Gå til innhold

Er det virkelig sant at kvinner ikke tåler at menn har "ligget rundt"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg ikke om det hvis det er snakk om at mannen som har hatt dette er ikke annet enn en venn, bryr jeg meg ikke om det. Men i en partner er jeg ikke interessert i noen som har "pult rundt" som du så fint kalte det. Heldigvis har jeg funnet en mann med samme verdier, så det er ikke så virkelighetsfjernt som du kanskje tror :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde trukket meg fort tilbake hvis jeg hadde fått inntrykk av at du var typen som likte å få deg noe på byen.. Jeg synes det sier mye om verdiene dine, og ting jeg har sett du har svart i forumet her også bekrefter det.. Men det er jo i bunn og grunn fordi man er så forskjellig! Nå er ikke 9 ons så ekstremt akkurat, men du kan ikke forvente å ligge rundt og ikke godta det samme av en eventuell kjæreste? De fleste venninne mine hadde nok ikke brydd seg, men de er også sånn selv.. Hvis jeg hadde hatt sex med deg ville jeg nok følt meg billig ettepå :)

Anonym poster: 7430f594e56834798ad0beb96624ad00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil selvsagt ikke ha en kjæreste som har gått på rundgang selv. Bare litt forfjamset over at kvinner ser ut til å føle litt det samme, for det er litt uforståelig, siden det å ha noen ons bak seg som mann sier mer om kvaliteten på oss enn at vi er løse. Får vel bare håpe at folk er litt mer konservative på nett ak anonymitet, for jeg klarer ikke helt tro på svarne som kommer her. Det er bare helt virkelighetsfjernt...

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Det som sier noe om kvaliteten deres er hvor mange damer dere må si nei takk til, ligger dere med alle så viser det en svakhet.

Anonym poster: b4de14ca4878edc45c99587bfaf6f775

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gjerne ha ligget med mange damer før meg,jeg spør aldri om sånt og føler ikke behov for å vite det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner elsker menn som har hatt mange partnere. Det betyr at han er populær og at hun er heldig som har blitt utvalgt av han som er populær. Enkel darwinisme.

Anonym poster: 36a3dc009f79f912b87d7dd84152fcf9

Du kunne ikke tatt mer feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har noen ons bak meg, men under tosifret antall, foreløpig, uten at jeg har tenkt at det er for mange, eller at jeg gjør meg til en uaktuell kjærestekandidat. Riktig nok ser det ut til å dukke opp gjentagende kommentarer på at jenter ikke syns dette er greit, og at de ikke kunne tenke seg menn som har hatt ons? Dette høres helt virkelighetsfjernt ut, og jeg har aldri fått inntrykk av at jenter i omgangskretsen eller i nye bekjentskap bryr seg nevneverdig om det. Bør jeg som mann være redd for at drømmedama kan glippe bare fordi jeg har for mange, eller er det bare sære jenter som er ute etter å provosere over nettet som mener dette? Hvor mange syns dere er for mange? Mvh mann i midten av tyve.

Anonym poster: 21321b6afa373f73ad177d4379633553

Så fremt du ikke har noen dobbelmoral angående sex, så er det intet problem med mange sexpartnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ons alene. Har hatt kjærester og FF også.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

ONS og FF bryter helt med mitt verdisyn, så du ville vært uaktuell for meg. Men det finnes jo som du vil se på KG mange som synes det er helt greit.

Anonym poster: 418b16e8f25342ca53530c7e23f1b04b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det å ha noen ons bak seg som mann sier mer om kvaliteten på oss enn at vi er løse

:hoho:

Lenge leve vrangforestillingene. Og dobbeltmoralen.

Anonym poster: 3f4cfa495ece5b246b07dcf337de20d2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som sier noe om kvaliteten deres er hvor mange damer dere må si nei takk til, ligger dere med alle så viser det en svakhet.

