Gå til innhold

[Ara skal bli mamma, igjen!]


ara

Anbefalte innlegg

Der var linken! :) Men jeg har ikke tilgang :( Har vært så opptatt med flyttingen at jeg ikke har fått lest andres dagbøker i det siste.

Men jeg har gitt deg tilgang...Kanskje du gjorde noe feil....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klikket på linken og fikk opp en side med error, hos kvinneguiden. Gjorde ikke noe mer :)

Prøvde på nytt nå og det står: Du har ikke tillatelse til å se denne siden

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikket på linken og fikk opp en side med error, hos kvinneguiden. Gjorde ikke noe mer :)

Prøvde på nytt nå og det står: Du har ikke tillatelse til å se denne siden

Ah, fult og holdent min feil dette. Har glemt å lagre endringer når jeg har gitt noen tilgang! Sorry :) Men nå skal du kunne komme inn :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, er menneskelig å feile så ikke tenk på det ;) Nå skal jeg snike i bloggen, ha en fin helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hevet meg ut av bloggen din?? :( får bare opp at Bloggeieren har valgt å holde alle innleggene skjult når jeg er inne og snoker :(

*krysser fingra for at du har gjort en blondine feil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hevet meg ut av bloggen din?? :( får bare opp at Bloggeieren har valgt å holde alle innleggene skjult når jeg er inne og snoker :(

*krysser fingra for at du har gjort en blondine feil*

Næmmen! Hva skjer med denne bloggen da!? Haha, jeg er så fersk så gjør masse rare feil! :laugh: Skal sjekkes med ÈN gang!

***

EDIT:

Du står oppført på lista på Privat Klubb, Kakaoen... Så snodig at du ikke kommer inn. Da vet ikke jeg hva jeg kan gjøre for noe mer... Sjekk igjen da? :)

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen! Hva skjer med denne bloggen da!? Haha, jeg er så fersk så gjør masse rare feil! :laugh: Skal sjekkes med ÈN gang!

***

EDIT:

Du står oppført på lista på Privat Klubb, Kakaoen... Så snodig at du ikke kommer inn. Da vet ikke jeg hva jeg kan gjøre for noe mer... Sjekk igjen da? :)

Kom inn nå :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Bloggeblogg..... ;)

Huff har litt dårlig samvittighet, du er lett å glemme siden du ikke er akkurat her inne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff har litt dårlig samvittighet, du er lett å glemme siden du ikke er akkurat her inne :(

Haha, ikke tenk på det ;)

Jeg tenkte egentlig på om jeg skulle gå tilbake til dagbok og heller poste bilder og andre private ting på bloggen. Er mye lettere å gå inn i dagbok enn blogg. Må trykke seg inn her og der for å komme fram :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte på å skaffe meg en blogg, men neee, er så godt i gang med dagbok, men så vil jeg ikke dele private bilder heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare meg eller er det tungvint å komme seg inn på bloggen? Eller har jeg gått glipp av den enkle metoden?

Jeg tenke jeg oppdaterer litt her igjen uansett jeg :)

Har akkurat spist brødskive med fersk jordbær også kaffe til! :) Nam nam!

L er i barnehagen. Jeg dro fra han tidlig i dag så nå skal han være dere alene i en del timer. Håper det går bra. Han ble litt lei seg når jeg dro, men hørte at han ble stille når jeg kom meg ut av syne, og de har ikke ringt så da er nok alt bra! :) Det er ikke bare bare å overlate ansvaret til folk som ikke kjenner ungen din. L er heldigvis lett å lese. Han vinker når han vil sove og greier å si noen ord nå, som f.eks "dikke" (drikke)hvis han er tørst.

Skal en tur til byen for å få tida til å gå... Skikkelig rart å ikke ha lillemann her.. Jeg tar meg selv i å tenke at " nå må han vel snart våkne", for når det er stille her så ligger han jo ute og sover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg tenker slik som deg. Får liksom meg aldri til å oppdatere bloggen skikkelig, og er heller ikke noe flink til å legge igjen spor i andres blogger. Er for tungvint og uoversiktlig synes jeg.. Så tror jeg kommer til å bare skrive det mest personlige på bloggen og heller fortsette for fullt med dagboka.

Så da svarer jeg deg her i stedet for jeg, da det er enklere å følge med. :)

Så flink L er! Veldig kjekt at det går så fint med tilvenning i barnehage, vet det er mange som sliter der. Er det en grei barnehage? Også så greit at det er kort vei dit, det er jo betryggende i seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk bookmerket bloggen din ;) Men har bookmerket mange blogger. Men den er ganske uoversiktelig ja, og man må bla for å finne det nyeste innlegget, iallefall sånn som jeg ser det.

Å er artig når barn lærer seg nye ord! ;) Selv om jeg ikke jobbet så lenge i en barnehage før jeg ble sykemeldt så la jeg merke til språkutvikling hos flere av de små. Hun ene kallet meg for Ling-Ling, til hun en dag plutselig sa navnet mitt :laugh: Hun minste kan ikke si så mye men hun har laaaaaange samtaler på sitt eget språk, så artig å høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mer liv med en gang jeg skiver her! Det liker jeg ;)

Da blir det dagbokskriving heretter og hvis jeg skal poste noe privat så tar jeg det på bloggen.

Nå har jeg akkurat sett på Fødeavdelingen på FEM. Herregud, jeg blir så rørt. Ser på det hver dag og er helt avhengig. Men jeg blir også skremt. I dag var det ei som fødte en diiiiger unge og skulderen satt fast. Det gikk veldig bra altså, men jeg er så redd for stor unge denne gangen, ettersom L var så stor. Er så redd for at det skal gi komplikasjoner. Jeg er egentlig "tøff", men i dette svangerskapet har jeg allerede gruet meg en stund til fødselen... Egentlig rart, jeg som fødte en såpass stor unge på såpass kort tid.. Det var jo egentlig en drømmefødsel. 0 komplikasjoner og 0 smertestillende(litt lystgass da..)...

Jaja, når man nærmer seg termin så gleder man seg som regel bare til å blir ferdig og slippe å gå rundt som en hvalross :fnise: Så det skal nok gå bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...