LilleSmile90 Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #21 Del Skrevet 5. mai 2013 Ja kanskje det er det Ja jeg får vel kanskje vurdere sånn seaband. Viktig å holde seg frisk og sunn for både lillingen og min sin del Kjæresten holder på å lage hjemmelaget pizza nå :D ååååh som jeg gleder meg ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #22 Del Skrevet 7. mai 2013 Idag har jeg hatt en del smerter i magen. Litt mindre øm i brystene :D det er deilig, men samtidig så blir man litt bekymret når det endrer på seg. Har hatt en kjempe fin dag. Vært ute ved sjøen og spiste frokost med min kjære Han er så sjarmerende. Overrasker med sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #23 Del Skrevet 9. mai 2013 Hei og Hopp I går var formen helt på bånn. var kvalm som bare det, slapp og masse luftsmerter og menssmerter i magen :/ Idag er formen bedre. nesten ikke kvalm. Spiste 3 appelsiner til frokost for å ikke bli kvalm Skal snart til ei venninne å hjelpe henne med bachelor oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. mai 2013 #24 Del Skrevet 11. mai 2013 Har du vært bortreist? Kjempe bra at du er i bedre form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #25 Del Skrevet 12. mai 2013 Har du vært bortreist? Kjempe bra at du er i bedre form Jeg er hjemme hos mor og far nå, så da er jeg bortreist ja ja formen er mye bedre. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #26 Del Skrevet 12. mai 2013 Formen idag er kjempe fin og jeg er 8 uker på vei idag :D tiden går fort. har endel mensen lignende smerter, men de kommer og går som vanlig. Fortalte mine foreldre at de skal bli besteforeldre :D tok 2 bleier der jeg skrev: bestefar/mormor sin tur å skifte bleie. kjøpte en tåteflaske og et kort. La dette oppi en pynte papp pose og ga det til dem Skrev selvfølgelig på kortet da :D De ble kjempe glade^^, Fortalte det til broren min også idag når vi var på besøk der idag. Jeg satt med tantungen på 6 mnd i fanget. han sa at jeg bare må ta a med meg Og da sa jeg at nei jeg orker ikke bli tobarnsmor allerede. Da skjønte han fint lite og spurte om det var typen som var unge eller om jeg hadde fått meg katt Så da sa jeg bare: Gratulerer du skal bli onkel Han ble ganske satt ut og glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. mai 2013 #27 Del Skrevet 12. mai 2013 Morsom måte å fortelle det at du er gravid da Og hurra for åtte uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. mai 2013 #28 Del Skrevet 13. mai 2013 Selv gjorde jeg ikke så mye ut av det å fortelle, og er ennå mange som ikke vet det. Men artig sånn som du gjorde det Ha en fin ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #29 Del Skrevet 13. mai 2013 Tusen takk begge to Nå skal et nydelig kalkunstek måltid nytes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. mai 2013 #30 Del Skrevet 13. mai 2013 Kalkun er godt! Vi har spist rester vi fikk med oss fra svigermor Når har du forresten termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #31 Del Skrevet 17. mai 2013 Kalkun er godt! Vi har spist rester vi fikk med oss fra svigermor Når har du forresten termin? Foreløpig har jeg termin 24.12.13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #32 Del Skrevet 17. mai 2013 Hipp Hipp Hurra alle sammen Idag og den siste tiden har jeg vært i helt super form. er ikke noe kvalm og har ikke vært det på 1 uke. :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. mai 2013 #33 Del Skrevet 17. mai 2013 Å ja da blir det en ordentlig julegave Så bra at du er bra! Hatt en bra dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #34 Del Skrevet 17. mai 2013 Å ja da blir det en ordentlig julegave Så bra at du er bra! Hatt en bra dag i dag? Ja det blir nok verdens beste julegave gleder meg masse. Ja jeg har hatt en kjempe fin dag. veldig sliten bare enn din dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. mai 2013 #35 Del Skrevet 18. mai 2013 Bare daffa i går, var sliten og forkjøla, samboer og. Så vi gadd ikke finne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #36 Del Skrevet 18. mai 2013 Idag har min kjære og jeg brukt dagen på å daffe i sola. vært en tur på stranda. jeg badet ikke da men det fristet veldig skal jeg si dere Spiste nydelig lapskaus til middag. fyyy fader det er så godt. ble veldig glad for at jeg ikke reagerte negativt på kjøttet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. mai 2013 #37 Del Skrevet 18. mai 2013 Heldig dere!! Jeg skulle sette meg på verandaen siden det var sol men det var for kaldt for meg siden jeg ennå er forkjølet Trur det skal bli bedre i morgen Lapskaus har jeg ikke spist på lang lang tid, er jo godt det Blir du kvalm av kjøtt? Jeg hadde en periode i begynnelsen hvor jeg ikke klarte svinekjøtt, ble kvalm av tanken, men det gikk over heldigvis, men nå har jeg lite lyst på fisk. Synd siden det er sunt Ha en flott søndag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #38 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg er ikke noe kvalm for tiden, men har litt problemer med å spise kjøtt siden jeg ble kvalm av dety i starten men det har jo gått kjempe bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. mai 2013 #39 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er jo bra Vi har nydelig vær i dag! Dere og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #40 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har ikke vært så mye på nett når jeg har vært hjemme hos mine foreldre. Nå er jeg tilbake i Nord og koser meg i varmen Her skinner sola som bare det. Har vært ute på lang kjøretur med sambo og nyti naturen Imorgen er det time hos jordmor. Skal snakke med jordmora om fallots triade. Pappa hadde en medfødt hjertefeil, og søskna mine fikk tidligere UL pga det. Kan være arvelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå