Gå til innhold

Er det virkelig sant at kvinner ikke tåler at menn har "ligget rundt"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen ons bak meg, men under tosifret antall, foreløpig, uten at jeg har tenkt at det er for mange, eller at jeg gjør meg til en uaktuell kjærestekandidat. Riktig nok ser det ut til å dukke opp gjentagende kommentarer på at jenter ikke syns dette er greit, og at de ikke kunne tenke seg menn som har hatt ons? Dette høres helt virkelighetsfjernt ut, og jeg har aldri fått inntrykk av at jenter i omgangskretsen eller i nye bekjentskap bryr seg nevneverdig om det. Bør jeg som mann være redd for at drømmedama kan glippe bare fordi jeg har for mange, eller er det bare sære jenter som er ute etter å provosere over nettet som mener dette? Hvor mange syns dere er for mange? Mvh mann i midten av tyve.

Anonym poster: 21321b6afa373f73ad177d4379633553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke om antall, men om måten du ser på jentene du har sex med. Er du en type gutt som ikke har respekt for de jentene du har sex med, og ser på de som objekter, er det veldig negativt for min del. Selv om du har respekt for de du er i forhold med.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Antallet i seg selv har ikke noe å si for meg. Men på samme måte som at jenter som har mye sex på grunn av usikkerhet og ikke begjær er noe jeg ser på som lite attraktivt, er det heller ikke attraktivt med menn som har sex med f.eks. det overordnede målet å få 100 hakk i sengestolpen. Dobbeltmoral er også dealbreaker, har man en fortid selv så burde man godta andres.

Det er nok en god del kvinner som ikke deler din seksualmoral, og en del av disse vil heller ikke godta at dere har ulik fortid, men hvis hun mister interessen utelukkende på grunn av noen sexpartnere så var hun nok ikke drømmedama di fra begynnelsen av.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om antall, men om måten du ser på jentene du har sex med. Er du en type gutt som ikke har respekt for de jentene du har sex med, og ser på de som objekter, er det veldig negativt for min del. Selv om du har respekt for de du er i forhold med.

Men nå er det jo ikke så vanlig å diskutere med jenta man liker hva man respekterer med Ons'a sine, så svaret ditt gir meg lite, siden en potensiell kjæreste ikke kommer til å vite hva slags syn jeg har på de jeg har ligget med.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien bryr jeg meg ikke. Om jeg hadde fått vite det i ettertid hadde jeg ikke dumpet gutten, som så mange menn hadde hvis jenta hadde hatt for mange. Men hadde jeg vist det på forhånd hadde jeg tenkt at vi hadde hatt forskjellige syn på ting og jeg hadde nok valgt noen andre. (Mange fisk i havet) Men jeg foretrekker å ikke ha sex utenom forhold da. Selvfølgelig før forholdet begynner, men ikke ons og ff.

Jeg velger vekk gutter med veldig mange partnere, ikke pga antall, men fordi vi nok blir for forskjellig. Dette er bare min mening, og alle har rett på sin. Jeg dømmer ingen, men vil gjerne finne en som er lik som meg:)

Jeg tenker at du ikke skal bekymre deg i det hele tatt. Kos deg, det er ditt liv. Blir du valgt vekk på grunn av antall sexpartnere er det ikke krise. Tenk på de som går glipp av drømmepartneren fordi de er overvektige, eller skallet, har en dårlig jobb, er for høy, eller har null tenner. Tror det bare viser at det ikke er drømmepartneren i det hele tatt.

Anonym poster: f633e39c357f92cecdf1d49d5e486e74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå er det jo ikke så vanlig å diskutere med jenta man liker hva man respekterer med Ons'a sine, så svaret ditt gir meg lite, siden en potensiell kjæreste ikke kommer til å vite hva slags syn jeg har på de jeg har ligget med.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Jeg spør og graver for å finne ut hvordan gutten jeg er sammen med er, og hvilke verdier han har. Vanligvis har man felles kjente, så slike ting kommer frem. Man merker når gutten har dobbeltmoral.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså i midten av 20-årene, har hatt sex med maks 9 og det er for mange?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså i midten av 20-årene, har hatt sex med maks 9 og det er for mange?

Det er ons alene. Har hatt kjærester og FF også.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ons alene. Har hatt kjærester og FF også.

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Ah, trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du valgt vekk fordi du har hatt for mange partnere, kan du jo velge fritt blandt alle damene som har hatt tilsvarende.

Det er vel greit?