Anonym poster: b4de14ca4878edc45c99587bfaf6f775

Jeg kan ikke tro det jeg leser? Troller dere? Kan umulig tenke meg at jenter som har fokus på sexpartnerne til guttene istedet for sin egen kropp og hvor stram den er, kan være av den attraktive sorten. Deilige damer vi får lyst på bruker mer tid på de tinga de skal bruke tid på. Kg er vel heller ikke oppholdssted for dem.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kan ikke tro det jeg leser? Troller dere? Kan umulig tenke meg at jenter som har fokus på sexpartnerne til guttene istedet for sin egen kropp og hvor stram den er, kan være av den attraktive sorten. Deilige damer vi får lyst på bruker mer tid på de tinga de skal bruke tid på. Kg er vel heller ikke oppholdssted for dem.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Tviler på at det er så mange attraktive menn her heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er så mange attraktive menn her heller.

Stemmer sikkert.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri tenkt meg å være sammen med en "billig" mann - en mann som hopper på alt med puls. Dette reflekterer for meg dårlige holdninger og verdier.

Så nei, du er faktisk helt uaktuell - merker jo også at holdningene dine er håpløse.

Anonym poster: 05bb17ff60c04517814910da1880f422

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte forskjell på det som sies og det som gjøres, ts. Mange kvinner sier de ønsker en som ikke har hatt mange partnere, men i praksis ser man at mange går for de mest populære mennene som også har hatt mange tilfeldige partnere.

Anonym poster: 2fec4c018d921927efeece811599ecbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker det ikke. Husk det er en stake og jeg vil helst ha en ren og ubrukt stake for meg selv. Tanken på at den staken har vært alle andre veier og steder er IKKE kjekt å tenke på. Jeg vil heller ikke bli utsatt for smitte, så skal en mann få være så heldig å gifte seg med meg så må han være ubrukt, maks 1-2 før meg. Men er det flere enn 2 så kan jeg ikke bli sammen med han. Slik er det.

Anonym poster: f29d9b12ed1df4cadcd00153b70f3201

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil selvsagt ikke ha en kjæreste som har gått på rundgang selv. Bare litt forfjamset over at kvinner ser ut til å føle litt det samme, for det er litt uforståelig, siden det å ha noen ons bak seg som mann sier mer om kvaliteten på oss enn at vi er løse. Får vel bare håpe at folk er litt mer konservative på nett ak anonymitet, for jeg klarer ikke helt tro på svarne som kommer her. Det er bare helt virkelighetsfjernt...

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Og her ser man dobbeltmoralen... :roll: Den ene tingen alle damer påpeker at de ikke aksepterer.

Jeg hadde dumpet deg på flekken om du hadde sagt noe lignende til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte forskjell på det som sies og det som gjøres, ts. Mange kvinner sier de ønsker en som ikke har hatt mange partnere, men i praksis ser man at mange går for de mest populære mennene som også har hatt mange tilfeldige partnere.

Anonym poster: 2fec4c018d921927efeece811599ecbb

Har du noen gang tenkt på at menn med mange sengepartnere har hatt disse nettopp fordi de er ''populære''? Altså at de er sosiale, sjarmerende og har et attraktivt utseende, og dermed har bedre sjanse for å finne en dame - i stedet for at kvinnene har sex med dem fordi de har hatt sex med mange tilfeldige damer?

Selv kunne jeg akseptert et relativt høyt antall partnere, tror jeg. Har aldri vært i en situasjon der det har vært en eventuell problemstilling, så vet ikke hvor høyt antall som er ''akseptabelt'' for min del.

Men at det liksom skal være en fordel at han har ligget litt rundt? Absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en mann som jeg VET har hatt veldig mange sengepartnere før meg,og det samme har jeg. Men vi bryr oss ikke og har fantastisk sex sammen :sjarmor: Sikkert fordi vi er "løse" begge to :lol:

Anonym poster: b5a09ddd3978c591f80a177f58a90ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke å være sammen med en mann som har hatt seg med halve byen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hvor mange sexpartnere en fyr har hatt. Ikke spør jeg heller, jeg har ingen interesse av å vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her ser man dobbeltmoralen... :roll: Den ene tingen alle damer påpeker at de ikke aksepterer.

Jeg hadde dumpet deg på flekken om du hadde sagt noe lignende til meg.

Det er ikke meningen å være dobbeltmoralsk. Men vi er jo forskjellige fra naturens side. Ingen kan benekte det.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...