Gå til innhold

Er det virkelig sant at kvinner ikke tåler at menn har "ligget rundt"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bra dame

Tydligvis, du tar jo hva som helst du finner pent, skulle jeg gjort det samme er jeg dypt bekymret over hva antallet hadde blitt.........................................

ta litt lærdom uansett, gro litt ryggrad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydligvis, du tar jo hva som helst du finner pent, skulle jeg gjort det samme er jeg dypt bekymret over hva antallet hadde blitt.........................................

ta litt lærdom uansett, gro litt ryggrad

Nå er ikke antallet mitt så høyt da, så jeg har tydligvis høyere standar enn deg, siden du frykter at det hadde blitt langt flere hvis du skulle gjort det samme. Er en ganske omvendt deffinisjon av ryggrad å nekte seg selv å gjøre det man vil fordi andre ikke liker det.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dum og billig?

Som dame vasser du i tilbud om du liker det eller ikke, er vel det det handler om- ikke min "løssluppenhet" som ikke eksisterer litt en gang.

Gjør hva du vil, du har fått svaret ditt: NEI, ingen oppegående damer liker billige menn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dum og billig?

Det er lite smart og tenke som du gjør, verden består av mange øyne og ører, mennesker elsker å snakke om andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite smart og tenke som du gjør, verden består av mange øyne og ører, mennesker elsker å snakke om andre..

Men jeg kjøper fortsatt ikke det at du eller andre damer hadde avslått meg, ene og alene på antall sex-partnere om kjemien var der.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bra dame

Det forstår jeg, kjemi er ikke lett å finne, likevel- av og til må man bruke hode og tenke fornuftig.

Man har kriterier vet du, ønsker.. ett av dem er : vil jeg virkelig ha en mann som har vært på mange før meg? svaret er : nei, og da blir det: run like hell.

Kjemi kan brytes. Bare å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forstår jeg, kjemi er ikke lett å finne, likevel- av og til må man bruke hode og tenke fornuftig.

Man har kriterier vet du, ønsker.. ett av dem er : vil jeg virkelig ha en mann som har vært på mange før meg? svaret er : nei, og da blir det: run like hell.

Kjemi kan brytes. Bare å holde seg unna.

Og hva får deg til å innbille deg at du får vite noe om antall sexpartnere i tide før kjemien har slått inn og det gjør vondt å bryte?

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg spør.

Er menneskekjenner, kan fint kartlegge folk på adferd.

Ikke noe jeg bruker i det daglige, er bare utdannet innen den retning og lærte derfor mye.

Ikke noe alle trenger å vite....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør.

Er menneskekjenner, kan fint kartlegge folk på adferd.

Ikke noe jeg bruker i det daglige, er bare utdannet innen den retning og lærte derfor mye.

Ikke noe alle trenger å vite.... ;)

Isåfall skriver du vel mer korrekt og akademisk til vanlig? Det i seg selv indikerer at du nok bare er ute etter å trolle å provosere. Jeg er vanligvis ærlig, men er godt å tenke på at jeg er en god skuespiller og god til å vise meg fra min beste side, så jeg er ikke veldig redd for å bli "avslørt" og avspiset av dømmende kvinner.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, klart du er en god skuespiller, det ligger til mennesketype du er.

;)

Du må nok vite mer enn overflødige fakta for å kunne analysere meg. Men hva leser du ut av sånn "adferd" som jeg viser da ved å ha ons, du som er en sånn menneskeleser?

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ons virkelig så vanlig ? Jeg blir skremt jeg, for en moral.Jeg hadde aldri i verden blitt sammen med en mann som hadde hatt 20-30 ons. Oppbrukt...

Anonym poster: bff885873636dbf0474168ae24f2ec99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er og forblir min hemmelighet.

Du er ikke så mystisk som du liker å tro og måten du skriver på er gjenkjennbar, selv om den er tilgjort. :)

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ons virkelig så vanlig ? Jeg blir skremt jeg, for en moral.Jeg hadde aldri i verden blitt sammen med en mann som hadde hatt 20-30 ons. Oppbrukt...

Anonym poster: bff885873636dbf0474168ae24f2ec99

For alt det du vet kan jeg ha hatt ett ons bare. Jeg skriver som sagt under tosifra. Er enig i at 20-30 er for mye.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen ons bak meg, men under tosifret antall, foreløpig, uten at jeg har tenkt at det er for mange, eller at jeg gjør meg til en uaktuell kjærestekandidat. Riktig nok ser det ut til å dukke opp gjentagende kommentarer på at jenter ikke syns dette er greit, og at de ikke kunne tenke seg menn som har hatt ons? Dette høres helt virkelighetsfjernt ut, og jeg har aldri fått inntrykk av at jenter i omgangskretsen eller i nye bekjentskap bryr seg nevneverdig om det. Bør jeg som mann være redd for at drømmedama kan glippe bare fordi jeg har for mange, eller er det bare sære jenter som er ute etter å provosere over nettet som mener dette? Hvor mange syns dere er for mange? Mvh mann i midten av tyve.

