AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Jeg får bekreftelse ved å rett og slett være luremus. Jeg flørter, kliner og koser meg på byen og på nachspiel. Det er nok bekreftelse for meg å få denne oppmerksomheten. Jeg vil hverken ha sex med disse guttene, eller kontakt etterpå. Det er sjeldent jeg svarer på meldinger. Hva tenker dere om måten jeg er på? Jeg sier jo aldri noe om at jeg vil noe mer, men gie muligens inntrykk av det. Er det verst å være luremus, eller verre med gutter som kun er interessert i sex og gir inntrykk av at de vil noe mer? Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Luremus og lurekuker er like ille. Man bør bygge opp seg selv på andre måter enn ved å såre eller lure andre mennesker. Anonym poster: b4b0751578b7073bf27f0e77eecac29d 4
Gjest Bud Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Så lenge du føler at samvittigheten din er ren så gjør du som du vil
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Jeg gjør det samme som deg, stopper hvis det ikke føles riktig eller jeg ikke har lyst på mer enn det. Sist gang jeg skjekka så betyr ikke et kyss sex, å det er ingen uskreven regel om at man må ha sympati sex.
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 er derfor jeg har montert kamera på soverommet og i stua. da kan jeg dokumentere sånne som deg så dere ikke blir å kaste bort tiden på for andre og blir pent nødt til å endre dere eller ha dere vekk fra markedet 4
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 (endret) Til ts, hva hadde du følt hvis du likte en gutt og han kuttet deg ut etter at dere hadde god kjemi? Jeg liker det ikke for hadde jeg vært gutten du ditchet, har du kastet vekk en hel dag av tiden min som jeg kunne brukt på en dame som ikke var luremus. Alt handler ikke om sex. Noen vil man jo faktisk være sammen med fordi man kommer godt overens. Du hadde også havnet på svartelisten i kompisgjengen. Endret 16. april 2013 av .-L-. 3
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Jeg gjør det samme som deg, stopper hvis det ikke føles riktig eller jeg ikke har lyst på mer enn det. Sist gang jeg skjekka så betyr ikke et kyss sex, å det er ingen uskreven regel om at man må ha sympati sex. syns du det er greit at vi bare tar en kjapp en da og tømmer oss etter to minutter? bare sånn "bare fordi jeg stakk den inn trenger hun ikke få sympatiorgasme bare fordi hun har et senere utvikla organ som går som snegle i sirup."
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Hva hadde du følt hvis du likte en gutt og han kuttet deg ut etter at dere hadde god kjemi? Jeg liker det ikke for hadde jeg vært gutten du ditchet, har du kastet vekk en hel dag av tiden min som jeg kunne brukt på en dame som ikke var luremus. Alt handler ikke om sex. Noen vil man jo faktisk være sammen med fordi man kommer godt overens. Du hadde også havnet på svartelisten i kompisgjengen. Hva snakker du om nå egentlig? syns du det er greit at vi bare tar en kjapp en da og tømmer oss etter to minutter? bare sånn "bare fordi jeg stakk den inn trenger hun ikke få sympatiorgasme bare fordi hun har et senere utvikla organ som går som snegle i sirup." Det jeg sier er at jeg ikke garanterer deg sex bare fordi vi roter, du garanterer heller ikke at jeg får orgasme når vi puler
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #9 Skrevet 16. april 2013 Hva snakker du om nå egentlig? Det jeg sier er at jeg ikke garanterer deg sex bare fordi vi roter, du garanterer heller ikke at jeg får orgasme når vi puler bare ikke forvent at det blir noe mer drikking for penga mine eller smiger framover for å si det sånn. ego.
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Hva snakker du om nå egentlig? Svarer på ts sitt spørsmål, hva har du røykt i dag? 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #11 Skrevet 16. april 2013 Det finnes da ingenting som heter "lurekuk". Det er en god grunn til det... -.- Anonym poster: b846bf3a6147e053ef8136c89f56be89
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #12 Skrevet 16. april 2013 Svarer på ts sitt spørsmål, hva har du røykt i dag? Det kan godt hende jeg har røyka noe, for jeg skjønner ennå ikke svaret ditt. Hun skriver om hvordan hun er på byen/nach. Hva har det med "du har kasta bort hele dagen min" å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #13 Skrevet 16. april 2013 bare ikke forvent at det blir noe mer drikking for penga mine eller smiger framover for å si det sånn. ego. Selvsagt ikke. Jeg er jo bare interessert i litt roting og oppmerksomhet. Kan spandere på meg selv Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #14 Skrevet 16. april 2013 Det finnes da ingenting som heter "lurekuk". Det er en god grunn til det... -.- Anonym poster: b846bf3a6147e053ef8136c89f56be89 Nei, gutter har heller sex, og kan fint virke som de egentlig er interessert i noe mer. Er ikke det verre? Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #15 Skrevet 16. april 2013 (endret) Det kan godt hende jeg har røyka noe, for jeg skjønner ennå ikke svaret ditt. Hun skriver om hvordan hun er på byen/nach. Hva har det med "du har kasta bort hele dagen min" å gjøre? Vel, jeg kunne brukt tiden min på byn og på nach med en grei jente, i steden for en jente som gir meg falske signaler fordi hun trenger å øke selvbilde og selvfølelsen sin. Jeg har møtt på noen slike, men noen av de er heldigvis grei nok til å være ærlig om det. Da er jo det greit Endret 16. april 2013 av .-L-. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #16 Skrevet 16. april 2013 Vel, jeg kunne brukt tiden min på byn og på nach med en grei jente, i steden for en jente som gir meg falske signaler fordi hun trenger å øke selvbilde og selvfølelsen sin. Det er egentlig ikke for å øke selvbilde. Det er mest for gøy, for å få kroppskontakt og for å få litt bekreftelse. Jeg vil heller si at jeg gir signaler om at jeg vil ha sex, enn om at jeg vil ha noe mer. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #17 Skrevet 16. april 2013 (endret) Det er egentlig ikke for å øke selvbilde. Det er mest for gøy, for å få kroppskontakt og for å få litt bekreftelse. Jeg vil heller si at jeg gir signaler om at jeg vil ha sex, enn om at jeg vil ha noe mer. Anonym poster: c072e1cf0a9e830acc939b5a7419ed81 Altså jeg ser jo dilemmaet ditt. Hvis du forteller at du ikke vil noe mer, så blir du kanskje ditchet. Dog, kan du i alle fall være ærlig med greie gutter Driter i om du er luremus med playere. De har bare godt av det. Endret 16. april 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #18 Skrevet 16. april 2013 Nei, gutter har heller sex, og kan fint virke som de egentlig er interessert i noe mer. Er ikke det verre? Verre? På hvilken planet er det verre? Gutta får pult, luremusene går derimot upulte hjem som noen tapere fordi de selv velger å være tapere. Er ikke det verre? Anonym poster: b846bf3a6147e053ef8136c89f56be89
Gjest Chloè Skrevet 16. april 2013 #19 Skrevet 16. april 2013 (endret) Vel, jeg kunne brukt tiden min på byn og på nach med en grei jente, i steden for en jente som gir meg falske signaler fordi hun trenger å øke selvbilde og selvfølelsen sin. Jeg har møtt på noen slike, men noen av de er heldigvis grei nok til å være ærlig om det. Da er jo det greit Nja, det er nok et fåtall av disse som bevisst bruker folk bare for å få oppmerksomhet. Som TS sier, så handler det som oftest om å kose seg å ha det gøy, det betyr ikke at det verken blir sengekos eller kontakt eller helgens fyll. Det at du syter over å nærmest ha blitt lurt fordi det ikke ble noe er din sak Endret 16. april 2013 av blondina90
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2013 #20 Skrevet 16. april 2013 (endret) Det at du syter over å nærmest ha blitt lurt fordi det ikke ble noe er din sak Har du vært å røykt igjen? Hun sier jo selv at hennes intensjoner er å få bekreftelse og det er det jeg tar stilling til når jeg svarer. Les nå hva jeg svarer på da før du åpner kjeften din og spytter ut tull Jeeeeeeeeeeeeeezus! Jeg er heldigvis herdet for slike som ts, men jeg synes synd på de gutta som går der og ikke forstår en dritt. Tror de har møtt en bra dame, men så blir hun kald. Så kommer de på kg og sier de skal bli badboys for det er jo tydeligvis det kvinner vil ha Og der har dere laget ris til egen ræv. Så kommer dere å syter om hvor fæle menn er. Yupp, alt er egentlig deres skyld haha. Det eneste man trenger å gjøre for å være kompis er å være ærlig. Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å gjøre. Endret 16. april 2013 av .-L-. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå