ara Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #361 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja, jeg hadde med innsko sist jeg også, men jeg brukte de ikke..Kanskje jeg skal gjøre det nå... Tenkte ikke på smitte og sånn jeg.. Jeg fikk deilig gul saft da jeg var på føden Kjeks kan være en idè. Sist ble jeg anbefalt å spise mat før fødselen begynte å ta seg opp, så fikk forsyne meg av det jeg ville i kantina. Tørre brødskiver, men det duger det også, selv om kjeks er myyye bedre Spørs uansett om jeg rekker å tenke på noe å spise ettersom jeg fødte raskt forrige gang og antageligvis vil føde enda litt raskere denne gangen.... Gutten min skjønte at han skulle ut, så riene startet sent på kvelden/natten på termindagen og han ble født 12.42 dagen etter Så det var god timing Håper denne babyen har skjønt det også, for jeg er ikke gira på overtid, men hvem er vel det? Skojern?! Men det var jo litt søtt også da, for han visste ta du skulle få behov for det. Faktisk mer omtenksomt enn en bamse. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 10. oktober 2013 #362 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg tenkte heller ikke på smitte før jeg leste at noen skrev det i en tråd, også tenker jeg at det er ekkelt å dusje etter ei anna hvis hun har blødd en del i dusjen og at det ennå er blod på gulvet. Ang mat så tenker jeg at det er lettere å putte i seg kjeks enn andre større ting mens man føder, om man blir sulten. Også skal det være lurt å putte i seg kalorier for å få mer energi Smart gutt du har, håper at min er det og din babygutt/jente Hehe, joda skojern er praktisk men ikke det man ser for seg at man får først av sin kjære etter man har fortalt at man er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #363 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg tenkte heller ikke på smitte før jeg leste at noen skrev det i en tråd, også tenker jeg at det er ekkelt å dusje etter ei anna hvis hun har blødd en del i dusjen og at det ennå er blod på gulvet. Ang mat så tenker jeg at det er lettere å putte i seg kjeks enn andre større ting mens man føder, om man blir sulten. Også skal det være lurt å putte i seg kalorier for å få mer energi Smart gutt du har, håper at min er det og din babygutt/jente Hehe, joda skojern er praktisk men ikke det man ser for seg at man får først av sin kjære etter man har fortalt at man er gravid Godt du minnet meg på det ekle som faktisk kan være igjen på gulvet i dusjen på sykehusene..Blir nok slipperser med i bagen her også ********** Ja, da var det ny feberdag på lillegutt. Regner med at det er vaksina han fikk forrige uke som gjør det, ettersom han ikke virker syk i det hele tatt ellers. (Dette vet jo du Yesterday, for jeg skrev jo mitt innlegg i din dagbok ) Men det har gått veldig bra i dag. Snekkeren har vært her og bråka igjen, men L sov en del ute i vogna, også var vi oppe hos svigers, så har ikke blitt rammet av støy og ståk Godt. Vi var å spiste middag hos et vennepar i efta/kveld. Veldig veldig koselig. Tenkte som så at med eller uten feber så må L uansett ha middag, og disse vennene bor like ved så det fantes ikke noe stress med å dra dit. Det gikk veldig bra og vi koste oss alle mann. Kjære er igjen der og tar en whisky og et par øl. Jeg sitter å småsover i sofaen. Er så trøtt men jeg vil rett og slett ikke legge meg fordi jeg sover dårlig pga bekkenet og dogåing. Dritt. Men får vel fnne senga snart. Håper lillemann er litt bedre i morgen. Han hadde 39.3 i feber da han la seg stakkars.. God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 12. oktober 2013 #364 Del Skrevet 12. oktober 2013 hvordan går det med L i dag? Feberfri? Nei du. sykehusgulv skal man IKKE gå barbeinte på. Såvidt på sokkene i følge søstra mi som jobber på sykehuset. Er mye ekkelt som havner på gulvet på et sykehus og dras over alt! Sitter her og venter på samboer som er og henter pizza. Fyllesyk som bare F.. Føler dette er værre enn en fødsel altså! Ihvertfall når man har en liten å ta seg av og ting som man skal sånn at man ikke får sove noe særlig. Kunne lagt meg nå og sovet til i morra Håper du får en fin helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #365 Del Skrevet 12. oktober 2013 hvordan går det med L i dag? Feberfri? Nei du. sykehusgulv skal man IKKE gå barbeinte på. Såvidt på sokkene i følge søstra mi som jobber på sykehuset. Er mye ekkelt som havner på