Gå til innhold

Lillehjeertet i magen <3


LilleSmile90

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp en periode da jeg overhodet ikke ville ha fisk. Men er en del matlei for tiden, har ikke lyst på noe egentlig :P

Ha en super søndag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får virkelig kjenne på endringene i matveien for tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag :)

Her skinner sola som bare det og det er endelig litt mindre vind ute :P kanskje på tide å bevege seg litt ut i sola. så nå at det er 21 grader ute. så jeg turer ut i sola :)

Haa en kjempe fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe varmt her tidligere, kjentes ut som 30 grader på det varmeste! Men vet ikke hvor varmt det egentlig var, var skikkelig ubehagelig men skal ikke klage :laugh:

Ha en fin dag og en fin ny uke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg sittet ute i sola og kosa meg i varmen :)

Har vært plaget med mye vondt i hodet de siste dagene, og er svært trøtt. Sover utrolig dårlig om natta for tiden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine hadde jeg og en del av når jeg var ca like langt på vei som deg. Husk å drikk mye vann, spesielt pga varmen! :) Kjipt med dårlig søvn, vet hvordan det er :( God bedring! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :)

Hodepine er ikke noe deilig nei. Idag har vi vært på 1 times gåtur i skog og fjell :) kjempe deilig ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har sambo og jeg vært en tur på senteret og lette etter en BH med bredere stropper. Puppene mine detter ut av de jeg har og de støtter ikke noe bra. Jeg leitet på cubus, lindex og fant til slutt en bh på kappahl. :) den sitter veldig bra, så det er godt med en ordentlig bh ^^,

Må også fortelle dere at jeg har fått vite når jeg skal på UL :D 22.Juli :D :D :D forsatt lenge til, men tiden går sikkert litt fort. Det håper jeg hvertfall ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit med å lete etter BH for ikke så lenge siden, har gått fra C-cup til D-cup etter jeg ble gravid, og det er jo bare A-, B- og C-cup'er som er billig. Jeg vil ikke betale ca 400kr for en BH-jeg ikke skal bruke så lenge for puppene blir jo større når jeg får melk, og mindre igjen senere, kanskje tilbake til C-cup. Og kan jo ikke bare ha en BH heller for tiden. Merkelig at større størrelser er dyrere :( Men jeg fant til slutt en med D-cup i to farger og kjøpte en av hver :fnise: Jeg var på de butikkene du nevnte og H&M på to kjøpesenter, altså to cubus, to kappahl osv, men fant riktig på aller siste butikk som var Cubus :P Brede stropper er bra ja :)

22. juli :danse: Blir jo spennende! Skal dere vite kjønnet om de ser det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fra b cup til c cup. Kan forsatt bruke b cup, men puppen detter ut så ofte :P Jeg pleier jo å ha B til vanlig så prøvde å finne en b cup med breiere stropper. Det er så å si umulig :S

Det blir ikke breiere stropper før c cup.

Siden jeg bor i Alta så er det litt mangt med butikker å velge mellom :P

Jeg gleder meg så sykt til 22 juli. Det virker så leeeeenge til :o Ja vi vil begge vite kjønnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag våknet jeg ganske seint, da jeg sov skikkelig dårlig inatt. en urofølelse i hele kroppen, så da beveger jeg meg masse. Pluss at jeg må på do flere ganger i løpet av natten :P

Det er så fint at det er så lyst her i Nord, for første gang reagerer jeg på at det er for lyst ute :P våkner så sykt når jeg er oppe så mane ganger iløpet av natten :P

Men nok klaging nå. Idag har vi vært på stranda. Der grilla vi og solte flesket :P

Var deilig med litt sol på kroppen. vannet var utrolig kaldt så ble ikke akkurat noe bading. Men fylte en flaske med vann som jeg smurte utover kroppen for å kjøle meg ned :D