Anonym poster: 29767ac08715f2b77eccbc9c98eca80a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke ha tenkt eg en mann som hadde hatt mange sexpartnere, men så er jeg meget kresen i valg av partner ;-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner elsker menn som har hatt mange partnere. Det betyr at han er populær og at hun er heldig som har blitt utvalgt av han som er populær. Enkel darwinisme.

Anonym poster: 36a3dc009f79f912b87d7dd84152fcf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Prøver å overse alle de latterlige innleggene i denne tråden. Særlig det over*

Personlig bryr jeg meg ikke hvor mange sexpartnere han har hatt. Så lenge han har hatt én er jeg fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg har egentlig mer det inntrykket av at gutter ikke tåler at jenta har hatt mange partnere.

Jeg bryr meg egentlig ikke noe om hvor mange min partner har ligget med så lenge han ikke skryter av at "Hun suger så mye bedre en deg", "Hun har mye strammere hull en deg" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen ons bak meg, men under tosifret antall, foreløpig, uten at jeg har tenkt at det er for mange, eller at jeg gjør meg til en uaktuell kjærestekandidat. Riktig nok ser det ut til å dukke opp gjentagende kommentarer på at jenter ikke syns dette er greit, og at de ikke kunne tenke seg menn som har hatt ons? Dette høres helt virkelighetsfjernt ut, og jeg har aldri fått inntrykk av at jenter i omgangskretsen eller i nye bekjentskap bryr seg nevneverdig om det. Bør jeg som mann være redd for at drømmedama kan glippe bare fordi jeg har for mange, eller er det bare sære jenter som er ute etter å provosere over nettet som mener dette? Hvor mange syns dere er for mange? Mvh mann i midten av tyve.

Anonym poster: 21321b6afa373f73ad177d4379633553

Jeg er en sånn dame som kan avvise dersom jeg mener en mann har ligget for mye rundt. Å ligge litt rundt anser jeg som menneskelig, men å ha en horde av hakk i sengestolpen er bare ekkelt.

Årsaken er at jeg anser å ligge med masse ukjente mennesker for å være dårlig intim-hygiene. Er det noe jeg ikke tåler fra en eventuell kjæreste så er det dårlig hygiene. For meg er ikke bakterier kontekstavhengige; dobakterier er dobakterier og det spiller ingen rolle om du får de fra andre mennesker eller om du ikke vasker hendene etter å ha vært på do.

En "løs" mann er def. en dealbreaker for meg.

Anonym poster: 95d8c2a10ea823f8c08991e1191fb268

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest winston

Jeg er ikke interessert i å vite hvor mange partnere en kjæreste har hatt. Forteller heller ikke hvor mange jeg har hatt. Har heller aldri blitt spurt om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på hvilken jente du ønsker å ende opp med.

For ja, de finnes mange kvinner som trekker seg unna høye antall. Og det er som oftest de kvinnene som ikke har høye antall selv..

Anonym poster: b4de14ca4878edc45c99587bfaf6f775

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble voldtatt som 16-åring. Dette førte til at jeg mistet selvrespekten fullstendig, og jeg har nå ligget med rundt 100 gutter/menn i alle aldre og situasjoner. Jeg har sett og opplevd for mye til at jeg noen gang kunne stolt på en som har lav moral. Kall meg gjerne dobbeltmoralsk, men jeg syns det er skikkelig kvalmt med menn som ligger rundt. Det samme gjelder for øvrig for jenter. Jeg ser virkelig ikke hva som er så stas ved å ha ligget med et stort antall mennesker. Heldigvis møtte jeg sannsynligvis klodens eneste voksne jomfru by choice, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Løse gutter ville definitivt vært en dealbreaker for den nå voksne meg.

Anonym poster: 811458302846b7f7d8e77958d30e5f23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på hvilken jente du ønsker å ende opp med.

For ja, de finnes mange kvinner som trekker seg unna høye antall. Og det er som oftest de kvinnene som ikke har høye antall selv..

Anonym poster: b4de14ca4878edc45c99587bfaf6f775

Jeg vil selvsagt ikke ha en kjæreste som har gått på rundgang selv. Bare litt forfjamset over at kvinner ser ut til å føle litt det samme, for det er litt uforståelig, siden det å ha noen ons bak seg som mann sier mer om kvaliteten på oss enn at vi er løse. Får vel bare håpe at folk er litt mer konservative på nett ak anonymitet, for jeg klarer ikke helt tro på svarne som kommer her. Det er bare helt virkelighetsfjernt...

Anonym poster: 878f59ad892baf0679d55f1f417db754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...