Gå til innhold

Hvordan få oppmerksomheten til en skytte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt om noen som liker å kjede seg faktisk.

Men kjedelige perioder blir det uansett. Sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror skytter er mentalt aktive og interessert i intellektuelle ting, reiser, høyere utdanning, filosofi, kultur, å utforske og oppleve nye ting.

Anonym poster: 75e5c994d149c73c52f45dedc8910558

Hmm, jeg er jomfru og er opptatt av de samme tingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som liker å kjede seg faktisk.

Men kjedelige perioder blir det uansett. Sånn er livet.

Tenkte det samme som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har snakket en del med en mannlig skytte, men nå har det vært stille en stund. Jeg kjenner han, og jeg har begynt å falle for han. Men hvordan skal jeg få oppmerksomheten hans?

Anonym poster: fc2064ff2011b6f7cc0159b8017b4140

Bare ty til de vanlige tingene, men hold kjeft om at du faktisk lar de greiene der styre livet ditt. Det kan være skaden allerede er skjedd siden det er stille.

Anonym poster: 1585fa6ead30071e91e569a80a4d35c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fnise litt av hvor uvitende mange er :ler:

Det heter seg at skytter fort blir rastløse og ikke liker å kjede seg. (mer eller mindre, hvordan resten av horoskopet ser ut har også mye å si her, samt ascendant/descendant, månetegn, osv.) Og selv om dette til en viss grad er noe som stemmer for de fleste, uansett stjernetegn, så er det mer framtredende og definerende hos en skytte. Det er der dere skeptikere ikke forstår (ev. ikke vil forstå). Det blir litt som å se essensen i et menneske om du vil.

Men jeg tror det er noe med det at hvis du virkelig ikke vil forstå den biten der, så kommer du alltid til å være skeptisk, for det er en vesentlig del du faktisk ikke evner å se/sette deg inn i ;)

For å svare TS- Jeg vil tippe han kan oppfattes som en med litt liten selvkontroll/beherskelse, litt mye armer og bein (ikke nødvendigvis i fysisk forstand ;) ) og litt slentrete. Vil tippe han er veldig fri i tankene og væremåten, selv om han ikke nødvendigvis viser dette utad. Han er rettferdig og raus. Du føler deg neppe "kvalt" i hans nærvær, han lar deg drive med ditt så kan han drive med sitt. Han er et ildtegn, så han kan kanskje virke litt "på hugget", kan virke som han er litt på randen. Her igjen kommer dette med selvkontroll og å være fri inn i bilde.

Men om han f.eks har ascendanten i skorpionen kan han ha en mer innadvent væremåte, kanskje ikke like sprudlende. Har han ascendanten i Steinbukken f.ek,s kan han virke mer fattet, mer kontrollert. Hvordan Mars har også en del å si for hvordan drivkraften og hvor på hugget han er ;) Det er myyye som spiller inn!

Hvordan du får hans interesse er veldig vanskelig å svare konkret på :klo: Det avhenger f.eks av hvilken setting du treffer han, hva slags forhold dere har pr. i dag, hvilken tegn du er, og hva han tenker om deg fra før av.

Det er ikke bare sånn at siden han er en skytte så må han jo like jakt så da er det bare å begynne å snakke om jakt :ler: Det går mer på å se hvordan han funker som person :jepp:

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må fnise litt av hvor uvitende mange er :ler:

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

Og jeg fniser litt av deg som tror på astrologi. :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fnise litt av hvor uvitende mange er :ler:

For å svare TS- Jeg vil tippe han kan oppfattes som en med litt liten selvkontroll/beherskelse, litt mye armer og bein (ikke nødvendigvis i fysisk forstand ;) ) og litt slentrete. Vil tippe han er veldig fri i tankene og væremåten, selv om han ikke nødvendigvis viser dette utad. Han er rettferdig og raus. Du føler deg neppe "kvalt" i hans nærvær, han lar deg drive med ditt så kan han drive med sitt. Han er et ildtegn, så han kan kanskje virke litt "på hugget", kan virke som han er litt på randen. Her igjen kommer dette med selvkontroll og å være fri inn i bilde.

Men om han f.eks har ascendanten i skorpionen kan han ha en mer innadvent væremåte, kanskje ikke like sprudlende. Har han ascendanten i Steinbukken f.ek,s kan han virke mer fattet, mer kontrollert. Hvordan Mars har også en del å si for hvordan drivkraften og hvor på hugget han er ;) Det er myyye som spiller inn!

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

Du snakker om å helgardere seg! :smoke:

Alt dette kan faktisk gjelde for hvilken jævel som helst hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man leser beskrivelsen Geit i den kinesiske astrologien, er det nesten så man blir litt "religiøs", likevel:

"Goat Those born under the Chinese Zodiac sign of the Goat enjoy being alone in their thoughts. They’re creative, thinkers, wanderers, unorganized, high-strung and insecure, and can be anxiety-ridden. They need lots of love, support and reassurance. Appearance is important too."

Anders Behring Breivik er en Geit....

