Gå til innhold

[Ara skal bli mamma, igjen!]


ara

Anbefalte innlegg

Haha, jeg takker aldri nei til vin! Da er jeg enten veldig syk eller gravid :laugh:

Reaksjonene er bare positive på at det kommer en liten en til! :) Også får man den "1 er som ingen og 2 er som 10" slengt i trynet. Noen som synes de blir veldig tette, men det finnes jo mange som får barn med knappe 1 år imellom så jeg synes ikke jeg er så verst :P

Ja, nå er jeg snart over de magiske ukene. 11 uker i dag faktisk! Tiden har gått fort allerede synes jeg, så tror nok dette svangerskapet ikke kommer til å føles like langt som sist.

Jobbingen går greit, men jeg blir sliten også er jeg trøtt enda, så jeg går og gjesper hele dagen og er generelt skikkelig slapp. Ikke helt gunstig når man jobber med barn :fnise:

Håper du slipper å klippe da! Jeg ville ikke jeg heller, men til slutt orket jeg ikke mer.

Hehe, som jeg skrev lenger oppe... Jeg er enten veldig syk eller gravid hvis jeg takker nei til vin :vin::fnise:

UL i uke 7 så kan de nok se et bankende hjerte iallefall. Vet ikke om de kan sjekke noe mer enn det egentlig :) Blir spennende å fortelle det da! Har familie og slekt begynt å mase på at det snart ville vært på tide med en liten en eller? ;) Dere er jo i rette alderen for å få det spørsmålet.hehe..

Så deilig at det har gått fort :) Det håper jeg også det gjør for meg. Syns det allerede har gått veldig fort.

Jeg gleder meg veldig til UL, håper det er noe liv da :rodmer:

Jobber forresten også med barn så kjenner på det selv at jeg er veldig trøtt, ikke like tålmodig som før og kvalm. Ting går veldig mye saktere for at jeg skal overleve dagen.

Vi har heldgivs ikke fått noen spørsmål fra familie mest fra de jeg jobber med. Syns det har vært vedlig vanskelig siden vi har strevd litt.

Blir nok overraskende for de siden vi snartr skal i gang med husbygging så de tenker nok at vi venter til vi komme i nytt hus :ler: Mine foreldre blir besreforeldre for første gang så tror de blir veldig glade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg takker aldri nei til vin! Da er jeg enten veldig syk eller gravid :laugh:

Reaksjonene er bare positive på at det kommer en liten en til! :) Også får man den "1 er som ingen og 2 er som 10" slengt i trynet. Noen som synes de blir veldig tette, men det finnes jo mange som får barn med knappe 1 år imellom så jeg synes ikke jeg er så verst :P

Ja, nå er jeg snart over de magiske ukene. 11 uker i dag faktisk! Tiden har gått fort allerede synes jeg, så tror nok dette svangerskapet ikke kommer til å føles like langt som sist.

Jobbingen går greit, men jeg blir sliten også er jeg trøtt enda, så jeg går og gjesper hele dagen og er generelt skikkelig slapp. Ikke helt gunstig når man jobber med barn :fnise:

Vin er godt, så ser jo den. ;):laugh:

Så herlig! :) Greit å vite at en har familie og venner er der for dere, blir jo sikkert en del tyngre med en unge til i hus. Dere har god plass der dere bor? Var nr. 2 planlagt forresten? Prøver å planlegge litt oppi hodet mitt hva og når som er det passe tidspunktet selv. :)

Gratulerer med 11 uker! Tror nok dette svangerskapet kommer til å gå kjempefort. Med førstemann så går man bare og venter, men med nr. 2 så er man så opptatt med nr. 1 at tiden løper fra en. ;) Men greit det og, for den lange ventetiden kan være ganske tung.

Hehe, går snart over skal du se. Jobber du i barnehage? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er godt, så ser jo den. ;):laugh:

Så herlig! :) Greit å vite at en har familie og venner er der for dere, blir jo sikkert en del tyngre med en unge til i hus. Dere har god plass der dere bor? Var nr. 2 planlagt forresten? Prøver å planlegge litt oppi hodet mitt hva og når som er det passe tidspunktet selv. :)

Gratulerer med 11 uker! Tror nok dette svangerskapet kommer til å gå kjempefort. Med førstemann så går man bare og venter, men med nr. 2 så er man så opptatt med nr. 1 at tiden løper fra en. ;) Men greit det og, for den lange ventetiden kan være ganske tung.

Hehe, går snart over skal du se. Jobber du i barnehage? :)

Ja, vi har god plass egentlig. Passe stort hus. Har mange rom, og de fleste er pusset opp, så trenger bare å innrede etterhvert :) Vi har et gjesterom som kommer til å bli barnerom nr.2, men vi stresser ikke ettersom h*n bor inne på vårt rom i mange måneder før det blir aktuelt å flytte på eget.

