Gå til innhold

Pandores bryllupsdagbok

Pandore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om 2 måneder skal vi begynne å prøve å lage baby også  :babysmokk: Gleder meg til å se hvordan det blir framover. Tida virker så lang når man ser sånn fram til noe spesielt...

Vi også... Håper tiden går litt raskt nå fremover... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har et nytt år begynt, og jeg kjenner at jeg tenker mer og mer på bryllupet for hver dag som går. Det er jo under 6 måneder igjen nå. Bestilte kirke i går, det ble klokka 13. Hadde egentlig tenkt klokka 14, men for å få den fotografen vi vil ha måtte det bli klokka 13, men det går vel bra det.

Den siste tida har dette gått i orden:

:hjerte: Sko til meg

:hjerte: Forlover til mannen

:hjerte: Kirke er bestilt

:hjerte: Ting til invitasjonene er kjøpt inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pandore!

Nå har jeg tatt meg en titt gjennom dagboken din - ser jo at vi skal gifte oss med nokså tett mellomrom...bare 6 uker eller noe!;) Moro å følge med noen som skal gifte seg såpass på likt!!!

Men du har jo virkelig hatt tid til å planlegge, selv føler jeg at jeg ligger skikkelig på etterskudd:/

Jaja, søt kjole du har kjøpt deg forresten - må jo ellers få si at du virkelig har gjort deg et kupp der! :-) 1200,- kroner er jo som nåla i høystakken når man tenker bryllupsbudsjett, så det var virkelig et røverkjøp!

Jeg er midt i kjolekjøp selv - har funnet drømmekjolen, men har hatt problemer med å få tak i den...nå ser jeg derimot litt lys i tunnelen. Hvis ikke så har jeg en god nr to!

Det er i alle fall noen riktig spennende måneder vi har foran oss nå!

Ønsker deg lykke til videre i planleggingen deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen, TeddyToria. Ja, det blir en spennende tid framover. Jeg kjenner at jeg allerede har fått litt bryllupsnerver. Det er tidlig, men sånn er det.

Har nettopp hatt besøk av søskenbarnet mitt på 5 år. Hun skal være brudepike neste år :) Vi har sett på kjoler på Ebay sammen, og hun fikk bestemme hvilken hun ville ha. Så nå har jeg kjøpt denne:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=8158429096

Har ikke fått betalt den ennå, for jeg må få vite eksakt pris. Håper det ikke tar lang tid før den kommer og at den passer. Jeg regner med at det går an å sy den inn litt hvis nødvendig... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke vært innom her før, men nå henger jeg meg på! :-) Så nydelig kjole brudepiken skal ha!! Sikkert gøy for henne å velge selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle koselige kommentarer som jeg har fått. Alltid hyggelig å vite at noen leser dagboka mi :)

I dag var jeg innom og hørte om priser på brudebukett osv. Hadde med bildet av en som jeg liker, men blomsterdekoratøren mente at den kunne bli litt for kraftig i forhold til kjolen min... Så vi får se. Har begynt å leke med tanken om å ha en som er litt slankere og lengre. Men jeg har allerede bestemt meg for at den skal ha noe gult i seg.. Det er så fint med gule roser :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg og samboeren min et lite hobbyverksted :plystre: Klippet og limte, og hadde det rent så koselig. Så nå ligger det 45 halvferdige invitasjoner på kjøkkenbenken. Nå er det bare å pønske ut hva som skal stå i dem... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom brudepikekjolen med bud på døra. Den var kjempenydelig, kan ikke si annet enn det. Søskenbarnet mitt fikk prøve den i stad, og det er lenge siden jeg har sett ei så stolt lita jente. Hun var virkelig nydelig :) Kan så absolutt anbefale kjoler fra ButterflyXc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, så skjønt! Hun følte seg nok som ei prinsesse!

Du får se om du vil legge ut en invitasjon her på KG så vi kan få se hva verkstedet resulterte i da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få lagt ut bilde av invitasjonen vår så snart den er ferdig. Er veldig fornøyd med den :) Ellers så er det ikke så mye nytt her i heimen, bortsett fra at broren til min kjære har sagt ja til å være toastmaster i tillegg til forlover. Tror ikke det skal være noe problem, han er vant til å snakke i store forsamliger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at formen er den beste for tida, har fått konstatert virus på balansenerven. Var på nattevakt i natt, og ble skikkelig dårlig. Måtte ringe og få en til å komme og overta for meg.... Har fått medisin nå, får håpe det virker. Så det har ikke vært mye bryllupsplanlegging den siste tida... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere tenker på meg :wink: Jeg føler meg bedre i dag, men ikke helt 100 %. Tror det kommer til å gå over etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...