gulvet på et sykehus og dras over alt! Sitter her og venter på samboer som er og henter pizza. Fyllesyk som bare F.. Føler dette er værre enn en fødsel altså! Ihvertfall når man har en liten å ta seg av og ting som man skal sånn at man ikke får sove noe særlig. Kunne lagt meg nå og sovet til i morra Håper du får en fin helg videre Fest i går?? Definitivt innesko i fødebagen nå altså! L er feberfri i dag heldigvis! **** Har hatt en skikkelig koselig dag i dag altså Fikk først besøk av min bestevenninne som kom med gledelige nyheter om at hun venter barn!! Helt fantastisk å høre!! Jeg blir liksom stolt av henne på et vis Etter at venninna mi dro, kom plutselig et vennepar av oss med barn på besøk. De har ganske store barn da, 7 og 9 år. Vi har kost oss ute hele dagen i deilig solskinn. L har hatt masse underholdning i disse store jentene som synes det er kjempestas å passe på han Gutta tok seg noen pils på verandaen også lagde vi hjemmelaget pizza og koste oss glugg ihjel! Nå er det ryddet opp igjen her og jeg har beina høyt og rompa godt borret ned i sofaen. Blir nok her til jeg skal i seng nå God lørdagskveld folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. oktober 2013 #366 Del Skrevet 13. oktober 2013 Høres ut som en koselig lørdag her har det regnet i flere dager Søndagsplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. oktober 2013 #367 Del Skrevet 13. oktober 2013 Så bra at L er feberfri Dagen deres i går hørtes skikkelig kos ut Deilig med slike dager! Innesko skal ivertfall med i min fødebag Har så lyst til å begynne å pakke, men er nok litt tidlig Ha en fin Søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #368 Del Skrevet 13. oktober 2013 Høres ut som en koselig lørdag her har det regnet i flere dager Søndagsplaner? Kjedelig med regn...Men noen dager synes jeg det er koselig å bare hygge seg inne i varmen og se at regnet høljer ned ute.. Søndagsplaner...? Hmm... Nei. Vi skal bare kooooose oss og ikke stresse med noen verdens ting. Ser ut til at det blir knallvær i dag også, så kanskje vi tar sesongens siste grillings på verandaen Så bra at L er feberfri Dagen deres i går hørtes skikkelig kos ut Deilig med slike dager! Innesko skal ivertfall med i min fødebag Har så lyst til å begynne å pakke, men er nok litt tidlig Ha en fin Søndag! Jeg tror jeg begynte å pakke fødebagen ganske tidlig sist Men det er liksom så gøy så man burde prøve å drøye litt, så har man noe å se fram til. Kjedelig hvis bagen skal stå klar i flerfoldige uker. hehe... Men greier du ikke å vente så kjør på Fin søndag til dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. oktober 2013 #369 Del Skrevet 13. oktober 2013 ååå grillings!! vi fikk ikke kjøpt oss en grill denne sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. oktober 2013 #370 Del Skrevet 13. oktober 2013 Skal prøve å drøye å pakke fødebagen litt til altså men det er virkelig vanskelig Får kose meg med klesvasking slik at alt er klart. Åsså kan jeg jo skrive liste over hva jeg skal ha med i fødebagen Jeg er veldig glad i lister så klart jeg må ha liste over hva som må være i fødebagen Grillings hørtes absolutt ut som en bra plan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #371 Del Skrevet 15. oktober 2013 Grillingen var en megasuksess! Var lenge siden vi hadde spist sånn mat. Magen ble fornøyd Også lagde jeg en deilig grønnsaksblanding i folie som vi grillet. Inneholdt Aubergine, Champignon, Kantareller, Løk. Paprika, og Chili. Hadde i noen smørklumper og salt og pepper. Smakte himmelsk!! ***************************** Ahh, den gravidsnorkinga mi har virkelig tatt seg opp i det siste. Om natten blir jeg helt tett, til både min egen og kjæres fortvilelse. Utrolig irriterende. Nesespray hjelper ikke heller. Godt det bare er i underkant av 8 uker igjen av svangerskapet, sett at h*n kommer til termin da! Føler meg lite sexy der jeg ligger som en hvalross og snorker og surkler Jeg skal egentlig til fysio klokka 12.00, men jeg ble plutselig så kvalm... Kanskje jeg bare er sulten. Får prøve å spise litt og se om det går over. I går tror jeg litt av slimproppen min gikk..Hadde henta L i barnehagen og kjente at trusa ble litt våt, så gikk på do fror å sjekke, og der lå den "snørrklysa" på truseinnlegget. Unnskyld ekle detaljer, jeg går ikke rundt grøten Var ikke noe blodspor eller noe der. Men jeg vet jo at slimproppen kan gå i ukesvis før fødsel så dette er jo