Gå til innhold

Hvordan få oppmerksomheten til en skytte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har snakket en del med en mannlig skytte, men nå har det vært stille en stund. Jeg kjenner han, og jeg har begynt å falle for han. Men hvordan skal jeg få oppmerksomheten hans?

Anonym poster: fc2064ff2011b6f7cc0159b8017b4140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme som med en vær, en steinbukk, en vekt eller en tvilling. At han er skytte har ingenting å si, det vet du selv.

Anonym poster: 6e70da22844382315d16e00fadcb72ef

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som med en vær, en steinbukk, en vekt eller en tvilling. At han er skytte har ingenting å si, det vet du selv.

Anonym poster: 6e70da22844382315d16e00fadcb72ef

Nei, jeg har valgt å tro på horoskoper, og i mange tilfeller så stemmer disse horoskopene utrolig godt. Det er ditt valg at du ikke tror på det, og mitt valg hva jeg tror. Og selvfølgelig vi har alle forskjellige meninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest!

The Forer effect (also called the Barnum effect after P. T. Barnum's observation that "we've got something for everyone") is the observation that individuals will give high accuracy ratings to descriptions of their personality that supposedly are tailored specifically for them, but are in fact vague and general enough to apply to a wide range of people. This effect can provide a partial explanation for the widespread acceptance of some beliefs and practices, such as religion, astrology, fortune telling, graphology, and some types of personality test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle synspunkter er "like gode". Det er så grundig motbevist. Det er bare å lese om hvordan astrologi funker, det er ekstremt banal psykologi, og morsomt nok - ingen klarer å skille tilfeldige horoskop fra sitt eget i blindtester.

Men! Jeg skal ikke spore av tråden fullstendig. Jeg ville frem til at å rette deg etter horoskoper er et blindspor, ikke bare være kjip. Det gjør meg ingenting om du leser horoskoper og har glede av det, men om du vil ha maks sjanser for at dette skal ende godt bør du forholde deg rasjonell tenkning.

Anonym poster: 6e70da22844382315d16e00fadcb72ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har valgt å tro på horoskoper, og i mange tilfeller så stemmer disse horoskopene utrolig godt. Det er ditt valg at du ikke tror på det, og mitt valg hva jeg tror. Og selvfølgelig vi har alle forskjellige meninger.

Jeg velger å tro at jorda er firkantet. Alle har jo forskjellige meninger... Men det viker ikke fra det faktum at jorda faktisk er rund, uansett hvor mye jeg tror den er firkantet

Å basere kontakt og relasjoner til mennesker basert på horoskop er jo latterlig. Lykke til med kjærlighetslivet, du vil nok trenge det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang du ser ham, kan du prøve å hoppe tau kliss naken på gata mens du synger Dies Irae fra Mozarts Requiem. Hvis du ikke får oppmerksomheten hans da, er det ingenting som nytter. Og dette gjelder faktisk alle stjernetegn og kjønn (menn, kvinner, hermafroditter, transseksuelle … legg til det som mangler).

(Unnskyld at jeg er flåsete, men jeg har aldri skjønt den tankegangen. Jeg er forresten skytte selv.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytter liker ikke kjede seg i hvert fall, og blir fort rastløse , sååååååå....

Hilsen skytte ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Skytter liker ikke kjede seg i hvert fall, og blir fort rastløse , sååååååå....

Hilsen skytte ;)

Jeg liker ikke å kjede meg og blir fort rastløs jeg også....

Hilsen løven

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest "oppskriften" en gang. Det jeg husker er du gir han frihet på samme måte som han gir deg frihet.

Ellers så skal man visstnok late som om man ikke vet at han er den ene mannen i zodiaken som trenger en kone å bygge livet sitt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har snakket en del med en mannlig skytte, men nå har det vært stille en stund. Jeg kjenner han, og jeg har begynt å falle for han. Men hvordan skal jeg få oppmerksomheten hans?

Anonym poster: fc2064ff2011b6f7cc0159b8017b4140

Ager spåkjerring og spå i tarot og se at dere to blir sammen og forvent at han bare begynner å kysse deg opp. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror skytter er mentalt aktive og interessert i intellektuelle ting, reiser, høyere utdanning, filosofi, kultur, å utforske og oppleve nye ting.

Anonym poster: 75e5c994d149c73c52f45dedc8910558

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å kjede meg og blir fort rastløs jeg også....

Hilsen løven

.

Skytte, løve og væren er alle ild tegn :)

Anonym poster: 75e5c994d149c73c52f45dedc8910558

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Skytte, løve og væren er alle ild tegn :)

Anonym poster: 75e5c994d149c73c52f45dedc8910558

Og da er vi alle plutselig like??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvilke gale folk det var som en gang i tiden fant på dette med horoskop? hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitronmelisse

Men en skytte som er født i begynnelsen av skytteperioden vil ha mer av skorpionen i seg enn f.eks. en skytte som er født mot slutten av perioden - som vil ha trekk av steinbukken. I tillegg kommer hvilket tidspunkt på dagen han er født og hvordan månen stod akkurat da og.....så videre og så videre. Astrologi er ganske komplisert etter hva jeg har forstått. Derfor er det ikke sikkert "din" skytte stemmer med den ideale skytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skytte selv og for å huke tak i meg så må man ofre en geit, kle seg i Glava og løpe rundt i sirkler utpå et jorde... i denne rekkefølgen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytter liker ikke kjede seg i hvert fall, og blir fort rastløse , sååååååå....

Hilsen skytte ;)

Jeg liker heller ikke kjede meg.

Hilsen Skorpion...

Anonym poster: feae9751fb5d89ebd2c1d88ae2609f3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytter liker ikke kjede seg i hvert fall, og blir fort rastløse , sååååååå....

Hilsen skytte ;)

Jeg liker heller ikke å kjede meg og blir fort rastløs, og jeg er Jomfru

Skytte, løve og væren er alle ild tegn :)

Anonym poster: 75e5c994d149c73c52f45dedc8910558

Men Jomfruen er jordtegn...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...