Anonym poster: 21321b6afa373f73ad177d4379633553

For min del ville jeg blitt skeptisk til en mann som hadde hatt mange, mange ONS. På en måte ville jeg sette pris på ærlighet, men hadde da forventet at det var et tilbakelagt stadium og at han hadde noen refleksjoner rundt det. De fleste ryker vel på noen få, men om det blir snakk om 30+ er det på en måte et mønster.

For det første ville jeg vært redd for smitte av kjønnsykdommer (særlig de som ikke kan behandles). Mange menn slurver med kondombruk, og ting som herpes og vorter kan smitte uansett.

For det andre ville jeg lurt på hvorfor en person har behov for mange ONS, om det er rastløshet, behov for apenning, usikkerhet, om han utnytter kvinner eller er redd for å inngå et varig og forpliktende forhold.

Det er vel litt det samme som at mange menn er skeptiske til kvinner som har hatt masse partnere. Men det har liksom (og er?) fremdeles mer akseptert for menn.

Anonym poster: 5a911d85051b41e8931ce37189f94b1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del ville jeg blitt skeptisk til en mann som hadde hatt mange, mange ONS. På en måte ville jeg sette pris på ærlighet, men hadde da forventet at det var et tilbakelagt stadium og at han hadde noen refleksjoner rundt det. De fleste ryker vel på noen få, men om det blir snakk om 30+ er det på en måte et mønster.

For det første ville jeg vært redd for smitte av kjønnsykdommer (særlig de som ikke kan behandles). Mange menn slurver med kondombruk, og ting som herpes og vorter kan smitte uansett.

For det andre ville jeg lurt på hvorfor en person har behov for mange ONS, om det er rastløshet, behov for apenning, usikkerhet, om han utnytter kvinner eller er redd for å inngå et varig og forpliktende forhold.

Det er vel litt det samme som at mange menn er skeptiske til kvinner som har hatt masse partnere. Men det har liksom (og er?) fremdeles mer akseptert for menn.

Anonym poster: 5a911d85051b41e8931ce37189f94b1c

Hva slags refleksjoner vil du han ska gjøre seg? Hadde du forventet at han svarte for det du lurer på?

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags refleksjoner vil du han ska gjøre seg? Hadde du forventet at han svarte for det du lurer på?

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Ja, jeg hadde forventet av en fremtidig partner at han kunne gi en begrunnelse. Jeg ville vite om han hadde såpass selvinnsikt at han kunne forklare hva det var som forårsaket behovet for å ha så mange uforpliktende forhold. Og om det var noe han hadde lagt bak seg, dersom man skulle ha et seriøst forhold. Og om han hadde brukt kondom (i fht det jeg skrev om kjønssykdommer). Om han hadde hatt masse partnere uten kondom, ville det ha vært turnoff for meg, pga smittefare.

Jeg ville satt mer pris på seksuell erfaren partner som hadde fått den erfaringen av langvarige forhold.

Anonym poster: 5a911d85051b41e8931ce37189f94b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde forventet av en fremtidig partner at han kunne gi en begrunnelse. Jeg ville vite om han hadde såpass selvinnsikt at han kunne forklare hva det var som forårsaket behovet for å ha så mange uforpliktende forhold. Og om det var noe han hadde lagt bak seg, dersom man skulle ha et seriøst forhold. Og om han hadde brukt kondom (i fht det jeg skrev om kjønssykdommer). Om han hadde hatt masse partnere uten kondom, ville det ha vært turnoff for meg, pga smittefare.

Jeg ville satt mer pris på seksuell erfaren partner som hadde fått den erfaringen av langvarige forhold.

Anonym poster: 5a911d85051b41e8931ce37189f94b1c

Tror du mange kvinner egentlig kun trenger en forklaring, og en bekreftelse på at det er en del av fortiden for å kunne akseptere det, altså at de ikke er så bastante og konsekvente som de forsøker å gi inntrykk av her? Kan umulig se for meg at kvinner legger fra seg en fyr de ellers finner det de trenger i bare at han har hatt et liv før henne?

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralske norske kvinner som sprer beina for alle og en hver men mener mannen må spare seg for hennes skyld. Ikke rart norske menn blir sjarmert av utenlandske kvinner som lar menn få være menn og ikke oppfører seg som noen... som norske kvinner gjør.

Anonym poster: 36a3dc009f79f912b87d7dd84152fcf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...