill å definere hva en hore bekledning er ?

Selv har jeg sett prostituerte i sentrum godt kledd med jeans, jakke..osv. So... Please, tell me ?

Så vil jeg veldig gjerne, du som ts, definere betydningen av hore.

Enten er du bare fullstendig skutt i hodet, eller så er du så jævlig trangsynt og lite tilpasset med den norske befolkningen, i landet, fordomsfull og helt klikk... Hvis det plager deg så inn i helsikes at damene i landet her gjør som de vil, kler seg etter været og NYTER finværet og bruk av sommer klær. Bør du få ordnet deg en enveisbillett til ingen mannsland, kanskje Iran hvor du kan få syrebehandling til øya. Eller rett og slett gå i hi som bjørner. =)

Ps... Idiotier får idiotiske svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg skal kle meg som en knakandes flott ivar-ballong!

Anonym poster: 55fbaf03cdd2e91c4f53d9267073d708

Nå spør jeg her også, ettersom det er plent umulig å få svar i andre tråder, både for meg og mange andre. Hva er en Ivarballong?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett så er det stygt å se kvinner gå rundt og skilte med varene sine. Spar oss!

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

Jeg kler meg ikke lettkledd for å skilte med varene mine - varene er allerede solgt.

Jeg kler meg lettkledd fordi det er 26 grader og steikende sol i Trondheim i dag, og har ingen planer om å brenne opp.

Anonym poster: 8aaa8268f9c0d025ced177e7d705a942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ler godt av TS, hiver av meg shorts og singlet, og tar på meg bikinien og tusler ut og legger meg i solen :biggrin: aahh...ett snev av sommer! FYI når det er varmt er det naturlig at det blir mindre klær å se på både kvinner og menn. Du får la være å kikke så veldig etter disse jentene om du ikke liker hvordan de ser ut. Du er sikkert bare overopphetet TS...en god kalddusj er å anbefale!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...