Gå til innhold

Nå er våren her. Skal du kle deg som en hore?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

går akkurat sånn som jeg vil, for at jeg skal føle meg kometfabel og lett, Hvordan andre ser på det, er ikke mitt problem, men, NEI, kler meg ikke som en hore eller tøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår at TS flytter til et annet land, f eks Afghanistan hvis det er så fælt å se på jenter som går horete kledd i hans øyne.

Anonym poster: f6cbd69f5804e2cd026f137a4e45385d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær? Var vi i samme by? Jeg syns det var møkklaldt og gikk med lue og skjerf utenpå jakke.

Men varer? Jeg syns det er et ganske ekkelt uttrykk for pupper etc.

Ts, du får holde deg innendørs. Eller flytte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var det ganske fint vær her i Oslo så selvsagt mange hore-wannabes med gjennomsiktige skjorter/bluser som man kan se hud og bh gjennom og ekstremt korte skjørt.

Regner med at flere av disse er medlemmer av forumet. Så fortell meg. Hvorfor dette behovet for å se ut som en hore? Er det virkelig så viktig å vise mest mulig hud?

Anonym poster: a51a79dddda2e8f2793dafe17150a78a

Moralpoliti?

Når skal du slutte å kle deg som en pikk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergikeren

Det er rart med det. Kler vi oss praktisk etter vær og temperatur, er vi kjedelige megger som ikke behersker kunsten å pynte seg for mennene. Viser vi litt hud og kler oss sexy, er forsyne meg det også galt ... :klo:

Men nei, jeg kommer nok til å kle meg ganske tekkelig en stund til. I alle fall utenfor husets fire vegger ... ;) Sikkert kjedelig og traust, men til lags åt alle kan ingen gjera ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes menn som ikke kan kontrollere seg ja. De kalles voldtektsmenn. Men uansett så er det stygt å se kvinner gå rundt og skilte med varene sine. Spar oss!

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

Det der er så feil som det kan få blitt. Selvsagt kan voldtektsmenn kontrollere seg.

Om du i fullt avor mener det du sier her, så fratar du voldtektsmannen alt ansvar og legger det på kvinnen.

DET, i motsetning til en lett klesdrakt, er provoserende. Tenk deg om før du svarer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes menn som ikke kan kontrollere seg ja. De kalles voldtektsmenn. Men uansett så er det stygt å se kvinner gå rundt og skilte med varene sine. Spar oss!

Anonym poster: 532fcb9e20b2a9bac77afae5fdc13b1a

Ikke rart du synes kvinner ser ut som horer når du mener kroppsdelene våre er varer. Flytt til Saudi Arabia hvor det er forbudt for kvinner å lure menn med varene sine, ingen horete hud eller fristende hårmanker synlig der som kan drive stakkars menn til voldtekt.

Eller bare kryp tilbake under den steinen du kom fra og tilbring sommeren der.

Anonym poster: 1379a21788dcffe5325c45a2e8d90ee3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan de gå som de vil. Men jeg har da faen meg rett til å kritisere jenter som er så sultne på oppmerksomhet at de får selv gatehorene ved Oslo Børs til å se ut some Mor Theresa.

Anonym poster: a51a79dddda2e8f2793dafe17150a78a

Hahahahahahaha :ler: Fra nå av skal jeg kle meg enda mer "horete" enn det jeg gjør - og jeg håper jeg går forbi nettopp deg :D

Anonym poster: 4d5b0f6080318af85279bdd0bd41d291

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahaha :ler: Fra nå av skal jeg kle meg enda mer "horete" enn det jeg gjør - og jeg håper jeg går forbi nettopp deg :D

Anonym poster: 4d5b0f6080318af85279bdd0bd41d291

Virkelig tenkt å kle deg annerledels for å irritere noen over nettet?

Anonym poster: 056aebd20e527054afda711c8730b8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

:rodmer: Da blir du fin Gun! Ta med deg Yme i korsett og fortell hvor dere spankulerer ;)

Så så drit bra ut, 3 minutter på gata og jeg hadde fått 20 tilnærminger av menn, to timer senere med blowjobs og jeg tjente hadde opptjent 10 000kr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så drit bra ut, 3 minutter på gata og jeg hadde fått 20 tilnærminger av menn, to timer senere med blowjobs og jeg tjente hadde opptjent 10 000kr.

Jeg blir kvalm selv om jeg skjønner det ikke er sant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jepp skal kle meg som en hore, masse ruge i ansiketet, knall rød lebestifft, masse permanent i håret så det blir krøllete, miniskjørt så kort at ballene mine syns, støvletter langt opp på låra, ikke noe bh men trang tropp som viser kløft.

mmm sexy .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kler meg som jeg vil, og om jeg kan ergre noen trangsynte konservative tullinger i samme slengen, så gjør jeg såklart det med glede.

fortsett livet sånn, så ender det sikkert fint:-)

Anonym poster: 526b82d5029dc4794e1be7eb375ba79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har et problem med å se jenter i veldig korte skjørt forstår jeg, Men hvor kort snakker vi om? Hvis det dekker til stumpen og man klarer å bøye seg ned uten å vise rumpehulen syntes jeg ikke det er noe å klage over. Jeg syntes at det er folk som deg som ødelegger for moroa - hva så om jenter vil kle seg med en gjennomsiktig topp for litt oppmerksomhet? Jeg gjør det ikke, men for dem som gjør det, gjør de det ford man ikke kan gjøre det når man er 30 +.......

Anonym poster: 0887edbe8441445e53d9d5e9410cae35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kle meg horete fordi mamma lærte meg at man må dele på godene, sharing is caring vet du :blomst:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal kle meg horete fordi mamma lærte meg at man må dele på godene, sharing is caring vet du :blomst:

mammaen min lærte meg at ingen vil ha kua når melken er gratis. Flaks så er vi ingen kyr! :blomst:

Anonym poster: 056aebd20e527054afda711c8730b8fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammaen min lærte meg at ingen vil ha kua når melken er gratis. Flaks så er vi ingen kyr! :blomst:

Anonym poster: 056aebd20e527054afda711c8730b8fe

Hvem har sagt noe om gratis? Horerier er jo ikke gratis pr.definisjon :opplyser:

Uansett, så er det allerede noen som har denne kua her :biggrin:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...