Gå til innhold

[Ara skal bli mamma, igjen!]

ara

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å telle slagene med doppleren min men det går alt for fort, men jordmora målte 156. Som liksom skal tyde på en jente men det er jo en gutt jeg har inni magen :) Er en flott lyd ja!! :rodmer: I begynnelsen hørte jeg på feil lyd, var morkaka jeg hørte på :fnise: Kanskje den høres så godt siden jeg har den fremme.

Jeg jobber på en småbarnsavdeling og vi har bare 10 plasser i alle småbarnsavdelingene, enda det er over 100 barn i barnehagen, de har bevist ikke flere pga småbarna :) Syns at det er bra, er 20 unger på storbarnsavdelingene.

På facebook er det jo bare å høyreklikke på et bilde og så lagre det på pc'en ;) Du kan jo lagre andre sine bilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så magisk å høre hjerteslagene :hjerte: Jeg gråt ikke første ganger :fnise: Trodde jeg kom til å gråte, men neeeeeeida. Hahaha.. Var hos JM i uke 12 første gang og ho sa ho kunne prøve å finne hjertelyden, men kunne ikke garantere noe. Ho lette og lette og lette og i det ho sier: Nei.. Jeg tror nok ikke jeg klarer det. Eller vent litt: Svosj svosj svosj..

Jeg lå bare der å måpte. Og smilte veldig da ;) Men ingen tårer. Var liksom så surrealistisk hele greia.

Gutten min lå ofte oppi 160 slag på målingene. Kun når han ble stooor at han roa seg. Han ble veldig gira av doppleren og fyrte seg veldig opp.

Hmm.. Kjenner jeg savner magien litt nå altså.

Ha en fin fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste gang jeg. Er virkelig noe magisk med å gå gravid, til tross for hvor dårlig jeg var. Lyden av bankende hjerte, følelsen av første spark, hikke.. :gravid: Sukk. :hjerte:

Vi er veldig heldige, er virkelig ikke en selvfølge det å kunne få barn. Blir så himla takknemlig for at jeg er så heldig og har fått W i mitt liv. Blir litt sentimental her jeg sitter kjenner jeg, hehe. :trist::hjerte:

Det å besøke barnehagen er nok kjempeviktig! Så bra at du ble rolig i kroppen av det. :) Når/om vi får barnehageplass så skal vi gjøre det samme. Synes det er skummelt hele greia jeg, men det har nok litt med det at jeg ikke kjenner byen så godt enda. Litt lettere slik på bygda. Frister å bo i en mindre by kjenner jeg.

Herlig! Jeg sier stort JA til å legge ut bilde, evt ordne en blogg så du har mer kontroll på det som blir langt ut. :) Gleder meg til vi skal ta bilder jeg, men før den tid må nok hu mor dra til frisøren + kjøpe seg litt penere klær. Kremt.. For det har ikke blitt prioritert i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, tror jammen jeg skal lage en blogg jeg! Da kan jeg kontrollere litt mer, som du sier :) God ide! Også Angel-A, som den trofaste sladris du var, vil jeg gjerne spørre deg om du kunne ta på deg oppdraget denne gangen også!? :) Det et lenge til enda men jeg liker å ha ting under kontroll ;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, tror jammen jeg skal lage en blogg jeg! Da kan jeg kontrollere litt mer, som du sier :) God ide! Også Angel-A, som den trofaste sladris du var, vil jeg gjerne spørre deg om du kunne ta på deg oppdraget denne gangen også!? :) Det et lenge til enda men jeg liker å ha ting under kontroll ;-)

Kjære ara, selvfølgelig vil jeg det! :klemmer: Gleder meg allerede. :) Hehe, og du, jeg kjenner meg igjen der. Liker å ha kontroll på ting. ;)

Rop ut når du har laget deg blogg! :jepp:

Håper du får en fin helg frøken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ara, selvfølgelig vil jeg det! :klemmer: Gleder meg allerede. :) Hehe, og du, jeg kjenner meg igjen der. Liker å ha kontroll på ting. ;)

Rop ut når du har laget deg blogg! :jepp:

Håper du får en fin helg frøken. :)

Herlig!! :) Tusen takk!

Jeg har opprettet blogg, men hva skal jeg trykke på for å selv bestemme hvem som får tilgang?! Noen som kan forklare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å telle slagene med doppleren min men det går alt for fort, men jordmora målte 156. Som liksom skal tyde på en jente men det er jo en gutt jeg har inni magen :) Er en flott lyd ja!! :rodmer: I begynnelsen hørte jeg på feil lyd, var morkaka jeg hørte på :fnise: Kanskje den høres så godt siden jeg har den fremme.