ikke noe tegn på at ting er nært forestående. Dessuten er det alt for tidlig enda. Jeg vil jo gjerne gå til termin! Nå er endelig snekkeren nesten ferdig her! Har i alle fall fått på plass igjen alt gulvet. Så nå mangler bare litt sånn småpirk her og der. Litt lister og sånn. Skal jammen meg bli godt å få vasket og ordnet opp igjen og få møbler på rett plass Grått, tåkete og kaldt her i dag. Spådd snø på torsdag!! Ha en flott dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #372 Del Skrevet 17. oktober 2013 33 fullgåtte uker i dag 7 to go! Har et par pittesmå dyner til vask i maskina nå. En til vogga og en til senga Gleder meg til å re opp og gjøre klart. Jo mer jeg nærmer meg termin, jo mer klar blir jeg til å møte lillebrøster, som forøvrig ligger og hikker i magen nå. hihi I dag er vi bedt på høstsuppe i barnehagen til L! Blir koselig De små trollene har bakt rundtstykker og laget suppe. LITT søtt å tenke på, og litt ekkelt. Sikkert litt sikkel og snørr i de rundstykkene Kanskje på tide med et magebilde igjen? Skal få tatt et og lagt ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. oktober 2013 #373 Del Skrevet 17. oktober 2013 33 uker Nå føler jeg at du stikker av fra meg altså Kan tenke meg at det er godt det begynner å bli ferdig i kjelleren Greit å få det ferdig før babyen kommer. Koselig med dynevask Det har jeg spart. Tenkte vente til vi får tørketrommel før jeg vasker de. Hvilkne vogn har dere? Bruker dere den dere har brukt til L? Du har sikkert sag det før Så koselig med høstsuppe i barnehagen Godt bakteriene blir drept i ovnen Sjarmerende med søte rundstykker i all slags størrelse og fasoner Stemmer for magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #374 Del Skrevet 17. oktober 2013 33 uker Nå føler jeg at du stikker av fra meg altså Kan tenke meg at det er godt det begynner å bli ferdig i kjelleren Greit å få det ferdig før babyen kommer. Koselig med dynevask Det har jeg spart. Tenkte vente til vi får tørketrommel før jeg vasker de. Hvilkne vogn har dere? Bruker dere den dere har brukt til L? Du har sikkert sag det før Så koselig med høstsuppe i barnehagen Godt bakteriene blir drept i ovnen Sjarmerende med søte rundstykker i all slags størrelse og fasoner Stemmer for magebilde Vi har en Basson City sportsvogn til L som han bruker i barnehagen, også har vi en Emmaljunga bagvogn til babyen. I tilegg har vi en GT tvillingvogn som vi kan bruke når vi skal ha med begge på kjøpesenteret eller bare ut på trilletur. Så, det blir litt vogner Haha, ja, godt bakteriene forsvinner i stekingen. Sjarmerende er det virkelig ja Then magebilde it is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #375 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) . Endret 17. oktober 2013 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #376 Del Skrevet 17. oktober 2013 33+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. oktober 2013 #377 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kjempefin du er Litt guttemage? Har nok vogner du da iallefall Den Basson city virka grei ut til å ha som sovevogn i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. oktober 2013 #378 Del Skrevet 17. oktober 2013 WOW sjekk den GUTTEmagen da!! Ingen tvil om at det ligger en sjenert liten guttetass inni der og hikker Gratulerer med 33 uker Hvordan går det med bekkenet ditt? Blir det bedre/værre/samme?? Vogner må man ha.. Har as we speak 3 stykk i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #379 Del Skrevet 17. oktober 2013 Takk dere Ja kanskje det er litt guttemage? Skal bli spennende å se altså!! Bekkenet er hverken bedre eller værre. Stabilt med andre ord Så det går veldig bra! Og nå er det kort tid igjen så skal nok holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 18. oktober 2013 #380 Del Skrevet 18. oktober 2013 Herlighet for en fiiin mage! Og jeg sier det igjen, du har jo ikke lagt på deg et gram ekstra. Søren du ser bra ut! Du, jeg har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke har fått oppdatert meg her inne.. Men nå som vi bor tettpakket i svigermors leilighet har jeg ikke muligheten til å trekke meg tilbake og finne pc'n. Men nå er vi straks tilbake i Oslo og da skal jeg virkelig lese meg opp! Jeg håper du og din lille familie har det bra! Tenker på dere, selv om jeg ikke har tid til å stikke innom kg. Goood helg til deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå