Gå til innhold

Lillehjeertet i magen <3


LilleSmile90

Anbefalte innlegg

Ja det er bra at man finnet ut litt :) Merker at pillene mot uvi har gjort litt underverk. har ikke vondt lenger :D JIPPI :D :D :D

Ja det er kjempe deilig å høre at det er liv der inne. mange plutselige høye dunkelyder :) ikke luft, har ikke vært plaget med det på lenge :D var kun plaget med det istarten.

Skulle ønske jeg kjente sparkene, men det gjør jeg ikke. Tror at livmora mi ligger ganske langt bak også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vært på jobbintervju. Det gikk bra, så får bare vente å se. Mange som hadde søkt så jeg :P Fikk skryt for den ryddigste cv og søknaden ;D

Lagde en god laksemiddag til mannen idag. Laks, spagetti med pesto og grønnsaker. Det smakte helt himmelsk.

Istad tror jeg at jeg kjente bevegelse fra babyen, men tviler jo litt. Tok doppleren og hørte på hjertelyden. og da var det masse romstering inni der. Det kan jo være masse rart, men liker å tro at det er babyen :)

Ellers har jeg hatt en fin dag. Lest litt og kosa meg. Imorgen skal jeg til kiropraktoren igjen. Gleder meg litt^^

Jeg har vært maks uheldig føler jeg. etter behandlinga av uvi, så har jeg fått sopp -.-

Aldri hatt uvi eller sopp før, så det var litt uvant gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt har jeg sovet helt greit. Litt luftsmerter i magen. også får jeg noen strekksmerter ved livmora/blæra når jeg beveger meg. de er ikke så deilige gitt :(

Var hos kiropraktor i dag. Bekkenet mitt er rett :D og ryggen så fin ut :D :D

Så jeg skulle bare ringe hvis jeg fikk noe vondt senere i graviditeten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hører dunkelyder, altså ikke hjertet, så er det babyen som sparker ;) Trur nok at det ennå er en stund til du kommer til å kjenne spark :( Og magen trenger heller ikke å bli synlig ennå.

Så bra at du er reparart i ryggen og bekkenet ;) Trur at gravide lett får sopp og uvi :(

God helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok en stund til jeg kjenner spark.

Ja det var deilig å bli reparert litt :P

Idag har jeg sovet kjempe lenge da jeg sov så dårlig inatt. Har veldig vondt i nakken og hodet. smertestillende hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre i dag! :blomst: Sov selv lenger i dag da jeg sover dårlig for tiden og sov litt bedre i natt.

Men trur ikke at du er langt unna spark og sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smertene i nakke og hode ga seg utover kvelden og natten :)

Nå har sambo sin familie kommet på besøk( bor i østfold og et annet sted). Moren til sambo bor i kjelleren her i huset(egen leilighet nede), så de er der :)

søsteren til sambo, niesa hans + hennes 2 sønner :)

De skal være her en uke, så det blir sikkert kjempe koselig :)

2 uker til ul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut ja ;) Vi reiser til mine foreldre i morgen, og møtte søstra mi og mannen på deres reise i dag :)

2 uker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg 17 uker på vei. og inatt kjente jeg 2 dunk litt under navlen. spilte på tlf så tenkte ikke på det før 30 sekunder etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 17 uker! :blomst: Akkurat 9 uker imellom oss ;) (kanskje jeg har sagt det før, hehe)

Så gøy med dunking i magen!! :strix: Jeg reagerte heller ikke med en gang den første gangen. Lå du i sengen? Jeg syntes i begynnelsen at det var lettest å kjenne spark liggende men så gikk det bort og det ble lettere å kjenne når jeg satt. Nå kjenner jeg det uansett men litt mindre når jeg står og går.

Ca en uke igjen til ul?? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

9 uker og 1 dag som skiller oss ja :D Det er litt arti ^^ for jeg husker alltid at du har ny uke 1 dag etter meg, så da må jeg jo inn å gratulere :P

Ja lå i sengen når jeg kjente det :) Litt arti å kjenne at nå nærmer det seg at jeg kjenner mer og mer liv :D :D :D Wiii for en herlig følelse :)

Ja i går var det 1 uke til UL :) gleder meg så utrolig masse ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en herlig følelse!! ;) Jeg kjenner gutten ganske sterkt nå og vet at det kommer til å bli enda sterkere! :danse: Bare han ikke holder meg våken om nettene da :fnise:

Ha en fin onsdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uken her har vært helt forferdelig når det gjelder søvn og døgnrytme. Har snudd døgnet totalt :P

Sovner i 5-7 tiden og sover til 14 tiden. Hele dagen blir ødelagt føler jeg så nå må jeg prøve å rette den opp :)

Siden jeg ikke jobber i sommer, så har jeg mye slappeavtid -.- men jeg skal på overraskelses besøk hjem til der jeg er fra den 29 :D :D Bare mamma og pappa som vet det. Så blir artig å overraske søsken og tantebarna :)

KUN 2 DAGER IGJEN TIL ORDINÆR ULTRALYD :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er lurt å snu på den døgnrytmen, ikke bra i lengden å gå sånn :)

Oj det blir spennende, både OUL og overraskelsesbesøk! ;)

Håper du får en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ULTRALYD KL: 10.45 :D

Gleder meg som en liten unge. Har ikke fått noe søvn inatt :( la meg kl 21.45, men ikke klart å sove. Når jeg først sovnet, så bråvåknet jeg etter 2 min :(

Skal kjøre herfra kl 8. Tar 2 -2,5 time å kjøre til sykehuset :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

YAY! Bare litt over en time til nå :danse: Masse lykke til!! Skjønner godt at du ikke fikk sove. Tenk hvis det er trillinger? :fnise: Neida bare tulla ;) Hadde ikke du en tidlig ul? Oj langt å kjøre, er glad jeg bor ca 10-15 min unna mitt sykehus med tanke på fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en GUTT i min mage :D for en hærlig følelse å se lillegutt på skjermen. Var veldig aktiv, så var vanskelig å ta bilde av han. Men snoppen viste han ganske så ofte :P

Alt stod bra til med han og jeg fikk ny termin. 22.desember. Så da er jeg 2 dager lenger :D

Fikk masse klær av ei venninne, så da har jeg nok klær i str 50-62 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer med en gutt!! :strix: Jeg glemte å tippe på kjønnet! Er så kjekt å få klær, veldig snilt av folk å gi bort og det skal jeg selv når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...