Gå til innhold

Lillehjeertet i magen <3


LilleSmile90

Anbefalte innlegg

Ja kanskje det er det :)

Ja jeg får vel kanskje vurdere sånn seaband. Viktig å holde seg frisk og sunn for både lillingen og min sin del :)

Kjæresten holder på å lage hjemmelaget pizza nå :D ååååh som jeg gleder meg ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg hatt en del smerter i magen. Litt mindre øm i brystene :D det er deilig, men samtidig så blir man litt bekymret når det endrer på seg.

Har hatt en kjempe fin dag. Vært ute ved sjøen og spiste frokost med min kjære :) Han er så sjarmerende. Overrasker med sånne ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og Hopp :) I går var formen helt på bånn. var kvalm som bare det, slapp og masse luftsmerter og menssmerter i magen :/

Idag er formen bedre. nesten ikke kvalm. Spiste 3 appelsiner til frokost for å ikke bli kvalm :)

Skal snart til ei venninne å hjelpe henne med bachelor oppgaven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært bortreist? :) Kjempe bra at du er i bedre form ;)

Jeg er hjemme hos mor og far nå, så da er jeg bortreist ja :) ja formen er mye bedre. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen idag er kjempe fin og jeg er 8 uker på vei idag :D tiden går fort. har endel mensen lignende smerter, men de kommer og går som vanlig.

Fortalte mine foreldre at de skal bli besteforeldre :D tok 2 bleier der jeg skrev: bestefar/mormor sin tur å skifte bleie.

kjøpte en tåteflaske og et kort. La dette oppi en pynte papp pose og ga det til dem :) Skrev selvfølgelig på kortet da :D De ble kjempe glade^^,

Fortalte det til broren min også idag når vi var på besøk der idag. Jeg satt med tantungen på 6 mnd i fanget. han sa at jeg bare må ta a med meg :P Og da sa jeg at nei jeg orker ikke bli tobarnsmor allerede.

Da skjønte han fint lite og spurte om det var typen som var unge eller om jeg hadde fått meg katt :P

Så da sa jeg bare: Gratulerer du skal bli onkel :)

Han ble ganske satt ut og glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Selv gjorde jeg ikke så mye ut av det å fortelle, og er ennå mange som ikke vet det. Men artig sånn som du gjorde det :)

Ha en fin ny uke! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :)

Nå skal et nydelig kalkunstek måltid nytes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkun er godt! Vi har spist rester vi fikk med oss fra svigermor :)

Når har du forresten termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkun er godt! Vi har spist rester vi fikk med oss fra svigermor :)

Når har du forresten termin? :)

Foreløpig har jeg termin 24.12.13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hipp Hurra alle sammen :)

Idag og den siste tiden har jeg vært i helt super form. er ikke noe kvalm og har ikke vært det på 1 uke. :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja da blir det en ordentlig julegave ;)

Så bra at du er bra! :laugh: Hatt en bra dag i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja da blir det en ordentlig julegave ;)

Så bra at du er bra! :laugh: Hatt en bra dag i dag? :)

Ja det blir nok verdens beste julegave :) gleder meg masse. Ja jeg har hatt en kjempe fin dag. veldig sliten bare :P enn din dag ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare daffa i går, var sliten og forkjøla, samboer og. Så vi gadd ikke finne på noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har min kjære og jeg brukt dagen på å daffe i sola. vært en tur på stranda. jeg badet ikke da :P men det fristet veldig skal jeg si dere :)

Spiste nydelig lapskaus til middag. fyyy fader det er så godt. ble veldig glad for at jeg ikke reagerte negativt på kjøttet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldig dere!! :) Jeg skulle sette meg på verandaen siden det var sol men det var for kaldt for meg siden jeg ennå er forkjølet :( Trur det skal bli bedre i morgen

Lapskaus har jeg ikke spist på lang lang tid, er jo godt det :) Blir du kvalm av kjøtt? Jeg hadde en periode i begynnelsen hvor jeg ikke klarte svinekjøtt, ble kvalm av tanken, men det gikk over heldigvis, men nå har jeg lite lyst på fisk. Synd siden det er sunt :(

Ha en flott søndag i morgen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe kvalm for tiden, men har litt problemer med å spise kjøtt siden jeg ble kvalm av dety i starten :P men det har jo gått kjempe bra nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så mye på nett når jeg har vært hjemme hos mine foreldre. Nå er jeg tilbake i Nord og koser meg i varmen :) Her skinner sola som bare det. Har vært ute på lang kjøretur med sambo og nyti naturen :)

Imorgen er det time hos jordmor. Skal snakke med jordmora om fallots triade. Pappa hadde en medfødt hjertefeil, og søskna mine fikk tidligere UL pga det. Kan være arvelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...