Anonym poster: 0de395f4ab89a7fe81eb6fd543bebec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man leser beskrivelsen Geit i den kinesiske astrologien, er det nesten så man blir litt "religiøs", likevel:

"Goat Those born under the Chinese Zodiac sign of the Goat enjoy being alone in their thoughts. They’re creative, thinkers, wanderers, unorganized, high-strung and insecure, and can be anxiety-ridden. They need lots of love, support and reassurance. Appearance is important too."

Anders Behring Breivik er en Geit....

Anonym poster: 0de395f4ab89a7fe81eb6fd543bebec8

Jeg tviler på du finner noen som passer sammen med den geita, uansett hvor godt horoskopet klaffer.

Anonym poster: 1585fa6ead30071e91e569a80a4d35c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om å helgardere seg! :smoke:

Alt dette kan faktisk gjelde for hvilken jævel som helst hehe

Hvor er helgarderingen?

Hva er det som gjør deg til nettopp den du er da? Miljø og arv? Det er alt?

Hva om du går ett skritt lenger enn det, og ser på hva som virkelig gjør deg til deg. Hvordan du er, sett bort i fra alt det tillærte, bort fra arv, bort fra miljø. Se på dine grunnleggende personlighetstrekk. Det handler om å gå dypere i personligheten, finne essensen av hvem du er, energien om du vil. Og der er det en del felles for hvert av stjernetegnene. Men som jeg skrev tidligere- hvis du ikke evner å SE så kommer du alltid til å forbli skeptisk.

Vil forresten tippe du er en skytte selv.

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er helgarderingen?

Hva er det som gjør deg til nettopp den du er da? Miljø og arv? Det er alt?

Hva om du går ett skritt lenger enn det, og ser på hva som virkelig gjør deg til deg. Hvordan du er, sett bort i fra alt det tillærte, bort fra arv, bort fra miljø. Se på dine grunnleggende personlighetstrekk. Det handler om å gå dypere i personligheten, finne essensen av hvem du er, energien om du vil. Og der er det en del felles for hvert av stjernetegnene. Men som jeg skrev tidligere- hvis du ikke evner å SE så kommer du alltid til å forbli skeptisk.

Vil forresten tippe du er en skytte selv.

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

Jeg gikk en tur på stien... Du kan resten.

Anonym poster: 6e70da22844382315d16e00fadcb72ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er helgarderingen?

Hva er det som gjør deg til nettopp den du er da? Miljø og arv? Det er alt?

Hva om du går ett skritt lenger enn det, og ser på hva som virkelig gjør deg til deg. Hvordan du er, sett bort i fra alt det tillærte, bort fra arv, bort fra miljø. Se på dine grunnleggende personlighetstrekk. Det handler om å gå dypere i personligheten, finne essensen av hvem du er, energien om du vil. Og der er det en del felles for hvert av stjernetegnene. Men som jeg skrev tidligere- hvis du ikke evner å SE så kommer du alltid til å forbli skeptisk.

Vil forresten tippe du er en skytte selv.

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

Det du lister opp der kan forklares bedre med psykologi og beslektede vitenskaper. Så hvorfor skal man kaste bort livet sitt på astrologi?

Anonym poster: 1585fa6ead30071e91e569a80a4d35c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du lister opp der kan forklares bedre med psykologi og beslektede vitenskaper. Så hvorfor skal man kaste bort livet sitt på astrologi?

Anonym poster: 1585fa6ead30071e91e569a80a4d35c6

Beslektede vitenskaper?

Det jeg lurer litt på er hvorfor noen er så til de grader aggressiv-anti. Hvis du er overbesvist over at det ikke er noe å "tro" på, hvorfor være SÅ opphengt i det? DA kan vi snakke om å kaste vekk livet sitt.

Lev og la leve? ;)

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beslektede vitenskaper?

Det jeg lurer litt på er hvorfor noen er så til de grader aggressiv-anti. Hvis du er overbesvist over at det ikke er noe å "tro" på, hvorfor være SÅ opphengt i det? DA kan vi snakke om å kaste vekk livet sitt.

Lev og la leve? ;)

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

Astrologi er en av mange sjangre som gir inntrykk av å gi noe til folk som gjør dem bedre/friskere, eller til og med tilbyr reell kunnskap. Isteden blir de lurt. Jeg kommer til å kjempe mot lureri av dette slaget til jeg ligger i grava. Ikke fordi astrologi er så farlig i seg selv, men fordi det inngår i et continuum som promoterer anti-vitenskap av det slaget som får folk til å tro de har el-allergi, får dem til å frykte vaksiner, mistro forskning, tro på vanvittige konspirasjoner som at jødene sto bak 911, og at kreft er menneskeskapt ++++

I det hele tatt, alt som er det stikk motsatte av kritisk tenkning.

Mostandere av kritisk tenkning finner man overalt, og det ser desverre ut til at det blir stadig mer av det. VG forsidene for eksempel. Jeg pleier etterhvert å gå ut fra at "helseråd" fra den kanten er bogus, inntill jeg finner ut at det ikke er det. Ofte er det bogus. Men det selger jo, så hvorfor skal jeg bry meg? Kanskje fordi jeg ikke liker at sjarlataner tjener penger på folks ulykke.

Anonym poster: 1585fa6ead30071e91e569a80a4d35c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er helgarderingen?

Hva er det som gjør deg til nettopp den du er da? Miljø og arv? Det er alt?

Hva om du går ett skritt lenger enn det, og ser på hva som virkelig gjør deg til deg. Hvordan du er, sett bort i fra alt det tillærte, bort fra arv, bort fra miljø. Se på dine grunnleggende personlighetstrekk. Det handler om å gå dypere i personligheten, finne essensen av hvem du er, energien om du vil. Og der er det en del felles for hvert av stjernetegnene. Men som jeg skrev tidligere- hvis du ikke evner å SE så kommer du alltid til å forbli skeptisk.

Vil forresten tippe du er en skytte selv.

Anonym poster: f7f91d1218f7b3522c1a5d184e66d292

Helgarderingen? Du skriver dette:

For å svare TS- Jeg vil tippe han kan oppfattes som en med litt liten selvkontroll/beherskelse, litt mye armer og bein (ikke nødvendigvis i fysisk forstand ;) ) og litt slentrete. Vil tippe han er veldig fri i tankene og væremåten, selv om han ikke nødvendigvis viser dette utad. Han er rettferdig og raus. Du føler deg neppe "kvalt" i hans nærvær, han lar deg drive med ditt så kan han drive med sitt. Han er et ildtegn, så han kan kanskje virke litt "på hugget", kan virke som han er litt på randen. Her igjen kommer dette med selvkontroll og å være fri inn i bilde.

Men om han f.eks har ascendanten i skorpionen kan han ha en mer innadvent væremåte, kanskje ikke like sprudlende. Har han ascendanten i Steinbukken f.ek,s kan han virke mer fattet, mer kontrollert. Hvordan Mars har også en del å si for hvordan drivkraften og hvor på hugget han er ;) Det er myyye som spiller inn!

Se da på det jeg har uthevet :smoke: hehe

Når det gjelder arv og miljø så vil det bestemme det aller meste i et individs personlighet, ja. Saken er forøvrig den at man aldri vet hvem og hva man arver i fra tidligere slektsledd på begge sider.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvis man leser beskrivelsen Geit i den kinesiske astrologien, er det nesten så man blir litt "religiøs", likevel:

"Goat Those born under the Chinese Zodiac sign of the Goat enjoy being alone in their thoughts. They’re creative, thinkers, wanderers, unorganized, high-strung and insecure, and can be anxiety-ridden. They need lots of love, support and reassurance. Appearance is important too."

Anders Behring Breivik er en Geit....

Anonym poster: 0de395f4ab89a7fe81eb6fd543bebec8

Passer en 84model?

Anonym poster: 0a68bb288136ca0ea37f32c69480ff8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som liker å kjede seg faktisk.

Men kjedelige perioder blir det uansett. Sånn er livet.

Det er vel rettere slik at menn i skyttens tegn "har lett for å kjede seg i hjel"; dvs. at de har en lavere kjedsomhetsterskel enn de fleste. Det er min kunnskap om astrologi. Jeg tror det stemmer selv om jeg ikke har tatt en vitenskapelig test på det.

Anonym poster: c671b09b8e61233d6b0d38eae34ad78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rettere slik at menn i skyttens tegn "har lett for å kjede seg i hjel"; dvs. at de har en lavere kjedsomhetsterskel enn de fleste. Det er min kunnskap om astrologi. Jeg tror det stemmer selv om jeg ikke har tatt en vitenskapelig test på det.

Anonym poster: c671b09b8e61233d6b0d38eae34ad78c

Det er selvfølgelig riktig at ulike folk har ulik terskel for å kjede seg.

Men jeg kan aldri tenke meg at dette er korrelert mot noe stjernetegn.

Hvorfor skulle folk som er født på vinteren kjede seg lettere enn de som er født på en annen årstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rettere slik at menn i skyttens tegn "har lett for å kjede seg i hjel"; dvs. at de har en lavere kjedsomhetsterskel enn de fleste. Det er min kunnskap om astrologi. Jeg tror det stemmer selv om jeg ikke har tatt en vitenskapelig test på det.

Anonym poster: c671b09b8e61233d6b0d38eae34ad78c

At folk har lett for kjede seg ihjel gjelder garantert for mer enn 1/12 av befolkningen. Hos unge folk vil jeg tippe det nærmer seg 100%. Om du likevel skulle ta en slik test, notere ned karaktertrekk til folk du ikke kjenner fødselsdatoen til, og sjekker horoskopet etterpå, vil en slik undersøkelse ha mange brister: Altfor lite utvalg, horoskopenes vage definisjoner av karaktertrekk, tolkninger i ettertid av disse karaktertrekkene slik at de passer inn nesten uansett, osv osv

Anonym poster: 1585fa6ead30071e91e569a80a4d35c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...