Vi har også stor plen så der skal det bli kos med sandkasse og huskestativ og gode stunder med barna etterhvert. *Drømme*

Baby var semiplanlagt om man kan kalle det det :fnise: Vi, eller aller helst jeg, hadde sett for meg å få en vårbaby til. Slik at L fikk fylle 2 før han ble storebror. Men sånn ble det altså ikke og vi visste at det kunne skje ettersom vi ikke bruker noe prevensjon.

Hva tenker dere videre om søsken da? Jeg tenker at, skal man ha to tette, så kan man like så godt kjøre på! :fnise: Men jeg skjønner at noen er litt mer glad i planlegging :) Du ville kanskje ha litt mer aldersforskjell hvis jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Drømmer meg bort* Jeg har så lyst på eget hus, du aner ikke.. Drømmer om det daglig. I følge samboer så snakker jeg om det hver eneste dag. :fnise: Men nå har det seg slik at jeg ikke har fått spart meg opp noe egenkapital så da er det liten sjanse for å få lån. Dessverre.. :(

Tenk så herlig det blir når lillebaby og storebaby blir så store at de kan leke sammen i hagen. :rodmer:

Skjønner. :) Har nok et ønske om 2-3 år mellom W og evt nestemann, men vi får se hvordan det blir. Skal jo ha plass til å en baby til og, og slik som det er nå så frister det lite å planlegge en til. Føler for å enten ha en egen plass, eller evt leie en større plass. Må ha minst 2-3 soverom med 2 barn føler jeg.

Jeg har vært helt ekstremt sliten den siste mnd. så det frister nesten å bare kjøre på med en til bare for å "bli ferdig med det". :fnise: Men tror ikke det kommer til å skje altså. Nå har det jo vært en del så føler jeg har lov til å være sliten nå. Håper på lysere og lettere tider nå fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha hus!!!!! :laugh: Men vi har nettopp kjøpt oss leilighet, får ikke nok lån til hus, er uansett svindyrt her med hus, må betale minst 3 millioner da hvis man ikke vil ha ei rønne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Drømmer meg bort* Jeg har så lyst på eget hus, du aner ikke.. Drømmer om det daglig. I følge samboer så snakker jeg om det hver eneste dag. :fnise: Men nå har det seg slik at jeg ikke har fått spart meg opp noe egenkapital så da er det liten sjanse for å få lån. Dessverre.. :(

Tenk så herlig det blir når lillebaby og storebaby blir så store at de kan leke sammen i hagen. :rodmer:

Skjønner. :) Har nok et ønske om 2-3 år mellom W og evt nestemann, men vi får se hvordan det blir. Skal jo ha plass til å en baby til og, og slik som det er nå så frister det lite å planlegge en til. Føler for å enten ha en egen plass, eller evt leie en større plass. Må ha minst 2-3 soverom med 2 barn føler jeg.

Jeg har vært helt ekstremt sliten den siste mnd. så det frister nesten å bare kjøre på med en til bare for å "bli ferdig med det". :fnise: Men tror ikke det kommer til å skje altså. Nå har det jo vært en del så føler jeg har lov til å være sliten nå. Håper på lysere og lettere tider nå fremover. :)

Skjønner at det er best med større plass hvis en nummer 2 skal komme :) Men der det er hjerterom er det husrom :nigo:

Blir nok lettere tider for dere nå som dere skal ha skikkelig ferie sammen! Dere er heldige!! :tommelsmil:

Jeg vil og ha hus!!!!! :laugh: Men vi har nettopp kjøpt oss leilighet, får ikke nok lån til hus, er uansett svindyrt her med hus, må betale minst 3 millioner da hvis man ikke vil ha ei rønne :(

Hus er kjempedyrt! Vi leier av faren til mannen :) Han eier gård med 3 hus så vi er veldige heldige! :) Blir nok ikke huskjøp på oss på noen år heller. Vi har ingen egenkapital...

**********************************************

På onsdag ble jeg helt slått ut av influensa. Og siden har jeg stort sett holdt senga. Vært oppe og kost litt med lillegutt når jeg har orket..

Formen er litt bedre i dag men hodet verker og øya renner. Æsj, man glemmer for hver gang for jævlig influensa egentlig er.

Nå er planene å ta en paracet og bli MYE bedre til i morgen, for L`s aller første 17.mai skal vi ikke gå glipp av! Bunad, pølse og is er på agendaen i morgen! :briller2:

Håper alle får en strålende dag, enten dere skal være hjemme eller ut på livet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er noe skikkelig hærk! Håper du har fått slappa masse av og at formen er litt bedre i dag :kose:

Gratulera med dagen! :flagg::blomst: Blir nok helt spesielt med første feiring :) Gleder meg til det ;)

Har forresten lyst på den rebusen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, håper at du er frisk nå! God bedring hvis ikke. Blir sikkert gøy med feiringen! Kos dere masse og gratulerer med dagen :flagg::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er noe skikkelig hærk! Håper du har fått slappa masse av og at formen er litt bedre i dag :kose:

Gratulera med dagen! :flagg::blomst: Blir nok helt spesielt med første feiring :) Gleder meg til det ;)

Har forresten lyst på den rebusen :lur:

å, håper at du er frisk nå! God bedring hvis ikke. Blir sikkert gøy med feiringen! Kos dere masse og gratulerer med dagen :flagg::)

Gratulerer med dagen til dere 2 også, frøkner!