Fikk ikke så mye farge akkurat :/

Dagen har vært kjempe deilig. og jeg har tenkt masse på den lille i magen. Hvor mye jeg gleder meg til fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter og med å at jeg våkner litt ekstra pga lyst ute om natten. Men bruker sovemaske pga lyset (rullegardin er ikke tett nok for meg, hehe) og har den på når jeg går på badet, bare drar den bittelitt opp, men det hjelper neppe stort, kroppen får jo lys på seg uansett. Men jeg har slitt med lyse sommernetter i mage år. Mørke sommernetter er ca det eneste jeg savner med å bo i Oslo :fnise:

Koselig med stranda! :laugh: Jeg tenker og masse på nurket, er fremdeles litt vanskelig å tru at jeg er gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe godt flere har det slik med lyset :P

Tror jeg burde gå for innkjøp av sånn maske. Har lagt merke til at jeg sover best fra kl 07.00 til 12.00. rare greier :P

Ja det er rart å tenke på. Jeg kjenner jo ikke noe tegn eller symptomer nesten, så er veldig rart :P

Er 11 uker i dag :D Hipp hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover best fra jeg legger meg til ca kl 1-2 :P rare greier ja!

Ja det er rart å ikke merke så mye, jeg kjenner ennå ikke så mye selv. Svake bevegelser en sjelden gang og litt større mage, men føler meg ikke ordentlig gravid ennå, kan ikke tru at jeg har en baby på ca 25 cm der inne!

Hvordan er formen nå? Sover du bedre? Håper det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Sover ikke noe bedre nei :/ helt sykt at man kan reagere så på den midnattsola :P har blitt mer sulten de 2 siste dagene. nesten så jeg må spise hver 2 time :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanskelig med den vakre midnattsola :)

Er lurt å spise regelmessig som gravid for å holde blodsukkeret stabilt, for å kanskje unngå svangerskapsdiabetes. Så bare spis annen hver time, men kanskje holde deg til større måltider hver 4. time og et lite mellommåltid i mellom, så du ikke raser opp i vekt. Bare forslag ;)

Ha en fin dag og helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir mest sulten på natta :P og det passer seg ikke :( våkner av at jeg får kjempe vondt i magen, sånn skikkelig sulten vondt :(

Idag har somboeren og jeg laget knekkebrød av solsikkefrø, linsefrø og sesamfrø + egg :) De er kjempe gode. Spiste til frokost. Tok akkurat ut dagenbakst av ovnen :)

Også har vi kjøpt vogn til lillehjertet i magen. En brukt vogn. Simo kombivogn er min favoritt og har vært det i mange år. Liker ikke de nyeste modellene (2012 og 2013), så derfor kjøpte jeg en brukt.

Vogna var en eldre modell(2008), men den var i knallgod stand, så angrer ikke at jeg bydde på den. Fikk den for 2000. Og da fulgte det med noe greier til baggen, Absolutt verdt det :)

er 12 uker imorgen :O wiiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI :D

Idag er jeg 12 uker på vei :D Tid for å senke skuldrene ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn og 12 uker! :strix:

Jeg klarte ikke senke skuldrene før ultralyden, sikkert fordi jeg har mistet før, var så utrulig godt å se at det faktisk er en baby der inne og ikke bare innbilning! :) Hvorfor har du hatt en babyvogn-favoritt i flere år? Jeg har aldri brydd meg om babyvogner før, og har ikke peiling på hva vi skal kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn og 12 uker! :strix:

Jeg klarte ikke senke skuldrene før ultralyden, sikkert fordi jeg har mistet før, var så utrulig godt å se at det faktisk er en baby der inne og ikke bare innbilning! :) Hvorfor har du hatt en babyvogn-favoritt i flere år? Jeg har aldri brydd meg om babyvogner før, og har ikke peiling på hva vi skal kjøpe :)

Idag hørte jeg hjertelyden med angelsound :D har høytalere som kan plugges inn i angelsounden så jeg fikk høre lyden kjempe høyt. tok opp med tlf og sendte til søster, moren og faren min :)

Jeg har passet barn i så mange år. fra jeg var 11 år ca. så har vært borti en del vogner. Og har 4 tantebarn :) Så da har simo blitt favoritten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...