Gå til innhold

[Ara skal bli mamma, igjen!]


ara

Anbefalte innlegg

Haha, ser den :P Også er det bra på være litt alene!

Ja, nattskrekk kan sammenlignes med å gå i søvne. Man ser våken ut, men sover egentlig. Skikkelig ekkelt å se på.

Det varer bare noen få minutter også sover han videre.

Det er flere måneder siden sist, men jeg ser sammenhengen med at det er blitt forandringer i søvnrutinene hans og det er faktisk ikke mer som skal til for å trigge nattskrekken. Overtrøtthet og tv-titting rett før legging er heller ikke bra. Man skal helst roe helt ned. Det burde man jo uansett da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh, nå har jeg titusen tanker i hodet samtidig :fnise: Masse som skjer framover nå! Snart 17.mai, snart bursdagsfeiring for L og snart navnefest for A! Jeg har klær og utstyr i boks men ikke har vi kjøpt gave til L og A. Og hva kjøper man forresten til 2åringen?! Vi tenkte på tråtraktor fra Felleskjøpet, men dæven dundre så dyrt!! :daane:

A skal få gyngestol og penger på konto til Navnefesten sin, slik som L fikk. Ting må bare kjøpes ;)

Også må jeg planlegge og få tak i mat og kaker.

Til bursdagen til L blir det kun familieselskap, tror ikke han har glede av barneselskap enda .. Eller? Tenkte uansett å grille i år om været tillater det. Også baker jeg et par kaker :)

Nå har L og A hatt 2 veldig bra netter. Begge har lagt seg fint på kvelden og sovet maaange timer i strekk. Kan ikke det bare fortsette sånn?! *bank i bordet*

Nå er det ny uke og nye muligheter! Jeg har støvsugd alle rom. Nå sover A så da skal jeg kose meg med litt kaffe før jeg skal vaske her. Også må jeg sende ut bursdagsinvitasjoner til familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lenke link i signaturen osv. Menneh... Jeg finner ikke uttrykksikonene og den linja der man kan legge til link og sånn... :klo: Bruker full editor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke utrykksikoner jeg på tabben og mobilen, har alltid redigert signaturen min med pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...