Formen var heldigvis en god smule bedre i dag så vi dro ut på livet i noe som så ut til å bli knallvær! Etter å ha fått i oss pølse og is kom øs pøs regnet da vi skulle møte mine foreldre. Alt av cafèer og restauranter var stappfulle av våte folk, så vi reiste heller hjem til oss og stekte pølser og koste oss med annet snop og kaffe. Så dagen ble ikke så verst :)

**********************

I morgen skal jeg handle inn resten av det vi trenger til søndag for da skal vi nemlig feire L`s 1års dag!! Tenk at han allerede er blitt så stor.! Jeg sier det til dere, NYT TIDEN med disse små, den går så fort!! Det vil dere merke når deres egne knøtt kommer til verden! :)

Ha en fortsatt fin kveld dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er L 1 år i dag?? I såfall GRATULERER så mye med dagen til han :klemmer:

Håper dere får en super feiring.

Tiden med de små går kjempefort!! Klarer nesten ikke henge med selv en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen til lille store L! :strix:

Håper formen din er blitt fin igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er L 1 år i dag?? I såfall GRATULERER så mye med dagen til han :klemmer:

Håper dere får en super feiring.

Tiden med de små går kjempefort!! Klarer nesten ikke henge med selv en gang :P

Han fyller ikke før i morgen, egentlig. Men vi synes det passet fint å feire i helgen når alle har mulighet til å komme :)

Det var kjempekoselig! Alle koste seg med mine hjemmebakte rundtstykker, bløtkake og sjokoladekake :) Mamma og pappa hadde bakt cupcakes! Været var NYDELIG, 30 varmegrader. Så barna badet i basseng på verandaen. Stor stas.

Pakkene var ikke så veldig viktige da. Papiret var mest spennende..hehe! Ikke lett for en ettåring å skjønne at man får ting :fnise:

Ja, den tiden skjønner jeg ikke hvor blir av. Jeg føler at det var i går jeg kom hjem fra sykehuset og bare satt å stirret på den nydelige, ferske lille sønnen min. Nå er han straks et år!! Hvor gammel er din lille, Kakaoen? :)

Gratulerer med dagen L :bursdag: Vellykka feiring? :)

Gratulerer med dagen til lille store L! :strix:

Håper formen din er blitt fin igjen!

Tusen takk dere!! Feiringa var strålende og formen min er MYE bedre. Litt sånn nysing og snørring som henger igjen, men det er jo vanlig. Også er jeg jo gravid og da er det jo ofte vanlig at slimhinnene blir litt ekstra irriterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempe koselig ut ;) Du er flink til å bake da hvis du bakte alt du nevnte! Mine slimhinner er skikkelig irriterte, plagsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørtes ut som en fin feiring med masse godt :sikle: Du er god som fikk lagt til alt det der :jepp:

Tusen takk for rebus :) Jeg har lagra den på tlf så får vi sende den når vi er helt klar for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempe koselig ut ;) Du er flink til å bake da hvis du bakte alt du nevnte! Mine slimhinner er skikkelig irriterte, plagsomt..

Hørtes ut som en fin feiring med masse godt :sikle: Du er god som fikk lagt til alt det der :jepp:

Tusen takk for rebus :) Jeg har lagra den på tlf så får vi sende den når vi er helt klar for det :)

Tusen takk! Jeg er veldig glad i å bake og lage mat :)

Jeg slet med dårlige/tørre slimhinner nesten hele forrige svangerskap, Yesterday, så vet hva du snakker om. Jeg hosta 6 av 9 mnd tror jeg. Forferdelig.

Blir gøy å fortelle nyheten, Frufly!! Gleder meg til å høre hvordan reaksjonene ble :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1 åring i hus :hoppendeglad:

Min lille gutt er 1/2 år i dag. Så da er det jo akkuratt 6 mnd som skiller vår to :)

Tia går grusomt fort ja. Plutselig er det vi som planlegger en nummer 2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til lille L! :gratulerer::strix:

1 år har gått, helt sykt hvor fort det har gått! Blir nesten litt stresset. :fnise:

Herlig å høre at dere var så heldige med feiringen. Kan se for meg det er papiret som er det mest interessante, W er heller ikke så interessert i innholdet enda. :)

Hvordan er formen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...