Jeg jobber på en småbarnsavdeling og vi har bare 10 plasser i alle småbarnsavdelingene, enda det er over 100 barn i barnehagen, de har bevist ikke flere pga småbarna :) Syns at det er bra, er 20 unger på storbarnsavdelingene.

På facebook er det jo bare å høyreklikke på et bilde og så lagre det på pc'en ;) Du kan jo lagre andre sine bilder :fnise:

Ja, de sier jo at jentefostere har raskere puls enn gutter, men L hadde høy puls sist og han er jo gutt ;) Så vi får se! ;)

Oi, såpass stor barnehage du jobber i ja!! 10 barn er helt perfekt. Da får alle den oppmerksomheten og omsorgen de trenger :)

Å så magisk å høre hjerteslagene :hjerte: Jeg gråt ikke første ganger :fnise: Trodde jeg kom til å gråte, men neeeeeeida. Hahaha.. Var hos JM i uke 12 første gang og ho sa ho kunne prøve å finne hjertelyden, men kunne ikke garantere noe. Ho lette og lette og lette og i det ho sier: Nei.. Jeg tror nok ikke jeg klarer det. Eller vent litt: Svosj svosj svosj..

Jeg lå bare der å måpte. Og smilte veldig da ;) Men ingen tårer. Var liksom så surrealistisk hele greia.

Gutten min lå ofte oppi 160 slag på målingene. Kun når han ble stooor at han roa seg. Han ble veldig gira av doppleren og fyrte seg veldig opp.

Hmm.. Kjenner jeg savner magien litt nå altså.

Ha en fin fredag :klemmer:

Vi reagerer alle forskjellig. Ikke alle kan grine selv om de hører fosterets hjerteslag! ;) hehe... Men det er virkelig magisk, ja :)

Takk. Håper du får en goooood helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går inn på innstillinger på bloggen din, så trykker du på privat klubb. Der skriver du inn de du ønsker at kan besøke deg :) Også må du huske å lagre nederst på siden når du har skrevet inn navnene. Glemte det nemlig sjæl! :fnise:

Så moro å følge deg denne gangen, ble jo "kjent" lenge etter at tassen din ble født! Håper jeg får bli med i din private klubb!

Hjertelyd ♥♥♥

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går inn på innstillinger på bloggen din, så trykker du på privat klubb. Der skriver du inn de du ønsker at kan besøke deg :) Også må du huske å lagre nederst på siden når du har skrevet inn navnene. Glemte det nemlig sjæl! :fnise:

Så moro å følge deg denne gangen, ble jo "kjent" lenge etter at tassen din ble født! Håper jeg får bli med i din private klubb!

Hjertelyd ♥♥♥

Tusen takk for hjelpa, Nutta!! :) Du får selvsagt tilgang til bloggen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gitt alle som leser dagboka tilgang til bloggen, for den som skulle være interessert :)

Føgende er:

Angel-A

Nuttapia

Yesterday

FruFly

Kakaoen

Pasjonsblomst

Hvis jeg har glemt noen eller noen flere vil ha tilgang så bare spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, men hvilken blogg? Linke! ;)

Haha, kanskje greit for dere å vite hvilken blogg! Hehehe! Link skal bli! Men ikke før i morra for jeg vet ikke om det går med mobilen ;) IPhone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er nå i så fall en link om noen ikke gidder å lete :)

Nytt innlegg med bilde i bloggen.

Jeg kommer nok antageligvis til å bare bruke den framover! Likte det mye bedre og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før.

Takk for tipset, Angel-A :)

Endret av ara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jeg har også veldig lyst til å få adgang til bloggen, selv om jeg er flinkest til å lese og ikke kommentere :fnise: Gøy å følge med dere som er gravid på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også veldig lyst til å få adgang til bloggen, selv om jeg er flinkest til å lese og ikke kommentere :fnise: Gøy å følge med dere som er gravid på nytt :)

Du er "ædda"! ;) Hyggelig at du vil følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også som dårlig kommentator, men vil gjerne ha tilgang ;)

Done! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var linken! :) Men jeg har ikke tilgang :( Har vært så opptatt med flyttingen at jeg ikke har fått lest andres dagbøker i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...